Версия за печат

00859-2015-0003

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/, бул. Христо Смирненски № 1, За: Милена Илиева и Стефан Кръстанов, Република България 1046, София, Тел.: 02 9635245/543/, E-mail: krstanov_zop@uacg.bg, Факс: 02 8656863; 02 8665043

Място/места за контакт: УАСГ, сграда ДФСД, ет.1, стаи 173 и 177

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uacg.bg.

Адрес на профила на купувача: http://uasg.nit.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/, бул. Христо Смирненски № 1, За: Милена Илиева, Република България 1046, София, Тел.: 02 9635245/518/, E-mail: m_ilieva_zop@uacg.bg, Факс: 02 8656863

Място/места за контакт: гр. София, бул. Христо Смирненски № 1

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/, бул. Христо Смирненски 1, За: инж. Драга Желкова и Македонка Заркова, Република България 1046, София, Тел.: 02 9635245/532/, Факс: 02 9656863; 02 8665043

Място/места за контакт: Делодство на УАСГ, сграда Ректорат, ет.2, стая 204аР

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на технически проект за извършване на СМР на обект „Модернизиране на научната инфраструктура на УАСГ гр. София, чрез изграждане на съвременен Изследователски Център по Сеизмично Инженерство (ИЦСИ) – част строителна реконструкция и модернизация”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. София, бул. Христо Смирненски № 1 - УАСГ
Код NUTS: BG41
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка се обявява след направени предварителни проучвания от Възложителя за изясняване на инвестиционното строително намерение, спазвайки принципа на целесъобразност и ефективност, включително неговото документиране (изясняване и набавяне на изходни данни и документи) за нуждите на инвестиционното проектиране във фаза „технически проект” за обекта – предмет на обществената поръчка. Обобщено, проекта предвижда строителство/СМР – основен ремонт и реконструкция на сградния фонд, с оглед монтаж, пуск и използване на най-съвременно лабораторно оборудване – дейностите следва да адаптират сградния фонд към нуждите на лабораторията; подобряване на прилежащите пространства, включително вертикална планировка във формиращия се лабораторен комплекс на УАСГ, както и работен пуск на лабораторията. (представена е подробна в приложение към настоящата документация „Техническа спецификация”, съставляваща и задание за проектиране и неразделна част към договора за проектиране, който ще се сключи с избрания изпълнител). В резултат на изпълнението на настоящата обществена поръчка, Възложителят ще може да предприеме необходимите действия за реализация на проекта. Техническият проект ще е основание за издаване на разрешение за строеж, възлагане и изпълнение на строителството. С техническия проект ще са изработени проектни решения, които ще осигурят: съответствието с изискванията към строежите по чл. 169 ЗУТ; ползването му като документация за договаряне на строителството; започването и изпълнението на строителството до завършването на обекта. Възложителят ще може да кандидатства за финансиране на инвестиционния проект, в качеството си на бенефициент по Оперативна програма „Региони в растеж” за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие, Приоритетна ос 2: Държавна образователна инфраструктура, Инвестиционен приоритет: Инвестиции в образованието - образователна инфраструктура и на инфраструктура за обучение. Специфична цел: Намаляване броя на преждевременно отпадналите от училище и повишаване на броя на хората с висше образование. Дейности: Подкрепа за строителство и ремонт на държавни училища и висши учебни заведения, вкл. прилежащо дворно място.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Във вр. с изготвянето на Техн. проект в пълен обем и съдърж., съгл. ЗУТ и Наредба № 4/21.05.2001г. за ОСИП, вкл. подробни кол. и кол.-стойностни сметки, избраният участник сл. да обезпечи изпълн. на предм. на настоящата общ. поръчка в съотв. с Док. за участие. 1. Общ. поръчка да се изпълни в съотв. с техн. спецификация (зад. за проектиране), вкл. изготвяне на сл. части на проекта във фаза „Техн. проект” за извършване на СМР на обект: Модернизиране на научната инфраструктура на УАСГ гр. София, чрез изграждане на съвременен Изследователски Център по Сеизмично Инженерство (ИЦСИ) – част строителна реконструкция и модернизация: а) Предпроектно проучване - Извършване на дейности съгл. чл. 145 ал.5 от ЗУТ, с вкл. в него части Архитектура, Конструкции и Геодезия; б) Техн. проект по сл. проектни части: i) Технология (виброплатформа, хидравл. станция, охлаждане, работилници, мостови кран); ii) Архитектура, вкл. част хидроизолации (очакват се подпочвени води и необх. от изолиране тип „вана“); iii) Конструкции; iv) ОВиК (сградни инсталации и топлозахранване); v) ВиК (сградни мрежи); vi) Сградно водопроводно отклонение до захранващ водопровод, сградно канализационно отклонение до приемен колектор; vii) Електро (силова и осветителна сградна инсталация, заземление и мълниезащита); viii) Електрозахранване от предписан от ЕРП трафопост; ix) Слаботокови инсталации – ПИИ, СОИ, телефонизация и интернет, видеонаблюдение и видеозаписи на експериментите, СКС (компютърна мрежа); x) Енергийна ефективност; xi) Геодезия (вертикална планировка и трасировка); xii) Комуникационен достъп и орг. на движението (Пътна); xiii) Благоустройство (озеленяване); xiv) План за безопасност и здраве; xv) Пожарна безопасност; xvi) План за управл. на строит. отпадъци; xvii) План за орг. и изпълн. на строителството, вкл. проект за разрушаване на съществуващия комин и постройки; xviii) Кол. сметка и кол.-стойностна сметка. Проектантът сл. да предвиди и необх. проучв. дейности като обсл. на съществуващите конструкции, геодез. снимка, архитект. и строит. конструктивно заснемане, геол. и хидрогеол. проучвания и доклад. Проектните части се придр. с остойностяване и прогнозен проектен срок за строителство. Инвест. проект следва да се разработи в съотв. със законодателството и стандартите свърз. с предм. на поръчката, включително: а)Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за ОСИП ; б) Еврокод, съгласно императивните препоръки на чл.1, ал.2, т.1, от Наредба № РД-02-20-19 от 29.12.2011 г. за ПСКСПЕСПСК; в) ЗУТ; г)Да удовлетворява изискванията към Техн. проекти, при кандидатстване с проектопредл. за фин. подпомагане по ОПРР, 2014-2020, съфинансирана от ЕС, чрез ЕФРР, Приоритетна ос 2 на ОПРР: „Държавна образователна инфраструктура”, Инвестиц. приоритет: „Инвестиции в образованието - образователна инфраструктура и на инфраструктура за обучение”, при спазване на Насоки, Инструкции/Указания на УО на ОПРР - МРРБ, както в съотв. с Регламенти, Директиви и др. законодат. атове на ЕС, св. с прилагане на ОПРР и финансово подпомагане чрез ЕФРР. 2. Изискуемо съдърж. на техн. проект - чертежи, по които да се изпълняват СМР; обяснителна записка, поясняваща предл. проектно решение и съдържаща таблица с осн.показатели на обекта (застр. площ, разгъната застр. площ, застр. обем); съгл. на работата на всички инженерни специалности, интегриране на разработките им в архитект. проект; кол. и ст. сметка и др. изисквания и условия съгл. представената техн. спецификация за изпълн. на предм.на настоящата общ. поръчка. Никъде в чертежи, спецификации, обясн. записки, КС и КСС и др., да не се посочва конкр. модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произходи или производство, марки и модели на материали и оборудване, конкр. стандарт, спецификация, техн. одобрение, техн. референция или др. подобни. В сл., че е необходимо да се съдържат такива, да се добавя текста „или еквивалент”.3. Техн. проект се изработва в съотв. със скицата (визата) за проектиране и заданието за проектиране (дог. за проектиране).

Прогнозна стойност без ДДС
170000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в процедурата е в абсолютна сума и е в размер на 1000 (хиляда) лева без ДДС. Гаранциите за участие в процедурата се задържат, усвояват и освобождават при условията и по реда на Глава четвърта, раздел ІІІ „Гаранции” от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за обществена поръчка. Когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната сметка на Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в процедурата е в абсолютна сума и е в размер на е 1000 (хиляда) лева без ДДС. Гаранциите за участие в процедурата се задържат, усвояват и освобождават при условията и по реда на Глава четвърта, раздел ІІІ „Гаранции” от ЗОП.Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на договора за обществена поръчка. Когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната сметка на УАСГ в банка БНБ-централно управление: IBAN: BG75BNBG96613300174501, BIC: BNBGBGSD. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, в която следва изрично да е посочено името на процедурата и да е със срок на валидност не по-малко от 120 (сто и двадесет) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с идентификационен номер .......... .“ (Попълва се идентификационен номер на процедурата от Регистъра за обществени поръчки).Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея освен името на процедурата, задължително да е записано, че: - е безусловна и неотменима; - е в полза на възложителя; Гаранцията за изпълнение трябва да е със срок на валидност най-малко 1 (един) месец, след крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Участникът/изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Гаранцията за изпълнение се освобождава се освобождава в срок до 10 (десет) работни дни след издаване на разрешение за строеж по реда на ЗУТ.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в левал по следната схема на плащане: Авансово плащане в размер на 10 000.00 лв. (словом: десет хиляди лева) без вкл. ДДС, съответно 12 000.00 лв. (дванадесет хиляди лева) с вкл. ДДС в срок до 10 работни дни от датата на подписване на договор с избрания изпълнител. Окончателно плащане по сключения договор с избрания изпълнител, Възложителя на настоящата обществена поръчка ЩЕ ИЗПЛАТИ ЕДИНСТВЕНО И САМО при одобрение и след сключване на договор от Възложителя, в качеството му на бенефициент по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020” за финансиране на проектно предложение с работно наименование: „Модернизиране на научната инфраструктура на УАСГ гр. София, чрез изграждане на съвременен Изследователски Център по Сеизмично Инженерство (ИЦСИ) – част строителна реконструкция и модернизация”, в срок до 10 работни дни след постъпване на средства от Договарящия/финансиращ проекта орган по сметка на Възложителя на настоящата обществена поръчка. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на Договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. 1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и в документацията за участие. Участник не може да бъде отстранен от процедурата за възлагане на обществената поръчка на основание на неговия статут или правната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга в държавата членка, в която са установени. 2. Участниците–юридически лица в процедурата се представляват от законните си представители или от лица, специално упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с изрично нотариално заверено пълномощно. 3. В случай, че участникът е обединение (или консорциум) се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. 4. За участниците – обединения, които не са юридически лица следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП. 5. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението, в съответствие с разпределението на дейностите помежду им в обединението. 6. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 7. Свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от Допълнителни разпоредби на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя офертата си в плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни плика, със следното съдържание 1. ПЛИК № 1 „Документи за подбор”: 1.1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец №1. 1.2. Представяне на участника - Образец № 2 и Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Образец № 5.. 1.3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представл. участника в процедурата (когато участникът не се представл. от лицата, които имат право на това, съгл. документите му за регистрация). 1.4.Договор за обединение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият /заверено копие/. 1.5.Документ за внесена гаранция за участие - копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума или оригинал на банковата гаранция за участие – Образец № 12. 1.6.Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец №6. 1.7.Декларация по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (съкр. Закон за офшорните дружества) - Образец №7. 1.8.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 106 параграф 1, чл. 107 и чл. 109, параграф 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. отн. фин. правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета - Образец № 8. 1.9.Декларация за липса на обстоятелства съгл. „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС” - Образец №9 . 1.10. Декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5 от ЗМСИП - Образец №10. 1.11. Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМСИП - Образец №11. 1.12. Декларация за липса на обстоятелствата по раздел V, т. 16 от тази документация – образец № 20. 1.13.Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника, които включват: - Декларация - списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години - Образец № 13; - Заверени от участника копия на документи, доказващи извършените услуги на поне три от посочените в Декларацията-списък услуги - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от комп. орган, или чрез посочване на публ. регистър, в който е публикувана информация за услугата; - Декларация - списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката - Образец №14, с посочване на образование, професионална квалификация и професионален опит на лицата, включени в екипа от експерти на участника, Декларация за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП и за съгл. за участие на ключов експерт – Образец № 15. 1.14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец № 16. 1.15. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец № 17. 1.16. 2. ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: 2.1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Образец № 3, при съблюдаване на пълното описание на предмета на поръчката и Техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката; 2.2. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, в която се посочва коя част от офертата на участника има конфиденциален характер и се изисква от Възложителя да не я разкрива (ако е приложимо) – Образец № 18. 3. ПЛИК №3 „Предлагана цена”: В плик №3 се поставя Ценовото предложение - Образец № 4.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В тази процедура не се поставят изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.
Минимални изисквания: Не е приложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Документи, с които се доказва: - Декларация – списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП по образец – Образец № 13, ведно с доказателства за извършената услуга, представени под формата на заверени от участника копия на удостоверения/еквивалентни документи, издадени от получателя на услугата или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. 2 Документи, с които се доказва професионален опит и квалификация: - Декларация – списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката, по образец – Образец № 14 в който се посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включени в екипа от експерти на участника; - Ключовите експерти, попълват Декларация за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП и за съгласие за участие на ключов експерт по образец – Образец № 15; Всички експерти следва да са декларирали своята наличност за времето по изпълнение на поръчката и ангажираност с реализацията на дейностите, включени в предмета й.
Минимални изисквания: 1.Участникът, трябва да представи списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, които е изпълнил (самостоятелно или съвместно) през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата / за сходни се приемат дейности, свързани с изработването на проекти в обл.на промишленото проектиране/.2. Участникът следва да осигури следния екип от експерти: а) Ръководител на екипа: висше образование, спец. „Архитектура“ или еквивалентна, образователно-квалификационна степен – магистър, да притежава валидно удостоверение за ППП и валидна поименна застраховка „ПОПС ”, да има минимум 5 год. опит в изработването на проекти в областта на промишленото проектиране и опит от провеждане на авторски контрол по реал.на проекти от промишлеността; б) Ключов експерт 1 Архитектура: висше образование специалност „Архитектура“ или еквивалентна, образователно-квалификационна степен – магистър, да притежава валидно удостоверение за ППП и валидна поименна застраховка „ПОПС ”, да има минимум 5 год. опит в изработването на проекти в обл. на промишленото проектиране; в) Ключов експерт 2 Конструкции: висше образование по специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентна, образователно-квалификационна степен – магистър, да притежава валидно удостоверение за ППП и валидна поименна застраховка „ПОПС ”, да има минимум 5 год. опит в изработването на проекти в обл. на промишленото проектиране, да има доказан професионален опит от прилагането на Еврокод поне в два проекта; г) Ключов експерт 3 ОВК: висше образование, специалност „Топлотехника“ или еквивалентна, да притежава ППП, валидна поименна застраховка „ПОПС ” и удостоверение за проф.квалификация за успешно положен изпит по реда на чл. 23, ал. 1, т. 3, буква „в“ от ЗЕЕ, да има минимум 5 год.опит в изработването на проекти в областта на промишленото проектиране; д) Ключов експерт 4 Електроинженер: висше образование, специалност „Електротехника“ или еквивалентна, образователно-квалификационна степен – магистър, да притежава валидно удостоверение за ППП и валидна поименна застраховка „ПОПС ”, да има минимум 5 год. опит в изработването на проекти в областта на промишленото проектиране; е) Ключов експерт 5 Водоснабдяване и канализация (ВиК): с висше образование, специалност „ВиК“ или еквивалентна, образователно-квалификационна степен – магистър, да притежава валидно удостоверение за ППП и валидна поименна застраховка „ПОПС ”, да има минимум 5 год. опит в изработването на проекти в областта на промишленото проектиране; ж) Ключов експерт 6 Пожарна и аварийна безопасност: висше образование, образователно-квалификационна степен "бакалавър"; притежаващ валидна ППП или еквивалентна съгласно чл. 229, ал. 1 и чл. 230, ал. 1, ал. 5 от ЗУТ при условията и реда на ЗКАИИП, с валидна поименна застраховка „ПОПС”; с минимум 5 год опит в изработването на проекти в областта на промишленото проектиране; з) Ключов експерт 7 Паркоустройство и Благоустройство: висше образование по специалност Ландшафтна архитектура или Урбанизъм или еквивалентна, образователно-квалификационна степен – магистър, да притежава валидно удостоверение за ПППи валидна поименна застраховка „ПОПС ”, да има минимум 5 год. опит в изработването на проекти в областта на промишленото проектиране. Участникът може да използва и други експерти (неключови) в качеството им на „подпомагащ екип”, като разходите за допълнителни експерти трябва да са предвидени в офертата на Изпълнителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация – експертна оценка. ; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, не следва да надвишава 90 календарни дни.; тежест: 20
Показател: Предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.09.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.09.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, бул. Христо Смирненски 1, Ректорат, ет.2, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

С изпълнение на предмета на настоящата поръчка, Възложителят ще може да кандидатства за финансиране на инвестиционния проект, в качеството си на бенефициент по Оперативна програма „Региони в растеж” за периода 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие, Приоритетна ос 2: „Държавна образователна инфраструктура”, Инвестиционен приоритет: „Инвестиции в образованието - образователна инфраструктура и на инфраструктура за обучение”, Специфична цел: „Намаляване броя на преждевременно отпадналите от училище и повишаване на броя на хората с висше образование”, Дейности: „Подкрепа за строителство и ремонт на държавни училища и висши учебни заведения, вкл. прилежащо дворно място”. Изпълнението на настоящата обществена поръчка съставлява предварителна дейност, която ще бъде заложена по апликация, съответно и в бюджета на проекта като предварителен разход. Окончателно плащане по договора с изпълнителя ще се извърши единствено и само при одобрение на проекта за финансиране по горецитираната оперативната програма, съфинансирана със средства от ЕС, чрез ЕФРР.

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация за участие в процедурата е публикувана профила на купувача - Възложител в първия работен ден, следващ деня на изпращане на настоящото обявление в Агенцията по обществени поръчки, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал. 3 и не по-късно от два работни дни, преди датата на отварянето им, чрез публикуване на съобщение в обявения в настоящото обявление профил на купувача относно дата, час, място за отваряне и оповестяване на ценовите предложения. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg , които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Техническото предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва следните разработки, представени като приложение към образец № 3: • Степен на подробност и степен на разбиране на основните цели и очакваните резултати от изпълнението на договора - всеки участник трябва да направи задълбочен и точен анализ на всички основни цели и очаквани резултати от изпълнението на обществената поръчка, заложени в техническата спецификация, излагайки своята концепция за тяхното своевременно реализиране, съобразявайки се с характера и сложността на предмета на поръчката; • Описание на стратегията на участника - следва да съдържа изложение на цялостната методология за осъществяване предмета на поръчката, съобразена с нейния характер и сложност, представляваща детайлно описание на всички процеси (самостоятелно и в тяхната съвкупност), съставляващи отделните дейности, както и използваните средства за постигане на целите в съответствие с Техническата спецификация, с посочване на концепция за организация на работната сила за качествено и в срок изпълнение на договора. Следва да се изложи как участникът ще изпълни предмета на поръчката, съгласно Техническата спецификация - Заданието за проектиране, приложимите нормативни изисквания към проектите. • Срок за изработване на инвестиционния проект във фаза технически проект – участникът предлага срок за изработване на инвестиционния проект във фаза технически проект в календарни дни. Предложенията по показател срок за изработване се представят като цяло число или десетична дроб в календарни дни с точност до втория знак след десетичната запетая. Срокът за изработване на техническия проект, също е част от показателите за оценка на техническото предложение, но същият следва да се оферира от участника с оглед условията на настоящата документация – посоченият срок не следва да надвишава максимално допустимия определен в нея, а именно не повече от 90 календарни дни. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на услуга от същия изпълнител и при осигурено финансиране, да я възложи чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите в Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ