Версия за печат

01158-2015-0016

BG-Бургас: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Ул. Княз Ал. Батенберг № 1, ет.4, За: Тодор Вълев, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: t.valev@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bgports.bg/bg/zop/77.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация на дъждовен преливник на 8-мо корабно място – терминал Бургас Изток 1”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Територията на пристанище Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни строително-монтажни работи по проект, възложен с обществена поръчка с предмет: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ДЪЖДОВЕН ПРЕЛИВНИК НА 8-МО КОРАБНО МЯСТО –ТЕРМИНАЛ БУРГАС ИЗТОК 1”, включващ следните дейности: Изпълнение на строително-монтажни работи /СМР/ по реализиране предмета на договора, в съответствие със: • Техническата спецификация към документацията за възлагане на обществена поръчка и работния проект; • Техническото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (Линеен график, Организация на строителния процес), включващо всички видове дейности, които ще се изпълняват. Общата цена на договора, е в размер общо на 349 968,24 лв без ДДС, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В горепосочената цена са включени 5 % непредвидени разходи, които се изплащат при доказана необходимост и представяне на доказателства относно изпълнението на непредвидените работи. Срокът за изпълнение на възложените с настоящия договор работи възлиза общо на 30 календарни дни. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен, във всички етапи на изпълнението на договора, да спазва императивните разпоредби на ЗУТ, регламентиращи задълженията на строителя, като носи изцяло риска и отговорността за всички опасности по изпълнение на работите или доставените материали и оборудване, вложени в строителството, по време на целия срок на договора, определен в раздел V на този договор. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да държи на обекта един комплект от техническите чертежи и да ги предоставя, при поискване от представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или строителния надзор или проектантът, упражняващ авторски надзор, за нанасяне и заверка на поправки по време на изпълнението на обекта. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен своевременно да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички обстоятелства, които създават реални предпоставки за забавяне или спиране изпълнението на строително-монтажните работи и/или други дейности по реализация на обекта. При изпълнение на възложените работи ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да спазва изискванията на всички приложими технически нормативни актове и стандарти, както и правилата по техническа безопасност, хигиена, противопожарна безопасност, както и да взима необходимите мерки за опазване на околната среда при извършване на възложените му с настоящия договор дейности. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ също така се задължава да не допуска замърсяване на прилежащите площи и околна среда, да осигури опазване на тротоари, площадки и други съществуващи елементи на инфраструктурата. ) За срока на Договора, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да поддържа валидна застраховка за покриване на пълната му професионална отговорност като строител, съгласно изискването на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството /ДВ бр.17 от 2004 год./. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да се запознае със съществуващите съоръжения и проводи на техническата инфраструктура в района на извършване на работите, доколкото са отразени в публично достъпни архиви и/или регистри и/или информационни масиви или са посочени в предадени му от Възложителя документи. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще отговаря за щети по съоръжения и проводи на техническата инфраструктура, нанесени от него или от лица, ангажирани от него и работещи на площадката, освен когато не е имал възможност да научи за тях при полагане на разумна грижа за това. Всякакви дейности по отстраняване на щети и възстановяване трябва да се извършват в технологично най – краткия срок. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще съгласува с компетентните органи и участници в строителния процес работите си по преместване и последващо възстановяване, ако е необходимо, на съоръжения и проводи на техническата инфраструктура и/или затваряне и ограничаване на пътища и улици, по начин, който да предизвика най-малки смущения за населението.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45240000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
349968.24 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

01158-2015-0016

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 675093 от 30.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № История Д-19 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Рехабилитация на дъждовен преливник на 8-мо корабно място –терминал Бургас Изток 1”
V.1.1) Дата на сключване договора
20.07.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.06.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Водоканалстрой ООД, 102116887, гр. Бургас, бул. Мария Луиза №59, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 548108, E-mail: office@vodokanalstroy.com, Факс: 056 800234

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 349968.24 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 349968.24 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Водоканалстрой" ООД, с ЕИК 102116887


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Част от системата на Главен градски колектор на централна градска част на гр. Бургас е Дъждоотливен канал №1. Началната му точка е Дъждопреливната шахта при Гаров площад на кръстовището на ул. „Александровска“ и ул. „Царица Йоана“, а крайната - заустването му в Черно море до бившата „Морска гара“ (сегашно VIII-мо корабно място). Изграден е през 1895 год. и по цялото си продължение е от каменна зидария на хидратна вар. През 50-те години на ХХ-ти век пристанище Бургас се разширява в южна посока и се изгражда нова кейова стена при сега действащото VIII-мо корабно място. При изпълнението й Отливен канал №1 се удължава с 30-40 м, като е сменено напречното му сечение от устообразен профил на две кръгли тръби Ф1000. Вложени са бетонови тръби с единична дължина от 1 м на фалцова връзка. Удължението е изпълнено с обратен наклон. Трасето на удължения отливен канал се пресича от единствения път, свързващ Пристанище Бургас с Терминал Изток, Запад и съответно товарен вход Пристанище Бургас. След последните по-интензивни дъждове на територията на гр. Бургас персоналът на ДППИ констатира пропадане на пътната настилка по трасето на канала и слягане на тротоарната настилка при заустването на канала в Черно море през кейовата стена. При направен оглед от ВиК специалисти се доказа, че: Еднометровите бетонови тръби Ф1000 са разместени във вертикално и хоризонтално направление; Фугите между отделните тръби са неводоплътни, като това се дължи на вертикалните деформации; Деформационните процеси, които се наблюдават по трасето на тежкотоварния път и по кейовата стена, се дължат на почвена суфозия, причинена от авариралия отливен канал; Допълнително утежняващо условие е, че все по-големи атмосферни водни количества не се улавят от канала поради драстично влошеното му състояние. Това допринася значително към суфотичните процеси в района на отливния канал. Съвместно със специалистите от „ВиК – Бургас“ ЕАД се изготви работен проект, който третира реконструкцията на Отливен канал №1 в участъка, изграден от тръби Ф1000. Към настоящия момент се наблюдава ускоряване на деформационните процеси по горното трасе. Това застрашава движението по единствената пътна артерия и съответно създава риск за преустановяване нормалната технологична дейност на Пристанище – Бургас, както и създава предпоставки за инциденти с човешки жертви. Съгласно изготвената техническа експертиза трайното възстановяване на пътната настилка е възможно само след елиминирането на инфилтрация и ексфилтрация от Отливен канал №1. На база изложените по-горе факти считаме, че е наложително незабавно да се извърши предвидената в работния проект реконструкция на авариралия отливен канал. Всяко забавяне в строително-инвестиционните процеси в този обект увеличава риска от спиране на товаро-разтоварните дейности на Пристанище-Бургас и води до риск от сериозни инциденти с персонала на пристанището.