Версия за печат

00019-2015-0012

BG-Монтана: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Монтана, ул. Извора №1, За: Вася Симеонова, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394223, E-mail: montana@montana.bg, Факс: 096 588391

Място/места за контакт: Община Монтана

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.montana.bg.

Адрес на профила на купувача: www.montana.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на устойчивост – осигуряване на реклама в медиите, разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали във връзка с проект „Уикенд Северозапада“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В рамките на изпълнение на поръчката с предмет: „Осигуряване на устойчивост – осигуряване на реклама в медиите, разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали във връзка с проект „Уикенд Северозапада"", следва да бъдат реализирани следните услуги, за промотиране на дестинацията Монтана - Чипровци - Чупрене - Ружинци и възможностите за туризъм, която тя предоставя. Рекламната кампания ще бъде повторена пред целевите групи на територията на Румъния и целевите групи на територията на България. Рекламна кампания, насочена към Външните пазари, следва да включва: Съобразно изводите, направени в концепцията, международната кампания ще бъде насочена към румънския пазар Предвидени са следните инициативи: • Рекламна кампания по национални радиостанции в Румъния – трябва да бъдат излъчени 64 клипа с продължителност 15 секунди; Клиповете на румънски език ще бъдат предоставени в готов за излъчване вид от Възложителя. • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания: румънски туристически издания - общо 1 стр.; • Кампания с PR публикации във водещи електрони платформи (на румънски, български и английски); • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 2 бр. двуседмична кампания при интензитет на ротацията 30%) (на румънски). По тази дейност се препоръчват конкретни Интернет базирани платформи с доказан ефект и влияние на туристическите пазари.; • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. По тази дейност се препоръчват конкретни Интернет базирани платформи с доказан ефект и влияние на туристическите пазари. Съобразно изводите, направени в концепцията, фокусът на кампанията ще бъде насочен към българския пазар. Предвидени са следните инициативи: • Рекламна кампания с платена реклама по национални радиостанции в България – Ще се излъчат 90 клипа в радиостанции с национално покритие; Клиповете на румънски език ще бъдат предоставени в готов за излъчване вид от Възложителя. • Рекламна кампания по национални ТВ канали – излъчване на 60 броя рекламни спота, продължителност 30 секунди; Клиповете на румънски език ще бъдат предоставени в готов за излъчване вид от Възложителя; • Кампания с външна реклама 29 локации на територията на България за двуседмичен период. Ще се направят реклами на билбордовете на ключови места по първокласните пътища на северна България и на ключови места в София; • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи • Кампания с PR публикации във водещи електрони платформи (на български); • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 2 бр. двуседмична кампания при интензитет на ротацията 30%) (на български). По тази дейност се препоръчват конкретни Интернет базирани платформи с доказан ефект и влияние на туристическите пазари.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341200

Описание:

Услуги по управление на рекламата

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
49900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: ОЦЕНКА НА ТЕХНИЧЕСКОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ; тежест: 70
Показател: ФИНАНСОВА ОЦЕНКА; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 668651 от 26.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Осигуряване на устойчивост - реклама в медиите, изпълнение на дейности по информиране, публичност и визуална идентификация на проект „Уикенд Северозапада”
V.1) Дата на сключване договора
21.08.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Център за професионално обучение и ориентиране” ООД, ЕИК 175313939, ул. „Крали Марко” № 12, ет. 4, Република България 1000, София, Тел.: 02 9744142, E-mail: office@ptoc.bg, Факс: 02 9744142

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 49900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Център за професионално обучение и ориентиране” ООД с ЕИК 175313939 и със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Крали Марко” № 12, ет. 4, представлявано от Пенка Стайкова Кефалова – управител.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор