Версия за печат

00210-2014-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Галина Грудева, Р. България 1092, София, Тел.: 02 9220653, E-mail: g.groudeva@mod.bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: дирекция Отбранителна аквизиция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/.

Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DIO-2015-028.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерството на отбраната и подчинени структури, при условията на Рамково споразумение № СПОР-44/14.10.2014 г. , обособена позиция № 1 "Доставка на канцеларски материали", сключено от Централния орган за обществени поръчки.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София - град, София област и крайни получатели в страната
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет "Доставка на канцеларски материали" за нуждите на Министерството на отбраната и подчинени структури при условията на РС № СПОР-44/14.10.2014 г. на ЦООП. Видовете канцеларски материали и техните количества са описани подробно в спецификацията, приложена към поканата за подаване на оферти, изпратена до потенциалните изпълнители.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
164409.31 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00210-2014-0007 Преписка за ОП от Министерството на финансите за сключване на Рамково споразумение № СПОР-44/14.10.2014 г. в РОП

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 012 - 016426 от 17.01.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 094 - 164260 от 16.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: УД-11-4 История / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.05.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Роел-98 ООД ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски № 53, Р. България 1164, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 191508 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 164409.31 BGN с ДДС 20%
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Роел-98" ООД, ЕИК 121798467 2. Кооперация "Панда", ЕИК 000885099 3. "Плесио компютърс" ЕАД, ЕИК 131262158