Версия за печат

00311-2014-0025

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121604974

Агенция по заетостта, бул. Княз Александър Дондуков № 3, За: Малина Войкова, Албена Маркова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9265402; 02 9265406, E-mail: m.voykova@az.government.bg, A.Markova@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.az.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: насърчаване на заетостта

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация” за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и Оперативна програма „Административен капацитет” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали”; Обособена позиция № 2: „Доставка на офис консумативи”; Обособена позиция № 3: „Доставка на папки за сортиране“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 4: „Доставка на класьори“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 5: „Доставка на кламери“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 6: „Доставка на кашони“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 7: „Доставка на почистващи кърпи за офис техника“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София - за Централната администрация и адресите на деветте дирекции „Регионална служба по заетостта”, съгласно приложен списък към документацията за участие /№ 9/
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка обхваща извършването на периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация за нуждите на проекти по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и Оперативна програма „Административен капацитет”. Поръчката е разделена на седем обособени позиции, , както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали” с прогнозна стойност 900 000 /деветстотин хиляди/ лева без ДДС; Обособена позиция № 2: „Доставка на офис консумативи” с прогнозна стойност 1 000 000 /един милион/ лева без ДДС; Обособена позиция № 3: „Доставка на папки за сортиране“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП с прогнозна стойност 50 000 /петдесет хиляди/ лева без ДДС; Обособена позиция № 4: „Доставка на класьори“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП с прогнозна стойност 31 060 /тридесет и една хиляди и шестдесет/ лева без ДДС; Обособена позиция № 5: „Доставка на кламери“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 660 /шестстотин и шестдесет/ лева без ДДС; Обособена позиция № 6: „Доставка на кашони“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 6 400 /шест хиляди и четиристотин/ лева без ДДС; Обособена позиция № 7: „Доставка на почистващи кърпи за офис техника“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 11 880 /единадесет хиляди осемстотин и осемдесет/ лева без ДДС.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

44617100, 22852000, 30197220, 22851000, 39525800

Описание:

Кашони
Папки за сортиране
Кламери
Класьори
Почистващи кърпи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 074874 от 05.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 46/1 / Обособена позиция №: 33 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на папки за сортиране” , рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Производителна коопреация на инвалидите /ПКИ/ Царевец, ЕИК 000111036, ул. Мармалийска № 39, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622076

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 46/2 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на папки за сортиране” , рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Смарт Бизнес Къмпани ЕИК 201741844, ул. Столетов № 127, ет. 1, ап. 1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 47 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на класьори”, рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Смарт Бизнес Къмпани ЕИК 201741844, ул. Столетов № 127, ет. 1, ап. 1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 48 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на кламери”, рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Смарт Бизнес Къмпани ЕИК 201741844, ул. Столетов № 127, ет. 1, ап. 1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 49 / Обособена позиция №: 6 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на кашони, рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Смарт Бизнес Къмпани ЕИК 201741844, ул. Столетов № 127, ет. 1, ап. 1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 50/1 / Обособена позиция №: 7 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на почистващи кърпи за офис техника, рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ПКИ Царевец, ЕИК 000111036, ул. Мармалийска № 39, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622076

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 50/2 / Обособена позиция №: 77 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на почистващи кърпи за офис техника, рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Смарт бизнес къмпани ЕООД, ЕИК 201741844, ул. Столетов № 127, ет. 1, ап. 1, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката се финансира със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" във връзка с реализирането на проекти: BG051PO001-2.1.14 „Аз мога повече”, BG 051PO001-6.1.03 „Модернизиране на системата за предоставяне на услуги”, BG 0501PO001-8.1.02 „Повишаване и укрепване на административния капацитет на Агенцията по заетостта и нейните териториални поделения Дирекции „Регионална служба по заетост” и Дирекции „Бюро по труда” за управление и реализиране на приоритетни оси 1 и 2 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, BG051PO001-6.1.05 „Повишаване качеството на предоставяните от Агенция по заетостта услуги за гражданите и бизнеса с фокус върху уязвимите групи на пазара на труда – „Да успеем заедно”, BG051PO001-1.1.11 – „Подкрепа за заетост”, BG051PO001-2.2.02 – „Услуги за развитие на ГПТ – кариерно развитие на заети лица”, BG051PO001-1.1.12 – „Първа работа”, BG0051PO001-2.2.01 - „По-близо до работа” и със средства по Оперативна програма „Административен капацитет” във връзка с реализирането на проект: „Повишаване организационния капацитет и ефективността на Агенцията по заетостта”, договор №14-11-18/25.08.2014 г. по Приоритетна ос 1 „Добро управление”, Подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, бюджетна линия BG051PO002/14/1.1.08.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Смарт Бизнес къмпани ЕООД с управител Никола Рахнев; Пали Травъл ЕООД с управител Георги Георгиев; Производителна кооперация на инвалидите „Царевец“ с представител Дочка Баева-Хаджимаринска; „Плесио компютърс“ ЕАД с управител Йоанис Сарулидис; „Роел-98” ООД с управител Роберт Левиев; „Офис Експрес Сървис“ АД с управител Николай Нанков.