Версия за печат

01666-2015-0004

BG-гр. София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция Национална сигурност, бул. Черни връх № 45, За: Иван Маринов, Людмила Чудилова, Република България 1407, гр. София, Тел.: 02 8147750; 02 8147729, E-mail: dans@dans.bg, Факс: 02 8147753

Място/места за контакт: Иван Маринов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dans.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/611-pnr-mnogofunkcionalni-pechatashti-21-08-2015-art-bul.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Национална сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на многофункционални печатащи устройства по спецификация" по проект "Създаване на национално звено за събиране и обработване на резервационни данни за пътниците в Република България HOMЕ/2012/ISEC/AG/PNR4000004452" по програма "Превенция и борба с престъпността", по две обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на многофункционални печатащи устройства по спецификация за нуждите на ДАНС по проект "Създаване на национално звено за събиране и обработване на резервационни данни за пътниците в Република България HOMЕ/2012/ISEC/AG/PNR4000004452" по програма "Превенция и борба с престъпността" по обособени позиции. *По обособена позиция № 1 - доставка на 1/един/брой мултифункционално печатащо устройство по спецификация. *По обособена позиция № 2 - доставка на 3/три/ броя многофункционални печатащи устройства, настолни, лазерни по спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

*По обособена позиция № 1- един брой мултифункционално печатащо устройство с подробно описани минимални технически изисквания в техническата спецификаця. *По обособена позиция № 2- три броя многофункционални печатащи устройства, настолни, лазерни с подробно описани минимални технически изисквания в техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
16950 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всеки участник представя гаранция за участие: Гаранцията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка е парична сума или банкова гаранция за всяка една от обособените позиции в размер както следва: • По обособена позициа № 1– 160 /сто и шестдесет/ лева, • По обособена позиция № 2 – 9.50 /девет лева и петдесет стотинки/. • Парична сума – внася се по сметка: БНБ – ЦУ с IBAN - BG08 BNBG 9661 3300 1468 01, BIC BNBGBGSD на името на Държавна агенция „Национална сигурност”. • Банкова гаранция – представя се оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДАНС със срок – 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертата. 1.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: • отстранените участници – в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; • класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. • при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за прекратяване. 1.2. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител. 1.3. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за подаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на съответната/ите обособена/и позиция/и, посочена в договора без ДДС. • Парична сума – внася се от участника, определен за изпълнител, по сметка: БНБ – ЦУ с IBAN - BG08 BNBG 9661 3300 1468 01, BIC BNBGBGSD на името на Държавна агенция „Национална сигурност”. • Банкова гаранция – представя се оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДАНС със срок на валидност, равен на срока на изпълнение на договора, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. • В платежното нареждане или банковата гаранция задължително се вписва предмета на поръчката и проекта " Създаване на национално звено за събиране и обработване на резервационни данни за пътниците в Република България HOMЕ/2012/ISEC/AG/PNR4000004452 ", съфинансиран от Европейската комисия по Специфична програма "Превенция и борба с престъпността" (ISEC) на Европейския съюз.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извърши чрез банков превод с платежно нареждане по сметка на изпълнителя в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на оригинал на фактура и приемо-предавателен протокол за извършена доставка. Обществената поръчка се провежда в рамките на проект "Създаване на национално звено за събиране и обработване на резервационни данни за пътниците в Република България HOMЕ/2012/ISEC/AG/PNR4000004452", съфинансиран от Европейската комисия по Специфична програма "Превенция и борба с престъпността" (ISEC) на Европейския съюз.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ се представя в официален превод. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, той представя в офертата си копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочeно лицето, което представлява участниците в обединението, и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 2. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие, и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (без т. 1, б. „е”) и ал. 5 от ЗОП. При представяне на офертата, участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (без т. 1, б. „е”) и ал. 5 с декларация по образец по чл.47, ал.9 от ЗОП. 3. Участниците следва да представят изискуемите документи, подробно описани в документацията за участие. Документите се представят на български език, а когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите, които са на чужд език, се представят и в превод. 4. От участие в процедурата се отстранява участник: - който не е представил някой от изискваните от възложителя документи по чл. 56, ал. 1 - 4 от ЗОП; - за когото са налице обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, (без т. 1, б. „е”), и ал. 5 от ЗОП; - за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС); - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя. Участникът избран за изпълнител трябва да представи преди подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл.6, ал. 5, т. 3 от Закона за мерките срещу изпиране на пари, по образец. Непредставянето на декларацията е основание възложителят да откаже сключване на договор. 5. Участникът, избран за изпълнител, трябва да представи преди подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка: - документ за внесена гаранция за изпълнение на договора при условията на т. III.1.1. от настоящото обявление; - документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1– 4 от Закона за обществените поръчки, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя; - декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от Закона за мерките срещу изпиране на пари, по образец. Непредставянето на някой от документите по т. 5 е основание възложителят да откаже сключване на договор. 6. Място за получаване на оферти - гр. София, бул. "Черни връх" № 45.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на изпълнени през последните 3 (три) години доставки, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с доказателства, потвърждаващи изпълнението им по образец – Приложение № 5 Под доставки с предмет, сходен с предмета на поръчката възложителят има предвид доставката на многофункционални печатащи устройства и друга техника за печатане, сканиране и копиране. Към списъка се прилагат доказателства за извършените доставки под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2.Заверено копие на валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за конкретната дейност на участника с обхват, приложим към предмета на поръчката;
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има опит в съответствие с предмета на поръчката, който се доказва чрез изпълнени най- малко 3 (три) доставки през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за получаване на офертите. 2.Участникът трябва да има валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за конкретната дейност на участника с обхват, приложим към предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.09.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.09.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. "Черни връх № 45"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.Лицата следва да представят лична карта, а упълномощените представители - и пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Поръчката се осъществява в рамките на проект "Създаване на национално звено за събиране и обработване на резервационни данни за пътниците в Република България HOMЕ/2012/ISEC/AG/PNR4000004452", съфинансиран от Европейската комисия по Специфична програма "Превенция и борба с престъпността" (ISEC) на Европейския съюз. Посочената специфична програма не попада в приложното поле на понятието "Европейски фондове" по смисъла на параграф 1, т. 1д от ДР на ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2, от ЗОП във връзка с чл. 120, ал. 5, т.1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1 доставка на 1/един/ брой мултифункционално печатащо устройство по спецификация.
1) Кратко описание

По обособена позиция № 1- доставка на 1/един/ брой мултифункционално печатащо устройство по спецификация. Предложения надхвърлящи прогнозната стойност за обособената позиция, няма да бъдат разглеждани и допускани до класиране.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

3) Количество или обем

1/един/брой.

Прогнозна стойност, без ДДС
16000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение да се счита в календарни дни.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2 доставка на 3/три/ броя многофункционални печатащи устройства, настолни, лазерни по спецификация.
1) Кратко описание

По обособена позиция № 2 - доставка на 3/три/ броя многофункционални печатащи устройства, настолни лазерни по спецификация. Предложения надхвърлящи прогнозната стойност за обособената позиция, няма да бъдат разглеждани и допускани до класиране.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

3) Количество или обем

3

Прогнозна стойност, без ДДС
950 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение да се счита в календарни дни.