Версия за печат

00530-2015-0026

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Ваня Станчева, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593047, E-mail: v.stancheva@nra.bg, Факс: 02 98593348

Място/места за контакт: дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2544..

Електронен достъп до информация: http://www.nap.bg/news?id=2544..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на иззети от органите по приходите стоки, представляващи храни по смисъла на Закона за храните, определени към датата на заявяване на услугата със заповед/и на министъра на финансите като такива с висок фискален риск. Обслужването, предмет на обществената поръчка включва изпълнение на дейностите по товарене и разтоварване, транспорт, съхранение и отчетност за движението на стоките, предадени за обслужване от възложителя.“, разделена на териториален принцип в четири обособени позициии, както следва: Обособена позиция 1: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП Бургас /включваща областите Бургас, Ямбол и Сливен/; Обособена позиция 2: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП Велико Търново /включваща областите Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен/; Обособена позиция 3: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП София /включваща областите София град, София област, Перник, Кюстендил и Благоевград/; Обособена позиция 4: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП Пловдив /включваща областите Пловдив, Хасково, Пазарджик, Стара Загора, Кърджали и Смолян/”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 20 (20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, е както следва: 1. За 1-ва обособена позиция – за стоките, иззети от органите за приходите на територията на ТД на НАП Бургас /включваща областите Бургас, Ямбол и Сливен/; 2. За 2-ра обособена позиция - за стоките, иззети от органите за приходите на територията на ТД на НАП Велико Търново /включваща областите Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен/; 3. За 3-та обособена позиция – за стоките, иззети от органите за приходите на територията на ТД на НАП София /включваща областите София град, София област, Перник, Кюстендил и Благоевград/; 4. За 4-та обособена позиция - за стоките, иззети от органите за приходите на територията на ТД на НАП Пловдив /включваща областите Пловдив, Хасково, Пазарджик, Стара Загора, Кърджали и Смолян/. Отделна част от дейностите, предмет на изпълнение по договора по съответната обособена позиция могат да имат за място на изпълнение територия извън обхвата на областите, включени по обособената позиция, когато това се налага от естеството на изпълняваните дейности.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В изпълнение на обществената поръчка, изпълнителят следва да предоставя в непрекъснат режим на работа и в съответствие с относимите нормативни изисквания комплексната услуга, която включва следните дейности: 1. Претоварване от едно МПС на друго: Услугата представлява разтоварване на стоки с висок фискален риск от посочено от възложителя МПС и натоварването им в транспортни средства, осигурени от изпълнителя. Транспортното средство за превоз на храни от животински произход следва да отговаря на изискванията на Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) за превоз на храни от животински призход; 2. Товаро-разтоварни дейности /хамалски услуги/: Изпълнителят извършва дейностите по разтоварване и натоварване на посочените от възложителя стоки. 3. Транспортиране на стоките: Транспортирането се извършва с транспортни средства, осигурени от изпълнителя като траспортните средства за превоз на храни от животински произход следва да отговарят на изискванията на БАБХ за превоз на храни от животински произход. 4. Съхранение и отчетност за движението на стоките: При постъпване и освобождаване на стоките в склада, това обстоятелство се отбелязва и се записва във входящия/изходящия дневник. Отчетността включва посочване на вида и произхода на стоката, производител, количество, състав, както и проследяване на срока на годност на храните, и уведомяване на възложителя за изтичането на този срок. Изпълнителят дължи съхранение на стоките за срок, посочен от Възложителя в заявката. Изпълнителят е длъжен да изпълнява дейностите, включени в предмета на възлаганата обществена поръчка, а именно: претоварване от едно МПС на друго, товаро-разтоварни дейности /хамалски услуги/, транспортиране и съхранение и отчетност, при условията на настоящата обществена поръчка и съобразно изискванията на действащото законодателство за храни, предадени му за обслужване, и след като същите станат негодни за консумация от хора, независимо от причината за това. Изпълнителят следва да уведомява своевременно възложителя, за изтичане срока на годност на стоки/храни, възложени му за обслужване от възложителя, в изпълнение на обществена поръчка, както и при настъпването на други обстоятелства, които по естеството си могат да ги направят,негодни за консумация от човек по смисъла на Закона за храните. Предоставянето на дейностите, включени в предмета на комплексната услуга по обслужване на иззети от органите по приходите стоки с висок фискален риск, представляващи храни, подлежат на изпълнение текущо като дължимостта им, техния вид и обхват се определят от заявка на възложителя. През целия период на осъществяване на дейности, в изпълнение на възложената обществена поръчката, изпълнителят носи пълна отговорност за възложената му за обслужване стока. В случай че при изпълнение на дейности, предмет на поръчката, стоката или част от нея бъде увредена, изпълнителят носи пълна отговорност за нанесените вреди, независимо от причините и/или събитията, довели до повреждане й. Пълната отговорност за нанесените вреди е равна на пазарната стойност на повредената стока, която подлежи на установяване по реда на ДОПК.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

63110000, 63120000

Описание:

Услуги по обработка на товари
Услуги по складиране и съхраняване на товари

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
330000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 039 - 066690 от 25.02.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 083 - 147971 от 29.04.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 98 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Предоставяне на комплексна услуга по обслужване на стоки, представляващи храни с висок фискален риск, иззети от органите по приходите за съхранение на територията на ТД на НАП София /включваща областите София град, София област, Перник, Кюстендил и Благоевград/
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Фриго сток ООД, ЕИК 200974436, ул. Тракия, № 35, офис 2, Република България 1504, гр. София, Тел.: 02 4219143, E-mail: office@frigostock.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.frigostock.bg/bg/.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 330000 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Предоставянето на дейностите, включени в предмета на комплексната услуга по обслужване на иззети от органите по приходите стоки с висок фискален риск, представляващи храни, подлежат на изпълнение текущо като дължимостта им, техния вид и обхват се определят от заявка на възложителя. В рамките на срока на договора и определената максимална стойност по договора, възложителят има право неограничено да заявява необходимост от извършване на дейности, предмет на обществената поръчка. Изпълнението на дейностите, предмет на договора ще се извършват за всеки конкретен случай въз основа на писмена заявка на възложителя или упълномощени от него лица.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

Интернет адрес/и:

URL: http://scc.bg/?lang=bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Оферта № 1 - "Фриго сток" ООД, ЕИК 200974436