Версия за печат

00627-2015-0005

BG-Смядово: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Смядово, пл. Княз Борис I №2, За: Иван Кюркчиев, Република България 9820, Смядово, Тел.: 05351 2120, E-mail: obshtina_smiadovo@abv.bg, Факс: 05351 2040

Място/места за контакт: Заместник Кмет на Община Смядово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.smyadovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.smyadovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Смядово “

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Община Смядово, гр. Смядово
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Смядово “ в четири обособени позиции описанието на които е подробно разписано в настоящите указания и документацията за участие в обществената поръчка, както и в условията и изискванията за изпълнение на СМР, включени в обхвата. Обособена позиция № 1 „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на Жилищна сграда - многофамилна, находящa се на ул. „Цар Калоян“ №2, вх. 1, вх. 2 и вх. 3, гр. Смядово” Обособена позиция №2 „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на Жилищна сграда - многофамилна, находящa се на ул. „Цар Калоян“ №7, вх. 1, вх. 2 и вх. 3, гр. Смядово” Обособена позиция №3 „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на Жилищна сграда-многофамилна, находящ се на ул. „Ришки проход“ №14, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4, гр. Смядово” Обособена позиция №4 „Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на Жилищна сграда-многофамилна, находящ се на ул. „Ришки проход“ №23, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4, гр. Смядово” Предмета на поръчката за всяка обособена позиция включва: Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването. Осъществяване на авторски надзор Изпълнение на СМР, включващо ремонт на покриви, направа на тротоарен пръстен около сградите, топлоизолиране на сградите, ремонт на ВиК мрежа, ремонт ел. мрежа, подмяна на дограма. Конкретните мерки които следва да се изпълнят за всяка една обособена позиция са подробно посочени в изготвените за сградите конструктивно обследване, енергийно обследване, паспорт и техническо задание, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45320000, 45421000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съобразно направените разчети за изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради в Община Смядово за 2015 г. и сключените договори за целево финансиране по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради между Кмета на община Смядово, Областния управител на област с административен център гр. Шумен и Българската банка за развитие, максималният финансов ресурс за изпълнение на строителството, предмет на настоящата процедура е 3837280.64 (три милиона осемстотин тридесет и седем хиляди двеста и осемдесет лева, шестдесет и четири стотинки) лева без ДДС, образувана по следния начин: Обособена позиция № 1 Максимално допустима стойност 866796.83 лв.(осемстотин шестдесет и шест хиляди седемстотин деветдесет и шест лева, осемдесет и три стотинки) без ДДС. Обособена позиция № 2 Максимално допустима стойност 782541.38 лв.(седемстотин осемдесет и две хиляди петстотин четиридесет и един лева, тридесет и осем стотинки) без ДДС. Обособена позиция № 3 Максимално допустима стойност 1117627.03 лв.(един милион сто и седемнадесет хиляди шестстотин двадесет и седем лева, три стотинки) без ДДС. Обособена позиция № 4 Максимално допустима стойност 1070315.40 лв.(един милион седемдесет хиляди триста и петнадесет лева, четиридесет стотинки) без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
3837280.64 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

25.08.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й 1.1. Документ за внесена гаранция за участие за съответната обособена позиция. Обособена позиция № 1 - 8667.97 лв.(осем хиляди шестстотин шестдесет и седем лева, деветдесет и седем стотинки). Обособена позиция № 2 - 7825.41 лв.(седем хиляди осемстотин двадесет и пет лева, четиридесет и една стотинки). Обособена позиция № 3 - 11176.27 лв.( единадесет хиляди сто седемдесет и шест лева, двадесет и седем стотинки ). Обособена позиция № 4 - 10703.15 лв.(десет хиляди седемстотин и три лева, петнадесет стотинки). 2. Форма на гаранцията за участие: Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Смядово: BIC: STSABGSF IBAN: BG49STSA93003381001138, БАНКА: „ДСК” ЕАД, клон Смядово Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция - Образец № 8 . Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Смядово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обособената позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Община Смядово BIC: STSABGSF IBAN: BG49STSA93003381001138, БАНКА: „ДСК” ЕАД, клон Смядово Гаранцията за изпълнение покрива всяко неточно изпълнение на договора, в резултат на недобросъвестно поведение от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както и поправяне на некачествено изпълнени работи, които не са отстранени своевременно. Гаранцията се освобождава до 30 дни след приключване на всички възложени с договора работи и подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 35 % /тридесет и пет процента/ от общата стойност на договора с ДДС – платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни, от датата на предоставяне на целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Авансовото плащане се извършва в случай, че Изпълнителя е представил банкова гаранция в полза на “Българска банка за развитие“АД/ Сдружението на собствениците за обекта, предмет на договора.След извършване на авансовото плащане изпълнителят представя фактура за размера му. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80 % /осемдесет/ от стойността на договора с ДДС, след пропорционално приспадане на авансовото плащане, се извършват в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Условие за извършване на междинните плащания са и документите, посочени по-долу. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ се извършват за: - извършени проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след влизане в сила на Разрешение за строеж по смисъла на ЗУТ, издадено въз основа на изготвен, одобрен и съгласуван инвестиционен проект. - реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г . образец 19 и оригинална фактура на изпълнителя На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената единична цена по ценови таблици. доставени и/или монтирани и/или технологично изпитани машини и технологично оборудване в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. - осъществен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа съобразно напредъка на строителството. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ суми по договора се приспаднат извършените плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор за обединение. Следва да бъде представено копие от договора за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него и обособените позиции за които е създадено. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено и копие на анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.2.1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора по конкретната обособена позиция; 1.2.2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 1.2.3. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора по конкретната обособена позиция; 1.2.4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума по конкретната обособена позиция; 1.2.5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 1.2.6. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, които водят до отстраняване на участника в процедурата са следните: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Следва да се има в предвид че под професия или дейност следва да се разбира професии и дейности, свързани с извършване на рекламни услуги. 3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.Комисията пристъпва към отстраняване на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, след прилагане на разпоредбите на чл. 68,ал. 8 и 9 от ЗОП. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:Национална агенция по приходите: http://www.nap.bg/ Относно задълженията, опазване на околната среда:Министерство на околната среда и водите:http://www3.moew.government.bg/.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика: http://www.mlsp.government.bg Участниците следва представят доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, както следва:Заверено копие на валидно Удостоверение за регистрация в ЦПРС за първа група строежи, трета категория строежи, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в ЦПРСза обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителни работи или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: •ПЛИК “1” с надпис “Документи за подбор” и наименование на участника; •ПЛИК “2” с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” и наименование на участника; •ПЛИК “3” с надпис “Предлагана цена” и наименование на участника. Представят се задължително всички посочени части и липсата на някоя от тях или несъответствието им с изискванията към съответния вид документи е основание за отстраняване на участника след провеждане на процедурите по чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП в приложимите случаи. Съдържание на Плик №1:) ПРЕДСТАВЯНЕ НА УЧАСТНИК – Образец № 1 и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника Образец № 1А;Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представи в официален превод на български език.; декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, ако такива се изискват от възложителя;- Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи първа група, трета категория;- Заверено копие на Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ;Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 ЗОП (Образец № 3);Декларация-Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 4);Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП;1.6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 6); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 7);Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от зифодрюпдрс (Образец № 8); Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Образец № 12); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 13);Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт (Образец № 14); Декларация за запознаване с условията на откритата процедура и строителната площадка (Образец № 15);Документа за гаранция за участие – в оригинал;Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие);Декларация в свободен текст, че участника ще бъде в състояние да осигури предложения от него ресурс (финансов, човешки и материален) за изпълнението на поръчката (ако същата му бъде възложена), като в съответния момент участникът няма да бъде ангажиран в други дейности на възложителя; Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП за техническото оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка - Образец № 16;Съдържание на ПЛИК № 2:„Предложение за изпълнение на поръчката” , в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Образец №9) и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ведно с график напълно съобразен с предложената организация на изпълнението, показващ изпълнението на дейностите по обекта. В графика следва ясно да са посочени поотделно конкретните срокове за изпълнение на отделните дейности по обекта. Съдържание на ПЛИК № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 1, 2 и 3 се представят за всяка от позициите за които се отнася офертата. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не залага изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не залага изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие на Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 ЗОП, придружен с Доказателствата за извършеното строителство ;а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, и/или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, и/или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности Документите или информацията в публичните регистри трябва по недвусмислен начин да доказват изпълнението на видовете и количества строителни работи, както и строителните работи -са изпълнени качествено и в срок. Декларация-Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт; Автобиографии на експертите. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП за техническото оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка и доказателства, че участника разполага с посоченото по горе оборудване /договор за покупка продажба, фактури, извлечение от инвентарни книги, договор за наем, право на ползване и др./ Сертификати за внедрени системи - ISO 9001:2008 - „ Системи за управление на качеството” или еквивалент, и - ISO 14001:2004 „Системи за управление на околната среда" или еквивалент.
Минимални изисквания: Участникът да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди срока за изпълнение на поръчката по отделната обособена позиция, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица на граждански договори, които ще изпълняват проектирането, Застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност проектиране се представя за всеки един от проектантите по отделно. В този случай участникът представя Застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност строителство. Участникът трябва да е изпълнил/извършил през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, успешно строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката, свързано с въвеждане на мерки за подобряване на енергийната ефктивност. За „строителство с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката, свързано с въвеждане на мерки за подобряване на енергийната ефктивност възложителят ще приема проектиране и СМР или СМР по полагане на: За Обособена позиция № 1 топло изолация-3360 кв.м. поставяне на дограма-593 кв.м. хидро изолация-657 кв.м. За Обособена позиция № 2 топло изолация-3268 кв.м. поставяне на дограма-570кв.м. хидро изолация-717 кв.м. За Обособена позиция № 3 топло изолация- 3995 кв.м. поставяне на дограма -863 кв.м. хидро изолация-959 кв.м. За Обособена позиция № 4 топло изолация-3842 кв.м. поставяне на дограма-703 кв.м. хидро изолация-816 кв.м. Ако участника участва за повече от една обособена позиция изпълнените от тях дейности и представените доказателства за извършеното строителство следва да са равни или по големи от минимално предвидените такива за всичките обособени позиции за които се отнася офертата. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрени системи, както следва: - ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалент, - ISO 14001:2004 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент. Обхвата на внедрените системи трябва да е за строителни дейности. Участникът трябва да разполага за всяка една от обособените позиции за които се отнася офертата със следният екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: 1. Ръководител на екипа - Архитект, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент ; 2. Конструктор отговарящ на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент; 3. Проектант по част „В и К” - строителен инженер – „В и К” или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент; 4. Проектант по част „Енергийна ефективност”, притежаващ пълна проектантска правоспособност и лиценз за изпълнение на този вид дейност или еквивалент; 5. Проектант по част „ОВК” – инженер ОВК, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент; 6. Проектант по част „Електрическа” –--> Продължава в VI.3 Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател П 1 - Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Показател П 2 - Техническо предложение ; тежест: 40
Показател: Показател П 3 - Ценово предложение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.10.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 0 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://www.smyadovo.bg – раздел „Профил на купувача ”. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 08:00 до 16:00 часа всеки работен ден в сградата на Община Смядово до изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: гр. Смядово, обл. Шумен,пл. "Княз Борис І" № 2

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.10.2015 г.  Час: 11:00
Място

Община Смядово, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие не се закупува. Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да изтеглят същата от сайта на Община Смядово, раздел - www.smyadovo.bg В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да качи на сайта на общината променената документация. Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 1 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите, както и от правото на чл. 64 ,ал. 3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 /седем/ дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с 5 /пет/ дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Смядово - в раздел "Профил на купувача", поради което срокът за подаване на оферти е намален от 52 дни на 40 дни. -->Продължава отIII.2.3. Минимални изисквания: – електроинженер, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент;7. Проектант по част „ПБЗ” и проект за управление на отпадъците – инженер, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент;За изпълнение на СМР: 1. Технически ръководител на обекта: Да има завършено образование, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ или еквивалент; Да има най-малко 3 (три) години опит като технически ръководител. 2. Отговорник за контрола на качеството: Да има най-малко 2 (две) години опит в контрола по качеството на строителни обекти; Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. 3. Експерт по безопасност и здраве в строителството: притежаващ удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно; Да има най-малко 2 (две) години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд. Квалифицирани работници: 2.1. Работници по „Полагане на топлоизолационни системи” – 25 броя - преминали обучение по полагане на топлоизолационни системи . Ако участника участва за повече от една обособена позиция същият следва да предвиди и да представи доказателства за наличието на отделни екипи от експерти равни или по големи от минимално предвидените такива за всяка една от обособените позиции за които се отнася офертата. Не се допуска възможност едно или повече от едно лице да съвместяват функции в две или повече обособени позиции. Участникът трябва да разполага за всяка една от обособените позиции за които се отнася офертата със следното: собствено или наето оборудване /механизация/ : 1. Рамково фасадно скеле – 1000 кв. м. 2. Перфоратори - 5 бр.; 3. Бордови самосвал – 1бр. 4. Бордови автомобил лекотоварен - 1 бр. 5.Апарат за заваряване с горещ въздух на покривна мембрана. Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание за периода на поръчката. Ако участника участва за повече от една обособена позиция същият следва да предвиди и да представи доказателства за наличието на отделно оборудване /механизация/ равна или по голяма от минимално предвидената такава за всяка от обособените позиции за които се отнася офертата. ** При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. *** Участник може да ползва ресурса на трети лица.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок на територията на гр.Смядово, находящ се на ул. „Цар Калоян“ №2, вх. 1, вх. 2 и вх. 3”
1) Кратко описание

Изпълнение на Инженеринг (проектиране изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Смядово

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45320000, 45421000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма

3) Количество или обем

Обособена позиция № 1 Максимално допустима стойност 866796.83 лв.(осемстотин шестдесет и шест хиляди седемстотин деветдесет и шест лева, осемдесет и три стотинки) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
866796.83 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет за обособена позиция. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена и съответно цената по бюджетни пера не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс – при установяване на оферта надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс за обособена позиция, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок на територията на гр.Смядово, находящ се на ул. „Цар Калоян“ №7, вх. 1, вх. 2 и вх. 3”
1) Кратко описание

Изпълнение на Инженеринг (проектиране изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Смядово

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45320000, 45421000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма

3) Количество или обем

Обособена позиция № 2 Максимално допустима стойност 782541.38 лв.(седемстотин осемдесет и две хиляди петстотин четиридесет и един лева, тридесет и осем стотинки) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
782541.38 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет за обособена позиция. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена и съответно цената по бюджетни пера не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс – при установяване на оферта надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс за обособена позиция, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок на територията на гр.Смядово, находящ се на ул. „Ришки проход“ №14, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4”
1) Кратко описание

Изпълнение на Инженеринг (проектиране изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Смядово

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45320000, 45421000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма

3) Количество или обем

Обособена позиция № 3 Максимално допустима стойност 1117627.03 лв.(един милион сто и седемнадесет хиляди шестстотин двадесет и седем лева, три стотинки) без ДДС. Участниците, предложили оферти с по-висока стойност от посочените прогнозни такива, ще бъдат отстранени.

Прогнозна стойност, без ДДС
1117627.03 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет за обособена позиция. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена и съответно цената по бюджетни пера не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс – при установяване на оферта надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс за обособена позиция, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок на територията на гр.Смядово, находящ се на ул. „Ришки проход“ №23, вх. 1, вх. 2, вх. 3 и вх. 4”
1) Кратко описание

Изпълнение на Инженеринг (проектиране изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Смядово

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45320000, 45421000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи
Монтажни работи на дограма

3) Количество или обем

Обособена позиция № 4 Максимално допустима стойност 1070315.40 лв.(един милион седемдесет хиляди триста и петнадесет лева, четиридесет стотинки) без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
1070315.4 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет за обособена позиция. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена и съответно цената по бюджетни пера не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс – при установяване на оферта надхвърляща обявения максимален общ финансов ресурс за обособена позиция, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата.