Версия за печат

02022-2015-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010011

Главна дирекция Охрана към Министерство на правосъдието, ул. М-р Г. Векилски № 2, За: Жасмина Монова, Република България 1309, София, Тел.: 02 9263957, E-mail: j.monova@gdo.bg, Факс: 02 8902032

Място/места за контакт: Главна дирекция Охрана

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.gdo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gdo.bg/orders/o1084/%E2%80%9Edostawka_na_uniformeno_obleklo_za_nuzdite_na_sluz.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: охрана на съдебната власт

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

,Доставка на униформено облекло за нуждите на служителите от Главна дирекция „Охрана", по обособени позиции, както следва: позиция I: „Доставка на зимно специално облекло, в т.ч. кожена куртка, костюм зимен и пуловер с дълъг ръкав с пагони; позиция II: „Доставка на лятно специално облекло, в т.ч. костюм летен, лятна риза и лятна шапка "

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
складовата база на ГД "Охрана” в гр. София, бул. Братя Бъкстон № 5, ет.3
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на зимно специално облекло, в т.ч.:1. Кожена куртка -260 броя;2. Зимен специален костюм (яке-куртка и панталон) - 420 комплекта; 3. Пуловер с дълъг ръкав с пагони -550 броя за нуждите на ГД „Охрана “

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

18100000

Описание:

Работни дрехи, специално работно облекло и аксесоари

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
355035 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 123 - 224987 от 30.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 5378 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на зимно специално облекло, в т.ч. кожена куртка, костюм зимен и пуловер с дълъг ръкав с пагони
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.08.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ КООПЕРАТИВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ИНВАЛИДИ РАЛИЦА, ул. Свети Княз Борис І № 100, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 625275, Факс: 042 625275

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 210985 BGN без ДДС
Брой месеци: 4
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 5379 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на лятно специално облекло, в т.ч. костюм летен, лятна риза и лятна шапка
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.08.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ КООПЕРАТИВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ИНВАЛИДИ РАЛИЦА ЕИК 000790562, ул. Свети Княз Борис І № 100, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 625275, Факс: 042 625275

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 144050 BGN без ДДС
Брой месеци: 4
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

По І и ІІ позиция - КООПЕРАЦИЯ "КООПЕРАТИВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ИНВАЛИДИ РАЛИЦА” ЕИК 000790562