Версия за печат

00210-2015-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Централен орган за обществени поръчки, ул. Г.С.Раковски № 102, За: Кирил Ананиев, заместник-министър на финансите; Иванина Белева, директор ЦЗФД, България 1040, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg.

Електронен достъп до информация: http://www.minfin.bg/bg/procurement/15.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, ул. Г.С.Раковски № 102, За: Иванина Белева, директор на дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.minfin.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, ул. Г.С.Раковски № 102, За: Марта Пламенова, главен експерт, отдел Обществени поръчки и договори, България 1040, София, Тел.: 029859 2772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 029859 2773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minfin.bg/bg/procurement/15.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, Централен орган за обществени поръчки, ул. Г.С.Раковски № 102, За: Владислав Горанов, министър на финансите и Централен орган за обществени поръчки, България 1040, София, Тел.: 029859 2772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 029859 2773

Място/места за контакт: Деловодство, стая № 7

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.minfin.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с няколко лица за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на автомобилно гориво, автокозметика и смазочни материали за автомобили чрез карти за безналично плащане "

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София и страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Срок на действие на рамковото споразумение в месеци

13

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
35000000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет „Доставка на автомобилно гориво, автокозметика и смазочни материали за автомобили чрез карти за безналично плащане” за нуждите на органите на изпълнителната власт. Обхваща доставка на бензин А95, А98/А100, гориво за дизелови двигатели, автокозметика и смазочни материали.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09100000

Описание:

Горива

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата ще бъдат посочени в мини-процедурите за сключване на договор от страна на индивидуалните възложители.

Стойност, без да се включва ДДС
35000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

01.01.2016 г. 

Завършване

31.01.2017 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 100 000 (сто хиляди) лева като участникът избира сам формата на гаранцията за участие както следва: а) Парична сума – внася се по набирателна сметка на Министерство на финансите в БНБ /BIC: BNBG BGSD/ IBAN: BG70 BNBG 96613300148401, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за сключване на рамково споразумение за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на автомобилно гориво, автокозметика и смазочни материали за автомобили чрез карти за безналично плащане”; б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на финансите, съгласно образец. 1.1. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата при условията на чл. 61 от ЗОП; 1.2. Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на потенциални изпълнители; 1.3. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срокът на валидност на офертата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане е описан подробно в приложения към документацията проект на договор към поканата по чл.93б, ал.3 от ЗОП за сключване на договор въз основа на рамково споразумение. Финансирането е от бюджетните средства на съответните индивидуални възложители, сключили договор въз основа на рамковото споразумение.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Съгласно чл.49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. Данни за ЕИК/ЕГН/ЛНЧ/Булстат, както и други данни, идентифициращи участника, се предоставят чрез попълване на образеца „Представяне на участника”. 1.2.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, доказателството по т. 1.1 се представя от всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението. 1.3. Когато участникът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, образеца „Представяне на участника” се попълва за всички предложени подизпълнители. 2.Участникът следва да удостовери липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5, и ал.2, т.1 - т.5 включително, с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. 2.1. Участникът попълва и подписва образеца на декларация по чл. 47, ал. 9, приложена към документацията за участие.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията по чл. 47, ал. 9 се представя от всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението. 3.Участникът следва да представи копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В договора за обединение или в отделен документ, подписан от лицата в обединението следва да бъде посочен пощенски адрес на обединението, електронен адрес, телефон и факс. 4.Участникът следва да декларира липса на свързаност с друг участник в процедурата, както и с лицата, участвали в подготовката на документацията за участие и техническата спецификация. Участникът следва да подпише и представи с офертата декларация по чл. 55, ал. 7 и по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец от документацията за участие).Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията по чл. 55, ал. 7 и по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП се представя от всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за наличие на технически възможности и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Всеки участник следва да представи следните документи, доказващи наличието на технически възможности и капацитет за изпълнение на поръчката: 1 ) Списък на доставките които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата – чл. 51, ал. 1, т. 1; Участникът попълва и представя попълнения образец от документацията за участие. Участникът следва да докаже изпълнените доставки посредством един или няколко от следните документи: Удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2 ) Декларации за съответствие съгласно чл.10, ал.2 и чл.12, ал.2 и ал.4 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, удостоверяващи, че предлаганите от него горива съответстват на изискванията за качество по чл.6 и на определенията по § 1, т.1 и 3 от цитираната Наредба (заверени от участника копия). От представените декларации за съответствие трябва да е видно, че посочените партиди са предназначени за разпространение и/или използване на търговските обекти на участника; 3 ) Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент (в срока на неговата валидност) на производителя и на участника (заверени от участника копия); 4 ) Декларация, доказваща минимално териториално покритие на населени места с търговски обекти (бензиностанции) по Образец - № 9 от Документацията, придружена със списък на търговските обекти на участника на територията на страната; 5 ) Описание на електронните карти, които се прилагат при безналичното плащане, съдържащо информация за условията за издаването и обслужването им, системата за сигурност при плащане с тях, срок за издаване на картите и др. (оригинал). В случай, че участникът е обединение, документите по този раздел се представят само от членовете на обединението, чрез които той доказва съотвествието си с изискванията на възложителя. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие /чл.56, ал. 2 от ЗОП/.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Технически възможности и квалификация: 1 ) Участникът трябва да има изпълнени поне десет доставки сходни с предмета на поръчката; 2 ) Участникът трябва да удостовери съответствието на предлаганите от него горива с изискванията за качество съгласно Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, както и всички други приложими изисквания на действащата нормативна база в България; страната; 3 ) Участникът и производителят на горивата трябва да имат внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент; 4 ) Търговската мрежа на участника трябва да отговаря на изискване за минимално териториално покритие на населени места с търговски обекти (бензиностанции) за доставка на горива, смазочни материали и автокозметика, предмет на поръчката, а именно: Участникът трябва да разполага с един или няколко търговски обекта /бензиностанции/, в поне 15 областни града като обектите в съответния областен град заедно или поотделно да отговарят на следните условия: • намират се в населеното място – административен център на областта или на разстояние не по-голямо от 10 км от него; • осигуряват възможност за зареждане на дизелово гориво, бензин А95Н и бензин А98Н/А100, както и автокозметика и смазочни материали; Всички обекти, посочени от участника по т. 4) следва да обслужват система за безналично плащане с електронни карти и да са с работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието. 5 ) Участникът трябва да притежава установена процедура за издаване на карти за безналично плащане, съдържаща информация за условията за издаването и обслужването им, системата за сигурност при плащане с тях, срок за издаване на картите и др.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 014 - 020651 от 21.01.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.10.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
05.10.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

Министерство на финансите

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и други лица.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

2016 г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

С оглед спазването на изискването на чл.64, ал.2 от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на обнародване на обявлението в електронен вид се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача на интернет адреса на Възложителя: http://www.minfin.bg/bg/procurement/15. Лицата могат да поискат писмено от Възложителя разяснения по документацията в срок до 25.09.2015

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ