00044-2014-0097
Технически редакции | ||
17.08.2015 14:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.08.2015 14:34 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.08.2015 14:34 ч. : | 17/08/2015 14:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.08.2015 14:34 ч. : | 17/08/2015 14:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.08.2015 14:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Изпълнение
Строителство
Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173323, E-mail: y.lukanov@api.bg, Факс: 02 9522563
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки правно обслужванеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=570.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.
НЕ
„Определяне на изпълнител за строителството на обект BG161PO001/2.1-01/2007/001 „Лот 85 Рехабилитация и реконструкция на път III-514 Камен - Драганово от км 5+000 до км 16+000 и от км 16+000 до км 25+157, с обща дължина 20.157 км, област Велико Търново”
Проектът е разделен на два участъка обособени в две отделни проектни документаци: • Участък I - от км 5+000 до км 16+000 Началото на разглеждания участък - при км 5+000 начало на регулацията на с. Камен, където е указателната табела на селото. Краят на участъка при км 16+000 - малко след кръстовището за с. Сушица • Участък II – от км 16+000 до км 25+129.46=25+100 Началото на разглеждания участък - при км 16+000 - малко след кръстовището за с. Сушица Краят на участъка - при км 25+100 при смяна на пътното покритие с повърхностна обработка Технически характеристики на съществуващия път. Клас на пътя - IIІ-ти; Проектна скорост – от 60 км/ч- извън населените места и 40 км/ч в населените места; Терен – хълмист; Габаритът на пътя е: В участъците извън населените места е Г9 – 6.00 метра асфалтова настилка без водещи ивици и банкети - 2 х 1.5 м В с. Камен широчината на настилката е 6.00 м, ограничена с бетонови бордюри и тротоари. • Участък I - от км 5+000 до км 16+000 - трасето преминава през с. Камен в участъка от км 5+000 до км 7+494.Ситуационно елементите на кривите осигуряват проектна скорост 60 км/час, като в с. Камен скоростта е ограничена – 50 км/час. Широчината на настилката варира от 6.00 до 9.50 м. От двете страни тя е ограничена с бордюри 18/35, които на места нямат необходимата височина или са в недобро състояние и се нуждаят от подмяна. Тротоарите са с ширина 2.00 м до 6.00 м. Те са или с бетонови плочи или от излят бетон. В голяма част са в добро състояние, но на места се нуждаят от ремонт. От км 7+494 до км 16+000 габарита на пътя е Г9, като настилката е асфалтова с ширина 6.00 м без бетонови ивици. • Участък II – от км 16+000 до км 25+129.46=25+100 – ситуационно елементите на кривите осигуряват проектна скорост Vпр=60 км/час. Габарит Г9, като настилката е с ширина 6.00 м, без бетонови водещи ивици. Преминаване през населени места. Пътят преминава през с. Камен. Малки съоръжения и отводняване. • Участък I - от км 5+000 до км 16+000 отводняването е повърхностно и се осъществява посредством необлицовани окопи и водостоци. Съществуващите водостоци са тръбни, сводови и плочести. Състоянието на водостоците като цяло е добро. Почти всички се нуждаят от почистване на втоците, оттоците и радиетата. Голяма част от съоръженията са г отвор по-малък от 1 м. На места банкетите са по-високи от настилката, без необходимия напречен наклон и обрасли с растителност, което затруднява отводняването. В с. Камен няма изградена колекторна система и отводняването се осъществява чрез дъждоприемни шахти, заустени на подходящите места или по прилежащите улици. • Участък II – от км 16+000 до км 25+129.46=25+100 – отводняването е повърхностно и се осъществява посредством необлицовани окопи и водостоци. Съществуващите водостоци са тръбни, сводови и плочести. Състоянието на водостоците като цяло е добро. Почти всички се нуждаят от почистване на втоците, оттоците и радиетата. Голяма част от съоръженията са г отвор по-малък от 1 м. На места банкетите са по-високи от настилката, без необходимия напречен наклон и обрасли с растителност, което затруднява отводняването. Големи съоръжения. В рамките на разглеждания участък няма големи съоръжения. Пътни кръстовища. Участък I - от км 5+000 до км 16+000 – в пътния участък има 4 броя кръстовища с републикански, общински и местни пътища - Участък II – от км 16+000 до км 25+129.46=25+100 - триклонно кръстовище, без лента за ляв завой, без шлюзове за дясно завиващите от главното направление, без капка и остров на второстепенния път Принадлежности на пътя. За всички съоръжения се предвижда почистване и поставяне на нова ЕПО. Предвижда се подмяна на съществуващите бетонови бордюри с нови и поставяне на нови в населените места, където липсват.
45233120
Описание:
Открита
НЕ
ДА
13.07.2015 г.
3
Пътни строежи - Велико Търново АД, ЕИК104693344, бул. България № 27, Р. България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 616811, Факс: 062 628359
НЕ
ДА
Финансиран със средства от структурните фондове на ЕС (финансова схема BG161PO001/2.1-01/2007 "Подкрепа за рехабилитация и реконструкция на второкласни и третокласни пътища") и републиканския бюджет по Оперативна програма "Регионално развитие".
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.08.2015 г.
"Пътни строежи - Велико Търново" АД; "Консорциум Драганово 2015", с участници: „Пътстрой - 92” АД и „БКС - Горна Оряховица” АД; "Обединение ЕТЪР - 1 ДЗЗД", с участници: „Монолит София” АД и „Пътища и мостове” ЕООД;