00044-2015-0083
Технически редакции | ||
13.08.2015 11:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
13.08.2015 11:15 ч. : | 13/08/2015 10:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.08.2015 11:15 ч. : | 13/08/2015 10:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.08.2015 11:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173323, E-mail: y.lukanov@api.bg, Факс: 02 9522563
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки правно обслужванеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=503.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.
НЕ
„Доставка и конфигуриране на хардуерно оборудване и доставка на софтуерни лицензи“
Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Доставка и конфигуриране на хардуерно оборудване и доставка на софтуерни лицензи“, в изпълнение на договор № 13-31-3/24.04.2014 г. по проект „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез реализиране и внедряване на онлайн административни услуги от 4-то ниво”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Целта на приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, в рамките на която се изпълнява настоящият проект, е: „Подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост”. Общата цел на проекта е: Предоставяне на електронни административни услуги от 4-то ниво и използване на информационните технологии за постигане на качествено по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса. Специфични цели на проекта са: • Подобряване капацитета на АПИ и усъвършенстване на административния процес; • Повишаване удовлетвореността на потребителите на административни услуги; • Реализиране и предоставяне на електронни административни услуги от 4-то ниво; • Осигуряване на достъпност на хората с увреждания до предоставените онлайн електронни административни услуги от 4-то ниво; • Повишаване ефективността на Агенция “Пътна инфраструктура“ и качеството на административното и информационно обслужване на гражданите и бизнеса. За осигуряване на работата на софтуерното решение е необходимо закупуване на следното оборудване: • Приложен сървър 1 бр. – сървърът ще обезпечи работата на информационната система – порталното решение за предоставянето и изпълнението на електронните административни услуги, както и на функциите за осъществяване на контрол на издадените разрешителни; • Сървър бази данни 1 бр. – сървърът ще обезпечи работата на системата за управление на базата от данни, чрез която ще се управляват данните на системата на логическо ниво; • Дисков масив (storage array) 1 бр. – дисковият масив е необходим за осигуряване на висока надеждност и капацитет за съхранението на данните на физическо ниво; • Защитна стена (firewall) 1 бр. – устройството е необходимо за осигуряване на защитата на системата и съхраняваните данни от нерегламентиран достъп и атаки през интернет, както и за осигуряване на необходимото високо ниво на сигурност при електронното заплащане на услугите; • Комуникационно оборудване (switch) 2 бр. – устройствата са необходими за осигуряване на необходимата мрежова свързаност на сървърите; • Мобилни устройства за онлайн достъп (таблети) 7 бр. – АПИ разполага със 6 бр. мобилни групи за контрол по пътищата, които извършват проверка на разрешителните за превоз на извънгабаритни превозни средства. Устройствата ще разполагат с възможност за постоянна 3G свързаност към интернет, чрез която мобилните групи ще могат да извършват незабавни онлайн проверки на издаденото разрешително чрез достъп до порталното решение. Допълнителната бройка е резервно устройство, което ще бъде използвано, в случай че някое от основните устройства се нуждае от гаранционна поддръжка или ремонт; • Лиценз за сървърен софтуер за система за управление на база от данни 1 бр. – съвременна стандартна система за управление на бази от данни за обезпечаване на нуждите от управление на данните при работата на приложния софтуер; • Лиценз за сървърна операционна система 2 бр. – операционната система е необходима за работата на приложния сървър и сървъра за база данни
48800000, 48900000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
24.07.2015 г.
1
Контракс АД, ЕИК 175415627, ул. Тинтява № 13, Р. България 1113, София, Тел.: 02 960977, Факс: 02 9609797
НЕ
ДА
Обществената поръчка се осъществява в изпълнение на договор № 13-31-3/24.04.2014 г г. по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, проект „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез реализиране и внедряване на онлайн административни услуги от 4-то ниво”, приоритетна ос ІІІ „ Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
13.08.2015 г.
Контракс АД