Версия за печат

00147-2015-0008

BG-Трън: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000386790

Община Трън, гр. Трън, пл. „Владо Тричков” № 1, За: инж. Евгения Такова, Република България 2460, Трън, Тел.: 07731 9616, E-mail: obshtina_tran@mail.bg, Факс: 07778 7315

Място/места за контакт: гр. Трън, община Трън, етаж 1, стая 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://tran.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://tran.bg/op.php?.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ИЗВЪРШВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕН ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ ПО АВТОБУСНИ ЛИНИИ ОТ ТРАНСПОРТНАТА СХЕМА НА ОБЩИНА ТРЪН, СЪГЛАСНО УТВЪРДЕНИ МАРШРУТНИ РАЗПИСАНИЯ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 2 (02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на община Трън, област Перник, област София град.
Код NUTS: BG414, BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на обществен превоз на пътници по автобусни линии от транспортната схема на община Трън, съгласно утвърдени маршрутни разписания.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60112000

Описание:

Услуги на обществения пътен транспорт

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на обществен превоз на пътници по автобусни линии от транспортната схема на община Трън, съгласно утвърдени маршрутни разписания. Предвидени са 25 маршрутни разписания.

Стойност, без да се включва ДДС
333000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата в размер на 3500 (три хиляди и петстотин) лева; 1.1. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Трън: Банка: Банка ДСК АД, Банков код (BIC): STSA BGSF Банкова сметка (IBAN): BG 88 STSA 93003300722169 Титуляр на сметката Община Трън 1.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 (един) % от стойността на поръчката без ДДС. 2.2. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. 2.3. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Община Трън и със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението. 2.4. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ компенсира ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършените разходи за превоз по Наредба за условията и реда за предоставяне на средства за компенсиране на намалените приходи от прилагането на цени за обществени пътнически превози по автомобилния транспорт, предвидени в нормативните актове за определени категории пътници, за субсидиране на обществени пътнически превози по нерентабилни автобусни линии във вътрешноградския транспорт и транспорта в планински и други райони и за издаване на превозни документи за извършване на превозите. Средствата за компенсиране на пътуванията с ценови облекчения се предоставят по реда на горецитираната наредба и до размера, определен в държавния бюджет за тази цел, при спазване на приоритетите за разходване на бюджетните средства, определени със закона за държавния бюджет за съответната година. Плащането ще се осъществи след постъпване на средствата от републиканския бюджет по бюджета на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и след представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ справки/списъци/ за извършения през отчетния период пробег и за броя на издадените превозни документи, в срок до 7 /седем/ работни дни от представянето им на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ справки/списъци/ по в срок до 11- то число на месеца за предходния месец.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че определеният изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Преди подписване на договора, когато избраното за изпълнител е обединение, независимо от националността на участниците, следва да се регистрира като неперсонифицирано дружество в Регистър БУЛСТАТ в Агенцията по вписвания в България (освен ако обединението предпочита да се регистрира като търговец в Търговския регистър).

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник: 1. При който са на лице обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП: а) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление против фин., дан. или осиг. система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от НК, за подкуп по чл. 301-307 от НК, за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК, както и за престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от НК или против стопанството по чл. 219 – 252 от НК, освен ако не е реабилитиран; б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно нац. закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чужд. лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; е) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; ж) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците; з) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. Когато участниците са юридически лица, изискванията на чл.47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т.2а – първо предложние, т.4 и т.5 от ЗОП, се прилагат, както следва: а) При СД - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от ТЗ; б) При КД - за лицата по чл. 105 от ТЗ, без ограничено отговорните съдружници; в) При ООД - за лицата по чл. 141, ал. 2 от ТЗ, а при ЕООД - за лицата по чл. 147, ал. 1 от ТЗ; г) При АД - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от ТЗ, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ; д) При КДА - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; е) При ЕТ - за физическото лице - търговец; ж) Във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; з) В случаите по б. "а" - "ж" - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на РБ, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7, т. 2. 3. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници, при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП: а) при които лицата по чл. 47, ал.4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 4. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие. 5. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник. 6. При който не са изпълнени условията на чл.55, ал.6 и ал. 7 от ЗОП: а) В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физ. или юр. лице може да участва само в едно обединение; б) Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа: І. Плик №1 с надпис "Документи за подбор": 1. Оферта;2. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника /представляващия; 3. Представяне на участника, включващо: 3.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Документите по т.3.1. се представят за всяко физ. или юр. лице включено в обединението, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или физическо лице или техни обединения, документът по т.3.1. се представя в „официален превод“ по смисъла на §1, т.16а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки; 3.2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.9 от ЗОП . Документите по т. 3.2. се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението в което се посочва представляващият; 5. Доказателства за икономически и финансови възможности и технически възможности и/или квалификация на участника по чл. 50 и 51 от ЗОП както следва -доказва се с документите посочени в раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка и съобразно специфичните изисквания и указания по процедурата от документацията за обществената поръчка; 6. Декларация за липсата на свързаност по чл. 55, ал. 7 от ЗОП; 7. Декларация за приемане условията в проекта на договора; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от документацията за участие в процедурата; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител от документацията за участие в процедурата; 10. Документ за внесена гаранция за участие.11. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; 12.Декларация по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДР; 13. Лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Република България или лиценз за извършване на международен превоз на пътници (лиценз на Общността), издадени по реда и при условията на ЗАП.*Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.3 се представят за всяко физ. или юр. лице, включено в обединението. Документите по т. 5 се представят само за участниците чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. **Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите които са на чужд език се представят и в превод. Документът по т. 3.1 и т.3.2 се представя и в „официален превод”. Забележка: „Официален превод” е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с МВР за извършване на официални преводи. ІІ. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката" - Техническо предложение и Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал.4 от ЗОП; ІІІ. Плик №3 с надпис "Предлагана цена”: Ценово предложение

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. ДЕКЛАРАЦИЯ за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчката. 2. СПИСЪК- ДЕКЛАРАЦИЯ на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 3. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират услуги за обществен превоз на пътници по утвърдени маршрутни разписания от автобусни линии от общинска и/или областна и/или републиканска транспортни схеми. Доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Удостоверението се представя като заверено от участника копие. 4. Декларация свободен текст относно наличието на материално техническа база.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да разполага с необходимия общ брой автобуси за изпълнение на поръчката – 7 броя (5 основни и 2 резервен), собствени, на лизинг или наети, за осигуряване на 100% изпълнение на маршрутните разписания. Автобусите следва да отговарят на стандарта ЕВРО IV. Основните автобуси трябва да имат миниум двадесет места. Автобусите, които участникът има на разположение за изпълнение на обществената поръчка: • трябва да са включени към лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Република България или към лиценз за извършване на международен превоз на пътници – лиценз на Общността, издаден на лицето, което ще извършва услугата обществен превоз на пътници (участник, подизпълнител или член на обединение), или на трето лице, с чиито възможности участникът доказва съответствието си с изискванията за технически възможности, поставени от възложителя. В последния случай участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица; • трябва да отговарят на изискванията за техническа изправност на пътните превозни средства, посочени в наредбата по чл.147, ал.1 от Закона за движението по пътищата. • не трябва да са ангажирани по други договори свързани с извършване на обществен превоз на пътници. 2. 3. Участникът трябва да разполага с необходимия брой водачи на МПС за изпълнение на поръчката. Минималният изискуем брой водачи на МПС е дванадесет. Участникът да има сключени договори е правоспособни водачи и друг персонал за осигуряване на нормална и безопасна експлоатация на автобусите за изпълнение на обществената поръчка. Съгласно чл. 18 от Наредба № 33 от 3.ХІ.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България, издадена от Министерството на транспорта, водачът на автомобил за обществен превоз на пътници трябва да отговаря на следните изисквания: • да притежава свидетелство за управление, валидно за съответната категория МПС; • не е осъждан за умишлени престъпления от общ характер или да не е лишен по съдебен или административен ред от правото да управлява моторно превозно средство; • да е психологически годен по смисъла на наредбата по чл. 152, ал. 1, т. 2 от Закона за движението по пътищата; • да отговаря на изискването за квалификация на водача по смисъла на наредбата по чл.7б, ал.5 от Закона за автомобилните превози. 3. 1. Участникът трябва да е изпълнил най–малко една услуга еднаква или сходна с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата при подаване на оферта. 4. Участникът следва да разполага с база за сервизно обслужване и домуване на автобуси. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосоченото изискване се прилага за обединението като цяло. **Участникът може да докаже съответствието си с изискването за техническите възможности с възможностите на едно или повече трети лица.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за автомобилните превози и Закон за движение по пътищата

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.10.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа на 08.10.2015г., в община Трън, гр. Трън, площад "Владо Тричков" № 1, сградата на общинската администрация.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с изрично пълномощно). Представителите на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, доказващ статута им. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

м.май 2020г. - м. юли 2020г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

. Сроковете за получаване на оферти са намалени с 12 дни поради наличие на обстоятелства по чл. 64, ал.3 от ЗОП. Процедурата се провежда по чл. 14, ал 1, т. 2 от ЗОП. Предоставен е пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на посоченият в обявлението интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно в раздел Профил на купувача на интернет страницата на Община Трън, посочен в т.1.1) от обявлението. ІІ. Продължение от ІІІ.2.3.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. (чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.08.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ