Версия за печат

00435-2015-0089

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130175000

Софийска вода АД, ж.к. Младост ІV, ул. Бизнес парк №1, сграда 2А, За: Радостина Стефанова, България 1766, София, Тел.: 02 8122579, E-mail: rstefanova@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: sofiyskavoda.bg.

Адрес на профила на купувача: https://procurement.sofiyskavoda.bg/documents.aspx?zop=994.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Изпълнение на инвестиционни проекти по водопроводната мрежа на територията на Столична община - Зона 2

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Столична община, райони: Кремиковци, Сердика, Подуяне, Слатина, Искър, Изгрев, Средец, Панчарево
Код NUTS: BG412
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнение на инвестиционни проекти по водопроводната мрежа на територията на Столична община - Зона 2

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45232150

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

На Изпълнителя не са гарантирани количества и продължителност на дейностите.

Стойност, без да се включва ДДС
4750000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранцията за участие: 47 500 лв. Срок на гаранцията за участие в случай, че кандидатът представи банкова гаранция – минимум 150 календарни дни от крайния срок за подаване на заявленията. Размер на гаранцията за изпълнение – 3% от прогнозната стойност на договора. Условията й са упоменати в договора Вид на гаранциите: - Парични по банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, като в основанието се посочват номерът на процедурата и видът на гаранцията (участие/изпълнение); - Оригинална неотменима и безусловна банкова гаранция за участие/изпълнение със срок, посочен в договора. Когато кандидатът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. В случай на представяне на банкова гаранция от съдружник в обединение, гаранцията трябва да обезпечава задълженията на обединението. Възложителят информира участника за възможността банковата гаранцията да бъде освободена чрез предоставяне на оригинала на участника. Ангажиментът на Възложителя по освобождаване на предоставена банкова гаранция се изчерпва с връщането на нейния оригинал на Участника, като Възложителят не се ангажира с допълнителни потвърждения, междубанкови SWIFT съобщения и заплащането на свързаните с това такси, в случай че обслужващата банка на Участника има някакви допълнителни специфични изисквания.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят превежда на Изпълнителя дължимата сума до 45 (четиридесет и пет) дни от датата на коректно съставената фактура на Изпълнителя, представена в отдел “Финансово-счетоводен” на Възложителя. Финансовите условия са описани в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Кандидатите/ участниците да са български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1 (а, б, в, г, д), т.2, т.3, т.4, ал. 2, т. 1, 2, 2а, 5, ал.5, т.1 и т.2 и чл. 48 от ЗОП. Кандидатът, избран за Изпълнител, трябва към момента на сключване на договора да е вписан в Централен професионален регистър на строителя, с право да изпълнява строежи от четвърта група, втора категория. Изискуеми документи в заявлението: 18.1.Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец); 18.2.Представяне на кандидата, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (по образец от документацията). 18.3.При кандидати обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С документа трябва да се доказва създаването на обединението, като са посочени правата и задълженията и отговорностите на участниците в обединението и следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за задълженията си по време на изпълнение на договора. 18.4.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец от документацията); 18.5.Декларация от Кандидата за автономност на офертата (по образец); 18.6.Декларация относно съгласието на Кандидата да подаде първоначална оферта за участие в договаряне в срок до 7 (седем)работни дни от датата на поканата от страна на Възложителя (по образец); 18.7.Декларация по чл. 56, ал.1,т.6 от ЗОП (по образец от документацията); 18.8.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 18.9.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 18.10.Декларация (по образец от документацията), че кандидатът няма да ползва подизпълнители или посочени видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 18.16.Копие от удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя с право да изпълнява строежи от четвърта група, втора категория или декларация на кандидата, че в случай че бъде избран за Изпълнител, преди подписването на договора ще се регистрира в Централен професионален регистър на строителя с право да изпълнява строежи от четвърта група, втора категория, като преди подписването на договора ще представи на Възложителя копие от удостоверението за вписване в Централен професионален регистър на строителя, удостоверяващо правото на кандидата/изпълнителя да изпълнява строежи от четвърта група, втора категория. 18.19.Списък на документите, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата (по образец от документацията);

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма изисквания за икономически и финансови възможности. Изисквания към III. 2.3) Технически възможности: 17.2Кандидат, самостоятелно или в консорциум, който има действащ договор със „Софийска вода” АД за изпълнение на инвестиционни проекти по водопроводната мрежана територията на Столична община за друга зона, съгласно Схема 1 от документацията, не може да участва по текущата обществена поръчка. 17.3Минималният общ обем на успешно изградени от кандидата водопроводни мрежи във водоснабдявани територии – главни водопроводни клонове, второстепенни водопроводни клонове и сградни водопроводни отклонения (не се включват вътрешни (площадкови) водоснабдителни мрежи, които не са изградени в обхвата на одобрената улична регулация), изпълнени през последните 5 години считано до датата на подаване на заявлението за участие, трябва да бъде не по-малък от 4 750 000 лв. без ДДС. 17.4Минимум 50 % от обема, изискан по предходната точка трябва да е за обекти, изпълнени в територия на населено място категория „0” и „1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места” със Заповед № РД-02-14-2021 от 14 август 2012 г. на МРРБ. При участие с обекти, изпълнени извън територията на страната, населените места, в които са изпълнени обектите трябва да бъдат с население над 60 000 жители. 17.5Поне един от обектите по т.17.3 трябва да е за строителство на уличен водопровод, който да съдържа участък с диаметър на тръбите не по–малък от ф300 мм. 17.6Поне един от обектите по т. 17.3 трябва да включва строителство на чугунен водопровод с минимална дължина на изпълнения участък 100 м. 17.7 Всеки кандидат трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнението на работите, предмет на обществената поръчка: 17.7.1Багер колесен комбиниран – 4 броя; 17.7.2Багер верижен – 1 брой; 17.7.3Самосвал – 4 броя; 17.7.4Микробус – 4 броя; 17.7.5 Мини челен товарач – 1 брой; 17.7.6Мини багер – 1 брой; 17.7.7Хидравлична машина за изпълнение на хоризонтален сондаж до ф630 мм – 1 брой; 17.7.8Пневматична или хидравлична машина за изпълнение на хоризонтален сондаж до ф110мм – 3 броя; 17.7.9Машина за челно заваряване от ф90 мм до ф315 мм – 2 броя; 17.7.10Машина за електросъпротивително заваряване – 3 броя. 17.7.11Ел. генератор (мощност/ капацитет) - 4 броя; 17.7.12Водна помпа (мощност/ капацитет) - 4 броя, от които поне 1 (една) да бъде с дебит минимум 1100л/мин и входен диаметър 3’’; 17.7.13Ръчна трамбовка (мощност/ капацитет) - 4 броя; 17.7.14Виброплоча – 1 брой; 17.7.15Фугорезачка (мощност/ капацитет) - 4 броя; 17.7.16 Вибро-валякдвубандажен за уплътняване на пътни настилки с ширина на барабана до 1м – 1 брой; 17.7.17Дозаторна помпа – 1 брой; 17.7.18Тестова помпа за изпитване под налягане – 1 брой; Посочените основни видове оборудване,механизация и транспортни средства да са в добро техническо състояние за изпълнението на работите, предмет на обществената поръчка. Кандидатът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси при изпълнение на поръчката. 17.8Всеки Кандидат трябва да разполага с най-малко четири постоянни екипа, включващи в състава си минимум машинист, шофьор и двама водопроводчика, поне един от които е правоспособен заварчик на полиетиленови тръби. 17.9Всеки Кандидат трябва да разполага с най-малко четирима технически ръководители, които да осъществяват ръководство на екипите. 17.10Всеки Кандидат трябва да разполага с най-малко един правоспособен заварчик на стоманени тръби и елементи. 17.11Кандидатът трябва да декларира възможност, при необходимост да осигури квалифициран персонал за изпълнение на съоръжения и конструктивни елементи по водопроводната мрежа. Критериите за подбор и изискванията към кандидатите следват по-долу.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Следва от III 2.2) 17.13 Всеки Кандидат трябва да има внедрена система за управление на качеството с обхват изграждане на ВиК мрежи и съоръжения от тях, или еквивалент в съответствие с изискванията на ISO 9001 или еквивалент. 17.14 Всеки Кандидат трябва да има внедрена система за управление на околната среда с обхват на строителни дейности по предмета на поръчката ISO 14001 или еквивалент. Изискуеми документи в заявлението: 18.11.Списък с успешно изпълнени и завършени за периода обхващащ предходните 5 години, считано до датата на подаване на заявлението за участие водопроводни мрежи във водоснабдявани територии (без да се включват вътрешни (площадкови) водоснабдителни мрежи на потребителите и мрежи, които не са изградени в обхвата на одобрената улична регулация). Списъкът трябва да съдържа следната информация за всеки от изпълнените обекти: наименование на обекта, място на изпълнение, времеви период на изпълнение на строителството (в рамките на изискуемия), стойност на водопроводните мрежи във водоснабдявани територии, по диаметри и материали, изпълнени и завършени през последните 5 години считано до датата на подаване на заявлението, възложител. От списъка трябва да е видно, изпълнението на изискванията по т. 17.3. В случай, че в списъка фигурират обекти, изпълнени от кандидата като част от обединение или като подизпълнител, кандидатът следва да декларира стойността на изпълнените от него работи. Когато в списъка е посочен обект, чието изпълнение е започнало преди периода обхващащ предходните 5 години, считано до датата на подаване на заявлението за участие, то кандидатът следва да декларира стойността на изпълнената част, попадаща в изискуемия период. 18.12.За всеки един от обектите от списъка по предходната точка кандидатът следва да представи удостоверение за добро изпълнение (референция), издадено от Възложителя, което съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. 18.13.Декларация за техническото оборудване за изпълнението на предмета на поръчката. Списъкът трябва да съдържа информация относно техния вид, капацитет (в приложимите съгласно изискванията случаи) и собственост. Посочените в декларацията основно оборудване, транспортни средства и механизация трябва да отговарят на изискванията на т. 17.7 от настоящата инструкция. В случай, че кандидатът е декларирал оборудване като ресурс на трето лице, следва да посочи в декларацията наименованието на третото лице и да представи доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. 18.14.Списък включващ техническите лица и тези, които отговарят за изпълнение на предмета на обществената поръчка, съгласно изискването в т. 17.8, 17.9 и 17.10. В списъка следва да са посочени образованието, професионалната квалификация (в приложимите случаи) и професионалния опит на лицата, които отговарят за изпълнение на предмета на обществената поръчка. 18.15.Декларация на кандидата, че има възможност при необходимост да осигури квалифициран персонал за изпълнение на съоръжения и конструктивни елементи по водопроводната мрежа. 18.17.Заверено от кандидата копие на валиден сертификат за регистрация по ISO 9001 за изграждане на ВиК мрежи и съоръжения от тях, или еквивалент, издаден на кандидата от акредитиран орган; 18.18.Заверено от кандидата копие на валиден сертификат за регистрация по ISO 14001 с обхват на строителни дейности по предмета на поръчката или еквивалент, издаден на кандидата от акредитиран орган;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ТТ001398

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.09.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 0 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава безплатно само от преписката на процедурата в профила на купувача на сайта на Възложителя след регистрация на кандидата и последващо изтегляне на всички файлове, включително комплект документация, ценови таблици и други съпътстващи документи в електронен вид, налични към момента на изтеглянето. Регистрацията на сайта на Възложителя и изтеглянето на пълния електронен комплект (вариант) на документация към момента на изтеглянето е задължително условие за подаване на оферта в настоящата процедура.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
18.09.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

Централен офис на Възложителя с адрес: град София 1766, район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Договорът влиза в сила считано от датата на подписването му и се сключва за срок от 36 месеца, считано от началото на срока за възлагане. 5.1.Възложителят може да възлага работи по договора в срок до 24 месеца, считано от датата на първото писмено възлагане по договора. 5.2.В случай, че до 11.10.2015 г. не е направено писмено възлагане на работи по договора, срокът за възлагане на работи от 24 месеца започва да тече считано от 11.10.2015 г. 5.3. В случай, че договорът е подписан след посочената в горната точка дата, срокът за възлагане на работи от 24 месеца започва да тече, считано от датата на подписването му. 5.4.В рамките на 12 месеца след изтичане на срока за възлагане, Изпълнителят се задължава да приключи всички възложени в срока за възлагане работи, които не са завършени през този срок. Оценката се извършва по критерий най-ниска цена въз основа на ценови показатели:Показател П1: Процент отстъпка на единичните цени от Ценова таблица 1 ( максимален брой точки 75 и методика за оценка); Показател П2: Ценово предложение по Ценова таблица 2 (максимален брой точки 20); Показател П3: Ценово предложение по Ценова таблица 3 (максимален брой точки 5). Крайната оценка за всяко предложение се получава като се съберат точките, получени по всички показатели КО=П1+П2+П3. Показателите и методиката за оценка са подробно описани в документацията за участие. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства. Изискванията към участниците, както и изискванията за изпълнение на поръчката са посочени в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.08.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ