01158-2015-0016
Технически редакции | ||
19.08.2015 11:18 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2015 11:18 ч. : | 19/08/2015 10:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2015 11:18 ч. : | 19/08/2015 10:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2015 11:18 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
24.11.2015 11:11 ч. : | № Д-19/20.07.2015 г. | служебно вписване |
затвори |
BG-Бургас: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Ул. Княз Ал. Батенберг № 1, ет.4, За: Тодор Вълев, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: t.valev@bgports.bg, Факс: 056 876881
Място/места за контакт: Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктураИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://bgports.bg/bg/zop/77.
Пристанищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Рехабилитация на дъждовен преливник на 8-мо корабно място – терминал Бургас Изток 1”
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни строително-монтажни работи по проект, възложен с обществена поръчка с предмет: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ДЪЖДОВЕН ПРЕЛИВНИК НА 8-МО КОРАБНО МЯСТО –ТЕРМИНАЛ БУРГАС ИЗТОК 1”, включващ следните дейности: Изпълнение на строително-монтажни работи /СМР/ по реализиране предмета на договора, в съответствие със: • Техническата спецификация към документацията за възлагане на обществена поръчка и работния проект; • Техническото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (Линеен график, Организация на строителния процес), включващо всички видове дейности, които ще се изпълняват. Общата цена на договора, е в размер общо на 349 968,24 лв без ДДС, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В горепосочената цена са включени 5 % непредвидени разходи, които се изплащат при доказана необходимост и представяне на доказателства относно изпълнението на непредвидените работи. Срокът за изпълнение на възложените с настоящия договор работи възлиза общо на 30 календарни дни. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен, във всички етапи на изпълнението на договора, да спазва императивните разпоредби на ЗУТ, регламентиращи задълженията на строителя, като носи изцяло риска и отговорността за всички опасности по изпълнение на работите или доставените материали и оборудване, вложени в строителството, по време на целия срок на договора, определен в раздел V на този договор. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да държи на обекта един комплект от техническите чертежи и да ги предоставя, при поискване от представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или строителния надзор или проектантът, упражняващ авторски надзор, за нанасяне и заверка на поправки по време на изпълнението на обекта. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен своевременно да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички обстоятелства, които създават реални предпоставки за забавяне или спиране изпълнението на строително-монтажните работи и/или други дейности по реализация на обекта. При изпълнение на възложените работи ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да спазва изискванията на всички приложими технически нормативни актове и стандарти, както и правилата по техническа безопасност, хигиена, противопожарна безопасност, както и да взима необходимите мерки за опазване на околната среда при извършване на възложените му с настоящия договор дейности. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ също така се задължава да не допуска замърсяване на прилежащите площи и околна среда, да осигури опазване на тротоари, площадки и други съществуващи елементи на инфраструктурата. ) За срока на Договора, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да поддържа валидна застраховка за покриване на пълната му професионална отговорност като строител, съгласно изискването на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството /ДВ бр.17 от 2004 год./. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да се запознае със съществуващите съоръжения и проводи на техническата инфраструктура в района на извършване на работите, доколкото са отразени в публично достъпни архиви и/или регистри и/или информационни масиви или са посочени в предадени му от Възложителя документи. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще отговаря за щети по съоръжения и проводи на техническата инфраструктура, нанесени от него или от лица, ангажирани от него и работещи на площадката, освен когато не е имал възможност да научи за тях при полагане на разумна грижа за това. Всякакви дейности по отстраняване на щети и възстановяване трябва да се извършват в технологично най – краткия срок. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще съгласува с компетентните органи и участници в строителния процес работите си по преместване и последващо възстановяване, ако е необходимо, на съоръжения и проводи на техническата инфраструктура и/или затваряне и ограничаване на пътища и улици, по начин, който да предизвика най-малки смущения за населението.
45000000, 45240000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
01158-2015-0016
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
Технически редакции | ||
24.11.2015 11:11 ч. : | № Д-19/20.07.2015 г. | служебно вписване |
затвори |
1
Водоканалстрой ООД, 102116887, гр. Бургас, бул. Мария Луиза №59, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 548108, E-mail: office@vodokanalstroy.com, Факс: 056 800234
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.08.2015 г.
1. "Водоканалстрой" ООД, с ЕИК 102116887
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
Част от системата на Главен градски колектор на централна градска част на гр. Бургас е Дъждоотливен канал №1. Началната му точка е Дъждопреливната шахта при Гаров площад на кръстовището на ул. „Александровска“ и ул. „Царица Йоана“, а крайната - заустването му в Черно море до бившата „Морска гара“ (сегашно VIII-мо корабно място). Изграден е през 1895 год. и по цялото си продължение е от каменна зидария на хидратна вар. През 50-те години на ХХ-ти век пристанище Бургас се разширява в южна посока и се изгражда нова кейова стена при сега действащото VIII-мо корабно място. При изпълнението й Отливен канал №1 се удължава с 30-40 м, като е сменено напречното му сечение от устообразен профил на две кръгли тръби Ф1000. Вложени са бетонови тръби с единична дължина от 1 м на фалцова връзка. Удължението е изпълнено с обратен наклон. Трасето на удължения отливен канал се пресича от единствения път, свързващ Пристанище Бургас с Терминал Изток, Запад и съответно товарен вход Пристанище Бургас. След последните по-интензивни дъждове на територията на гр. Бургас персоналът на ДППИ констатира пропадане на пътната настилка по трасето на канала и слягане на тротоарната настилка при заустването на канала в Черно море през кейовата стена. При направен оглед от ВиК специалисти се доказа, че: Еднометровите бетонови тръби Ф1000 са разместени във вертикално и хоризонтално направление; Фугите между отделните тръби са неводоплътни, като това се дължи на вертикалните деформации; Деформационните процеси, които се наблюдават по трасето на тежкотоварния път и по кейовата стена, се дължат на почвена суфозия, причинена от авариралия отливен канал; Допълнително утежняващо условие е, че все по-големи атмосферни водни количества не се улавят от канала поради драстично влошеното му състояние. Това допринася значително към суфотичните процеси в района на отливния канал. Съвместно със специалистите от „ВиК – Бургас“ ЕАД се изготви работен проект, който третира реконструкцията на Отливен канал №1 в участъка, изграден от тръби Ф1000. Към настоящия момент се наблюдава ускоряване на деформационните процеси по горното трасе. Това застрашава движението по единствената пътна артерия и съответно създава риск за преустановяване нормалната технологична дейност на Пристанище – Бургас, както и създава предпоставки за инциденти с човешки жертви. Съгласно изготвената техническа експертиза трайното възстановяване на пътната настилка е възможно само след елиминирането на инфилтрация и ексфилтрация от Отливен канал №1. На база изложените по-горе факти считаме, че е наложително незабавно да се извърши предвидената в работния проект реконструкция на авариралия отливен канал. Всяко забавяне в строително-инвестиционните процеси в този обект увеличава риска от спиране на товаро-разтоварните дейности на Пристанище-Бургас и води до риск от сериозни инциденти с персонала на пристанището.