00115-2015-0024
Технически редакции | ||
19.08.2015 12:15 ч. : | 19/08/2015 10:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2015 12:15 ч. : | 19/08/2015 10:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, площад Свобода 6, За: Катя Павлова - директор дирекция Европейско развитие; Мария Димитрова - младши експерт, отдел Обществени поръчки, България 7000, Русе, Тел.: 082 881806; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ruse-bg.eu/index.php.
Адрес на профила на купувача: https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/110/index.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, площад Свобода 6, Информационен център, гише - Обществени поръчки, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Информационен център, гише - Обществени поръчкиРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за публичност в срока на устойчивост на проект „Реки на времето” и маркетинг и реклама на създадените туристичeски продукти“
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка включва „Разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали в т.ч. реклама в медиите”. Описание на дейностите: Да се генерира и разпространи повече информация относно разнообразния туристически потенциал и предлагане в района на Русе, чрез използването на ефективни съвременни средства и техники за достигане до туристическите пазари. Рекламна кампания А. Кампания извън граница Съобразно изводите направени в концепцията, международната кампания трябва да бъде насочена към румънския пазар и пазарите на ползващите английски и немски език. Предвидени са следните инициативи: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи. Б. Кампании на територията на България Съобразно изводите направени в концепцията, фокусът на кампанията ще бъде насочен към българския пазар. Предвидени са следните инициативи: • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • Целта на медийния план ще бъде да се доставят мин. 75 trp. общо за периода; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 50 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи
79341000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Рекламна кампания А. Кампания извън граница Съобразно изводите направени в концепцията, международната кампания трябва да бъде насочена към румънския пазар и пазарите на ползващите английски и немски език. Предвидени са следните инициативи: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи Б. Кампании на територията на България Съобразно изводите направени в концепцията, фокусът на кампанията ще бъде насочен към българския пазар. Предвидени са следните инициативи: • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • Целта на медийния план ще бъде да се доставят мин. 75 trp. общо за двете години; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 50 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания - външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи.
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на депозита на паричната сума по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие представлява 1% от прогнозната стойност на обществената поръчка без вкл. ДДС в размер на 946 лева; Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Възложителят освобождава или задържа гаранцията за изпълнение съгласно клаузите на договора.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Договорната цена за изпълнението на дейностите в срок от 30 дни след датата на подписването на приемно предавателен протокол за предаден и одобрен от Възложителя продукт и срещу представяне на оригинална фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
административна сграда Община Русе, ет.3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата за обществена поръчка е осигурен на интернет страницата на Възложителя: https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/110/index.html . Желаещите да подадат оферта участници могат да свалят цялата документация за участие от посочения Интернет адрес.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в срока и при условията съгласно чл.120, ал. 5, от ЗОП .
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.08.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ