Версия за печат

02718-2014-0292

BG-Сърница: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800210

Южноцентрално ДП,ТП Държавно горско стопанство Селище, местност Селище, За: инж. Велизар Чолаков- Директор на ТП ДГС Селище, Р.България 4633, Сърница, Тел.: 03549 2222, E-mail: dgsselishte@ucdp-smolian.com

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http:// www.ucdp-smolian.com/viewart.php?id=364.

Електронен достъп до информация: www.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Дейности ,свързани с охрана и управление на държавни горски територии.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС "Селище" за срок от 24 месеца.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП ДГС "Селище"
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Обявлението обхваща поръчка/и въз основа на динамична система за покупки (ДСП)

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС "Селище"за срок от 24 месеца.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30197330, 30197640

Описание:

Принадлежности за офиса
Перфоратори
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
26000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 181 - 319010 от 20.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 18 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС "Селище" за срок от 24 месеца.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

МУСОН 72 ЕООД ЕИК:201641071, ул. Христо Ботев № 23, Р.България 4618, с. Грашево ,община Велинград, Тел.: 088 6143039

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 26000 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следв. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Мусон-72 -ЕООД ЕИК:201641071, с.Грашево, община Велинград, ул.Христо Ботев №23;