Версия за печат

00053-2014-0010

BG-Средец: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СРЕДЕЦ, пл.България №8, За: инж.Маргарита Чолакова, Република България 8300, Средец, Тел.: 05551 6996, E-mail: info@sredets.bg

Място/места за контакт: Дирекция УЕПП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sredets.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sredets.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за провеждане на специализирани обучения за изграждане на нови ключови компетентности”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: град Средец
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Oбщественатa поръчка се възлага за изпълнението на проект: „Мотивирани, Иновативни Служители за Инициативна администрациЯ – „МИСИЯ””, договор за безвъзмездна финансова помощ (БФП) № М 13-22-80/25.08.2014 г., схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO002/13/2.2-15, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация””, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси” по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г. Дейност 1. „Провеждане на специализирани обучения за изграждане на нови ключови компетентности“, изразяващо се в: • Провеждане на екипен коучинг за придобиване на знания и практически умения, свръзани с инициативност, проактивно поведение и иновативност сред служителите на община Средец. В рамките на дейността следва да бъдат проведени общо три специализирани обучения, които ще обхванат ръководните и експертните кадри на общината. Обученията са групирани в три отделни групи – първата група ще обхване ръководните кадри на община Средец, втората и третата група – служители от всички дирекции на общината и кметства. Чрез така планираните обучения се цели максимален брой служители да придобият знания и умения по темата. Всяко едно от обученията ще бъде с продължителност 3 дни с общо 24 обучителни часа. Обученията следва да бъдат изнесени, извън община Средец, за да се осигури оптимална концентрация и участие на служителите. Поровеждането на обученията е свързано с придобиването на нова ключова компетентност от служителите на община Средец чрез екипен коучинг за изграждане на умения и знания, позволяващи проактивно и иновативно поведение. Тази тема е идентифицирана като необходимост, свързана с предизвикателствата на икономическия и социален живот в община Средец. Обученията следва да позволят изграждане на умения, както и практически техники за инициативност, поемане на отговорност, бързо и адекватно вземане на решения, както на ниво мениджмънт, така и на експертно ниво, съгласуваност на действията съобразно йерархичните зависимости в общината.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
70000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: техническо предложение; тежест: 50
Показател: ценово предложение; тежест: 30
Показател: срок за изпълнение; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00053-2014-0010

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 634697 от 24.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ЗОП-33/2015 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
31.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СТИК ЕООД, бул.Владислав Варненчик, Република България 9000, гр.Варна, Тел.: 052 607820

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 70000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

„Мотивирани, Иновативни Служители за Инициативна администрациЯ – „МИСИЯ””, договор за безвъзмездна финансова помощ (БФП) № М 13-22-80/25.08.2014 г., схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO002/13/2.2-15, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация””, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси” по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Бенч Марк Груп Ад 2.Стик ЕООД 3.Прайм Консултинг ООД 4.Географика ООД 5."Обединение Ресур Консултинг-Дедал" 6.Екорис Саут Юроп ЕООд 7.Агенция Стратегма ЕООД 8.ГД Ефективно обучение-Средец


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор