Версия за печат

02724-2015-0159

BG-град Якоруда: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЗДП ДП ТП ДГС Якоруда, ул. Хаджи Никола Вардев 1, За: инж. Муса Бузгьов - зам. директор на ТП ДГС Якоруда, РБългария 2790, град Якоруда, Тел.: 07442 2227, E-mail: dgayakoruda@abv.bg

Място/места за контакт: ТП ДГС Якоруда

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.uzdp.bg/bg/orders_new/order/1..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Държавно предприятие-Териториално поделение

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване на горите-управление, възпроизвеждане, ползване и опазванеДруго (моля пояснете): Стопанисване на горите-управление, възпроизвеждане, ползване и опазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Якоруда" по обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДГС Якоруда, адрес: гр. Якоруда, ул. Хаджи Никола Вардев 1, общ. Якоруда, обл. Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества стоки, по мярка и количество на канцеларски материали (Обособена позиция № 1) и офис консумативи (Обособена позиция № 2), по зададени артикули, съгласно техническите спецификации, представляващи неразделна част от утвърдената от възложителя документация. Количествата са прогнозни.. Всички предлагани от участника материали следва да бъдат фабрично нови, неупотребявани, без скрити или явни дефекти, произведени от качествени суровини, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30199000, 30200000, 22850000

Описание:

Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Компютърно оборудване и принадлежности
Класьори и аксесоари за тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3865.48 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02724-2015-0159

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 651720 от 27.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 672307 от 18.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ПО-03-10 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка чрез закупуване на офис консумативи
V.1) Дата на сключване договора
19.08.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Сайентек ООД ЕИК 101683354, ул. Стефан Стамболов № 51, РБългария 2700, град Благоевград, Тел.: 0887 568769, E-mail: saientek@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1210 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1177 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История ПО-03-8 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка чрез закупуване на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
17.08.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ай Офис ООД ЕИК 202065785, ул. Пере Тошев № 15, РБългария 2700, град Благоевград, Тел.: 073 830500, E-mail: a.shopov@office1.bg, Факс: 073 830506

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3090 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2688.48 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Сайентек ООД, ЕИК 101683354, гр. Благоевград, ул. Стефан Стамболов № 51; Ай Офис ООД, ЕИК 202065785, гр. Благоевград, ул. Пере Тошев № 15;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор