Версия за печат

00119-2015-0049

BG-Казанлък: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817778

Община Казанлък, гр.Казанлък, бул. Розова долина №6, За: Красимира Дидова; Даниела Коева, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98239; 0431 98240, E-mail: didova@mail.bg, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kazanlak.bg/cat-201.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнители за извършване на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително монтажни работи във връзка с подобряване на енергийната ефективност на съществуващи многофамилни жилищни сгради, строени по индустриален способ на територията на община Казанлък, финансирани по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Казанлък
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Срок на действие на рамковото споразумение в месеци

16

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
11400000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на изпълнители за извършване на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително монтажни работи във връзка с подобряване на енергийната ефективност на съществуващи многофамилни жилищни сгради, строени по индустриален способ на територията на община Казанлък, финансирани по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 71000000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Към настоящия момент не е определен конкретният обхват на възлагане на проектните задачи, а само принципното им съдържание. Всички услуги трябва да съответстват на правилата установени в Методическите насоки на МРРБ за изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. С поканите по реда на член 93а, ал.3 ще бъдат задавани конкретните параметри след изработване на обследванията и паспортизацията. Безвъзмездна финансова помощ за обновяване за енергийна ефективност може да се предоставя само на СС на допустима сграда, сграда с подписани тристранни договори за финансиране на територията на община Казанлък. Към настоящия момент в Община Казанлък са регистрирани 24-двадесет и четири сдружения на собственици с предмет на дейност „Усвояване на средства на средства от фондовете на Европейския съюз и/или от държавния или общинския бюджет, безвъзмездна помощ и субсидии и/или използване на собствени средства с цел ремонт и обновяване на сгради в режим на етажна собственост“ с обща разгъната застроена площ-120 894.00 кв.м.

Стойност, без да се включва ДДС
11400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І. Гаранция за участие: 1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата в размер на 10000 лв.(десет хиляди лева) като участникът избира сам формата на гаранцията за участие както следва: а) Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, което следва да бъде заверено с подпис и печат от съответната банка. Ако участникът превел гаранцията за участие е използвал услугата електронно банкиране, удостоверяващият документ следва да бъде заверен с подпис и печат, на съответната банка. Паричната сума следва да бъде внесена по банков път по следната сметка на Община Казанлък: IBAN: BG18 SOMB 9130 33 2172 7300 BIC: SOMBBGSF При „Общинска банка" АД клон Казанлък б) Банкова гаранция - неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Община Казанлък. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Банковата гаранцията се представя в оригинал за участие в процедурата и трябва да е със срок на валидност, най-малко за срока на валидност на офертата. 2. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение- парична сума (внася се по горепосочената набирателна сметка на Община Казанлък) или банкова гаранция. ІІ. Гаранция за изпълнение: Гаранцията за изпълнение може да се представи в една от следните форми-парична сума или банкова гаранция, като определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. 1. Ако изпълнителят избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на банкова гаранция. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, не може да е по-кратка от срока на всеки конкретен договор. 2. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, което следва да бъде заверено с подпис и печат от съответната банка. Ако участникът превел гаранцията за участие е използвал услугата електронно банкиране, удостоверяващият документ следва да бъде заверен с подпис и печат, на съответната банка. Паричната сума следва да бъде внесена по банков път по следната сметка на Община Казанлък: IBAN: BG18 SOMB 9130 33 2172 7300 BIC: SOMBBGSF При „Общинска банка" АД клон Казанлък 3. При сключване на рамково споразумение, потенциалните изпълнители по него не представят гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение, в размер на 2 % (два процента) от стойността без ДДС за всеки отделен договор, се представя преди подписването на всеки индивидуален договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средства по настоящото рамково споразумение ще бъдат осигурени от „Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради“. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева при съобразяване с Решение № 788 на МС от 28.11. 2014 г. за разплащанията на разпоредители с бюджет по договори, в случай, че е приложимо.Размерът, редът и условията на заплащане на услугите по всеки индивидуален договор, сключен въз основа на рамковото споразумение, подлежат на детайлно уреждане във всеки индивидуален договор.Конкретните схеми на плащане ще бъдат уреждани във всеки индивидуален договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

І.Плик №1„Документи за подбор”, в който следва да съдържа:1 Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника, по образец;2 Представяне на участника, по образец- включващ административни сведения; 3 Док. за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност (заверени от участника копия): а) Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или да посочи ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др.идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата в която участникът или кандидатът е установен, както и адрес, вкл. електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език.Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.В случай, че участник в поръчката е обединение, което не е юл, се представя и Договор за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юл) – Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата общ. поръчка, следва да бъде представен в оригинал или заверено копие. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално скл. договор, който анекс да съдържа условията, посочени в настоящите указания. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в нотариално заверено копие. 4. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата. 5. Декларация по чл.47, ал. 9 (за отсъствие на обст. по чл. 47,ал. 1, т. 1, без буква „е“, т.2, 3, 4,ал.2, т.1 и 5 и ал. 5 от ЗОП – по образец; Декл. се попълва от предст. участника. В случай, че участникът е юл, декл. се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декл. се представя за всяко физическо или ЮЛ, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. 6 Декларация по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8,т.2от ЗОП - по образец; 7.Декларация по чл.56, ал. 1, т. 8 от ЗОП-по образец; Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря пропорционално на минималните изисквания на възложителя, на които отговаря и потенциалния участник, но съотносими към дела на участие в дейностите по поръчката. Предложените подизпълнители попълват и представят декларации по член 47, ал.9 от ЗОП. 9.Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП 10. Декл. за приемане условията в проекта на рамковото споразумение-по образец;11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици-по образец;12. Декл. относно конфликт на интереси-по образец;13. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 от ЗОП - регистрация в професионален регистър в държавата, в която е установен участникът, или представяне на декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон. Пояснение: В случай че участникът е обединение, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Продължава в раздел VI.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не е поставил изискване за икономически и финансови възможности

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не е поставил изискване за икономически и финансови възможности

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация- списък по чл.51, ал.1, т. 1 и т.2 от ЗОП за изпълненото проектиране през последните три години, както и за изпълненото строителство през последните пет години и/или инжинеринг през последните 5 години. 2. Декларация-списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на поне едно проектиране, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Участниците трябва да имат опит в изпълненнието на едно строителство, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, считано от датата на подаване офертата, с посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. За „обект, еднакъв или сходен с предмета на поръчката”, възложителят ще приема да се разбират дейности с предмет инженеринг (проектиране и изграждане) за изграждане/ реконструкция/ основен ремонт на жилищни сгради и/ или инженеринг (проектиране и изпълнение) на мерки за енергийна ефективност в сгради с РЗП над 1000 кв.м. Възложителят ще приеме и комбинация от дейности по проектиране и изграждане /реконструкция/ основен ремонт на жилищни сгради и/ или проектиране и изпълнение на мерки за енергийна ефективност в сгради с РЗП над 1000 кв.м. 2.Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: Проектантски екип: 1.Главен проектант – с висше образование – с квалификация „строителен инженер”, „инженер“ или „архитект“, пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността;2.Проектант по част „Архитектурна“ - с висше образование – архитектура, пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността;3.Проектант по част „Конструктивна” – с пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността;4.Проектант по част „ВиК” – с пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността;5.Проектант по част „Електрическа” – с пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността;6. Проектант по част „ОВК” – с пълна проектантска правоспособност и 5 години стаж по специалността. Забележка: Главният проектант на екипа може да съвместява функциите с проектант по съответната специалност. За изпълнение на строителството: 1.Ключов експерт 1: Ръководител на обекта – да притежава квалификация „строителен инженер”, „инженер“ или „архитект“, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/; минимум 7 години опит в областта; опит като ръководител при строителство на поне един обект от подобен мащаб. 2.Ключов експерт 2: Технически ръководител – да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/; минимум 5 години опит в областта.3.Ключов експерт 3: Координатор по безопасност и здраве – да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/; минимум 3 години опит в областта; сертификат за преминат курс на обучение за координатор по безопасност и здраве /или еквивалент/. 4.Ключов експерт 4: Отговорник по контрол на качеството на влаганите в строителството материали. Да притежава квалификация „строителен инженер” или еквивалент; минимум 3 години опит в областта; сертификат за преминат курс на обучение за контрол на качеството на влаганите в строителството материали /или еквивалент/. Продължава в поле IV.3

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател Т – Техническо предложение ; тежест: 70
Показател: подпоказател Т1 е „Обосновка на участника” ; тежест: 20
Показател: подпоказател Т2 е „Методология за решаване на проектантската задача и изпълнение на строителните дейности”; тежест: 20
Показател: подпоказател Т3 е „Програма за управление на риска„ ; тежест: 15
Показател: подпоказател Т4 е „Организация и план за изпълнение на проекта”; тежест: 15
Показател: Показател Ц – Предлагана цена ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.10.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.10.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

500

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.10.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр.Казанлък, Община Казанлък, бул."Розова долина"№6, етаж 1, зала №6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1) 14. Справка-информация на изпълнените сходни с предмета на поръчката обекти-по образец;15. Списък на екипа от физически лица за изпълнение на обществена поръчка-по образец;16. Професионална автобиография-по образец;17.Декларация за съгласие за участие като експерт-по образец;18. Декларация по чл. 171 и чл. 171 а от ЗУТ-по образец;18. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.19. Валидно удостоверение по чл.166, ал.2 от ЗУТ. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който потенциалните участници поставят „Предложение за изпълнение на поръчката” (Техническа оферта) изготвена по образец и ако е приложимо – декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП по образец. Плик № 3 „Предлагана цена” (Ценова оферта), който съдържа ценовото предложение на потенциалния участник. То следва да бъде изготвено по образец и поставено в отделен и непрозрачен плик. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който не отговаря на изискванията на чл.47 ал.1 и ал.5 от ЗОП както и по чл.47 ал.2 т.1 и т.5 ЗОП - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците Продължение от III 2.3 Изисквано минимално ниво -Участниците могат да посочат алтернативно на горните две изисквания и опит в изпълнението на един инженеринг, еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнен през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга и строителство. Участник имащ опит в изпълнението на поне едно проектиране, строителство и/или инжинеринг следва да посочи всички в Декларация –списък по чл.51, ал.1, т. 1 и т.2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на общетвената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепрятства достъпът или участието в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП. Жалбата се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Срокът по чл.64, ал.1 от ЗОП е намален до 40 дни на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, поради факта, че обявлението за настоящата поръчка е изпратено по електронен път до АОП в Регистъра на обществените поръчки и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.08.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ