Версия за печат

00368-2015-0002

BG-Главиница: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Главиница, ул. Витоша,44, За: Селим садула, Р. България 7630, Главиница, Тел.: 08636 2040, E-mail: obshtina@glavinitsa.bg

Място/места за контакт: община Главиница

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.glavinitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.glavinitsa.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на нестандартни пътни знаци, доставка и полагане на рекламни билборди и изготвяне на рекламни материали” по проект „Да опознаем и обикнем царството на водните лилии”, с.Малък Преславец, община Главиница

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място на изпълнение: община Главиница – територията на Рибарска област „Главиница-Тутракан-Сливо поле“
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка и монтаж на нестандартни пътни знаци, доставка и полагане на рекламни билборди и изготвяне на рекламни материали” по проект „Да опознаем и обикнем царството на водните лилии”, с.Малък Преславец, община Главиница 1. Общ обикновен изкоп, земни почви за направа на фундаменти за табели и билбордове, включително всичко свързани с това разходи - 93 м3 2. Доставка и монтаж на нестандартни, пътни знаци, III-ти типоразмер, съгласно БДС 1517-74, включително всички свързани с това разходи - 24 м2 3. Укрепване на нестандартни знаци, включително всички свързани с това разходи - 22 бр. 4. Доставка и полагане на рекламни билборди, съгласно чертежа включително всички свързани с това разходи - 3 бр. 5. Доставка и изливане на бетон C20/25., БДС 7268 -83, включително кофраж и всички необходими материали - 24 м3 6. брошури А4 - 500 бр. 7. тефтер + химикал - 50 комплекта 8. плакат 50/70 см - 50 бр. 9. банер 1,8/0,8 м 1 бр

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233290, 34992200, 34928470, 44423400, 35261000, 39294100

Описание:

Работи по поставяне на указателни табели
Табели за пътна сигнализация
Пътни указателни табели
Сигнализационни табели и свързани с тях артикули
Информационни табла
Информационни и промоционални продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
66078.08 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Tехническо предложение -Графични проекти; тежест: 50
Показател: Финансово предложение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 647220 от 09.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 345 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка и монтаж на нестандартни пътни знаци, доставка и полагане на рекламни билборди и изготвяне на рекламни материали” по проект „Да опознаем и обикнем царството на водните лилии”,
V.1) Дата на сключване договора
03.08.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Иновейшън груп ЕООД, ЕИК 201107167, П-р Г. Брадистилов,6, Р. България 1000, София, Тел.: 0888 818607

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 66078.08 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG 2014-GTS-2.1.01-004 „Да опознаем и обикнем царството на водните лилии” се финансира в рамките на мярка 4.1 „Развитие на рибарските области”, под-мярка 4.1.А “Финансова подкрепа за прилагане на местните стратегии за развитие и покриване на оперативните разходи на Рибарските групи” по приоритетна ос 4 “Устойчиво развитие на рибарските области” от Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство” /2007-2013/, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от 30.09.2014 г, сключен между ИАРА, МИРГ Главиница-Тутракан-Сливо поле и Община Главиница.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Ди Ем Ай Дивеломънт” ; 2. „ГИС ПРО” ООД, гр. Варна, 3. „Милито“ ЕООД, гр. София, 4. „Иновейшън Груп” ЕООД, гр. София, 5. „Пътно поддържане” ООД, с. Калипетрово, 7. „Климатикът” ООД, гр. Силистра, 8. „Дръстър медия груп” ЕООД, гр. Силистра,


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор