Версия за печат

00087-2015-0094

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул.Московска №33, За: Мирослав Найденов, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: m.naydenov@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и концесии, ул. Париж №3, стая №106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=29460&companyId=20779.

Електронен достъп до информация: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=29460&companyId=20779.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Париж №3, За: Мирослав Найденов, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: m.naydenov@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и концесии ул. Париж №3, стая №1

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Париж №3, За: Мирослав Найденов, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: m.naydenov@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Обществени поръчки и концесии ул. Париж №3, стая №106

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул.Московска 33, фронт-офис, За: Отдел Деловодно обслужване, архив и ГРАО' - Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592; 02 9377448; 02 9377203, Факс: 02 9811028

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Извършване на оперативна поддръжка и осигуряване на свързаност на комплексна система за видеонаблюдение”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за изпълнение на поръчката е на обекти на територията на Столична община, Център за видеонаблюдение в Столична община
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Извършване на оперативна поддръжка и осигуряване на свързаност на комплексна система за видеонаблюдение”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000, 50343000, 50334400

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по ремонт и поддържане на видеотехника
Услуги по поддържане на комуникационна системи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество и обем дейности са разписани подробно в Раздел "Техническата спецификация" в Документацията

Стойност, без да се включва ДДС
1000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата Гаранция за участие в процедурата е в размер на 10 000 лева (десет хиляди ) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Столична община; б) безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя Столична община, със срок на валидност минимум 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде парична сума същата следва да бъде внесена по сметка на Столична община, дирекция "Финанси" в Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.: IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF 2.Гаранция за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Задържане и освобождаване на гаранциите за участие - по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно чл.63 от ЗОП. Банкови гаранции се връщат в определените от закона срокове. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участниците в процедурата и определения изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. В платежното нареждане за гаранция или в банковата гаранция задължително се посочва вида на гаранцията (участие или изпълнение), процедурата и позициите, за които се представя. Некоректно попълнена гаранция не се приема. Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие и за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в левове, по банков път, на посочената от Изпълнителя банкова сметка, отложено, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на фактура,двустранно подписан протокол за извършената сервизна дейност, отчет за извършената извънгаранционна дейност и план за извършване на дейностите по изпълнението на услугата за следващия календарен месец. Крайната цена включва всички разходи по изпълнението на услугата

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице преди сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение в съответствие с изискването по чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 букви от „а” до „д”, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т. 1, т.2а, т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Изискванията по чл.47, ал. 1, т.1 букви от „а” до „д”, ал. 2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП се прилагат за лицата съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на посочените обстоятелства с декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец, приложен в Документацията за участие). При участници обединения изискванията се прилагат за всеки участник в обединението. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП . 2. Изисквания във връзка с изпълнението на поръчката: 2.1 Извънгаранционната поддръжка следва да се осъществява с оригинални резервни части и модули, като същите са за сметка на Изпълнителя. 2.2.Участникът се задължава, при условията на своето техническо предложение, при които е предложил оперативна поддръжка по предмета на настоящата обществена поръчка, да приема за поддръжка допълнителни обекти (такива, на които изтича срока на първоначална гаранционна поддръжка) 2.3. При сключване на договор за обществена поръчка изпълнителят се задължава да поддържа валидна за целия срок на договора застраховка „професионална отговорност” или еквивалент , съгласно чл. 171 от ЗУТ за I група - четвърта категория

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. 2.Участниците в процедурата трябва да представят: 2.1. Представяне на Участника (по образец), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за Търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2, 2а (с изкл. на предл. второ) и 5 и ал. 5 от ЗОП – попълва се /Образец/; в) копие на договор за създаване на обединение, в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата, включени в обединението. Ако в договора за обединение не е посочено лицето, което представлява участниците – документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документът, в който е посочен представляващият обединението, включително договорът за създаване на обединение (когато представляващият обединението е посочен в него) следва да бъде с нотариално заверени подписи и се представя в оригинал или нотариално заверено копие; г) документ за внесена гаранция за участие - оригинал на банковата гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; д) пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Декларацията по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки не може да бъде подписвана от пълномощник; е) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор – попълва се /Образец/; ж) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в процедурата в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – попълва се /Образец/; з) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – попълва се /Образец/ ; и) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълва се /Образец/ ; й) Декларация от членовете на обединението – попълва се /Образец/ . В нея членовете на обединението посочват, че са запознати, че: - като член на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - като член на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. к) Декларация по чл. 51а от ЗОП- попълва се /Образец:/ 3. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от I група - четвърта категория строежи; 4. Участникът трябва да е вписан в публичен регистър на предприятията по обща лицензия за предоставяне на услуги за пренос на данни

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За доказване на съответствие с посочените в т.1 технически изисквания, участникът следва да приложи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата (чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП) - по образец. Като доказателства за изпълнение на посочените в списъка услуги, участниците представят: - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или - посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. Удостоверението се представя като заверено от участника копие. В представения документ да има информация за обхвата на услугите, периода на изпълнение и дължината на обслужваното трасе. 2. Участникът трябва да разполага с квалифициран инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката 9 броя 3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен на предмета на обществената поръчка. 4. Участникът да има внедрена система за управление на сигурността на информацията по стандарт ISO 27001:2013 или еквивалентен. 5. Участникът да има внедрена система по стандарт ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалент. 6.Участникът трябва да е оторизиран от производителя или негов официален представител на територията на Р. България относно сервизирането на наличното хардуерно оборудване /сървърна платформа за видеонаблюдение и активното комуникационно оборудване обслужващо системата за видеонаблюдение/ за изпълнението на поръчката. 7.Участникът трябва да разполага с център за техническа поддръжка 8.Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от I група - четвърта категория строежи. 9. Участникът трябва да е вписан в публичен регистър на предприятията по обща лицензия за предоставяне на услуги за пренос на данни.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко 3 (три) услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката. Под сходни услуги се разбира комплексна услуга за доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на: система за контрол на достъпа, система за видеонаблюдениe, интегрирана система за видеонаблюдение и контрол на достъпа и комуникационна свързаност между компютърни системи за пренос на данни. 2. Ключов експерт № 1 - Ръководител на екипа - Ключов експерт № 2 – системен архитект – 1бр. - Експерт оценка на риска - 1 бр. - Експерт Интеграция - 1 бр. - Експерт комуникации - 1 бр. - Експерт поддръжка сървърна инфраструктура - 1 бр. - Експерт поддръжка софтуерна платформа -1бр. - Експерт информационна сигурност - 1 бр. - Ръководител по Качество- 1 бр. Всички изискванията са подробно описани в Документацията за участие. 3.Копие на сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен на предмета на обществената поръчка. 4.Копие на сертификат ISO 27001:2013 или еквивалентен 5.Копие на сертификат ISO 14001:2004 или еквивалентен 6.Заверено копие на сертификат/декларация или друг еквивалентен документ от производителя или негов официален представител на територията на Р. България за съответната марка налично хардуерно оборудване за изпълнението на поръчката. 7. център работещ за осигуряване на извънгаранционното обслужване на системата за видеонаблюдение с работно време в рамките на пет дни в седмицата от 9:00 до 18:00ч; 8.копие на валидно удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи от I група – четвърта категория. 9.копие на валидно удостоверение, от Комисия за регулиране на съобщенията, по обща лицензия с право да предоставя услуги за пренос на данни – VPN и достъп до интернет.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

1. Документацията за участие в настоящата процедурата е публикувана на електронната страница на Столична община www.sofia.bg в раздел „Профил на купувача” на посочения в обявлението адрес. 2. В случай, че лице поиска да получи документацията на хартиен носител, трябва да заплати посочената в обявлението цена, която е с включен ДДС. В този случай заплащането на документация за участие може да се извърши: • в касата на Столична община на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201 (след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204). Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч. • или по банков път по сметката в лева на Столична община: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код SOMBBG SF, обслужваща банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6. 3. В случай, че лице поиска документацията за участие на хартиен носител да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията, изпраща писмено искане, в което посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и данни за извършеното плащане на цената по банков път. Желаещите лица могат да получат документацията за участие на хартиен носител и от дирекция „Обществени поръчки и концесии” на Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 (в рамките на работното време от 9:00ч. до 12:00ч. и 12:30ч. до 17:30ч.), след представяне на документ за заплащането й. 4. При провеждането на процедурата обменът на информация ще се извършва по пощата и по факс - за възложителя на адрес: гр. София 1000, ул. „Московска” №33, Столична община, Дирекция „Обществени поръчки и концесии” и на факс номер 02 9377 312, както и по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
05.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.10.2015 г.  Час: 13:00
Място

Столична община, ул. "Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Ценовите оферти ще бъдат отворени и оповестени на място, ден и час, обявени чрез съобщение на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, в „Профила на купувача”, най- малко два работни дни преди тяхното отваряне. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

юли 2016

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. При подписване на договор за изпълнение на обществената поръчка, участникът, който е определен за Изпълнител, трябва да представи документи от съответните компетентни органи, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т. 1-4 и посочените в обявлението обстоятелства по ал. 2, т. 1 и 5 от Закона за обществените поръчки, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. 2. При подписването на договора, участникът, който е определен за Изпълнител, трябва да представи: • документите по чл. 47, ал. 10 от ЗОП; • документ за гаранция за изпълнение на договора;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал.7 от ЗОП .

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ