Версия за печат

00044-2015-0083

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173323, E-mail: y.lukanov@api.bg, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=503.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка и конфигуриране на хардуерно оборудване и доставка на софтуерни лицензи“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Агенция "Пътна инфраструктура", гр. София 1606, бул. "Македония" № 3
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Доставка и конфигуриране на хардуерно оборудване и доставка на софтуерни лицензи“, в изпълнение на договор № 13-31-3/24.04.2014 г. по проект „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез реализиране и внедряване на онлайн административни услуги от 4-то ниво”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Целта на приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, в рамките на която се изпълнява настоящият проект, е: „Подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост”. Общата цел на проекта е: Предоставяне на електронни административни услуги от 4-то ниво и използване на информационните технологии за постигане на качествено по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса. Специфични цели на проекта са: • Подобряване капацитета на АПИ и усъвършенстване на административния процес; • Повишаване удовлетвореността на потребителите на административни услуги; • Реализиране и предоставяне на електронни административни услуги от 4-то ниво; • Осигуряване на достъпност на хората с увреждания до предоставените онлайн електронни административни услуги от 4-то ниво; • Повишаване ефективността на Агенция “Пътна инфраструктура“ и качеството на административното и информационно обслужване на гражданите и бизнеса. За осигуряване на работата на софтуерното решение е необходимо закупуване на следното оборудване: • Приложен сървър 1 бр. – сървърът ще обезпечи работата на информационната система – порталното решение за предоставянето и изпълнението на електронните административни услуги, както и на функциите за осъществяване на контрол на издадените разрешителни; • Сървър бази данни 1 бр. – сървърът ще обезпечи работата на системата за управление на базата от данни, чрез която ще се управляват данните на системата на логическо ниво; • Дисков масив (storage array) 1 бр. – дисковият масив е необходим за осигуряване на висока надеждност и капацитет за съхранението на данните на физическо ниво; • Защитна стена (firewall) 1 бр. – устройството е необходимо за осигуряване на защитата на системата и съхраняваните данни от нерегламентиран достъп и атаки през интернет, както и за осигуряване на необходимото високо ниво на сигурност при електронното заплащане на услугите; • Комуникационно оборудване (switch) 2 бр. – устройствата са необходими за осигуряване на необходимата мрежова свързаност на сървърите; • Мобилни устройства за онлайн достъп (таблети) 7 бр. – АПИ разполага със 6 бр. мобилни групи за контрол по пътищата, които извършват проверка на разрешителните за превоз на извънгабаритни превозни средства. Устройствата ще разполагат с възможност за постоянна 3G свързаност към интернет, чрез която мобилните групи ще могат да извършват незабавни онлайн проверки на издаденото разрешително чрез достъп до порталното решение. Допълнителната бройка е резервно устройство, което ще бъде използвано, в случай че някое от основните устройства се нуждае от гаранционна поддръжка или ремонт; • Лиценз за сървърен софтуер за система за управление на база от данни 1 бр. – съвременна стандартна система за управление на бази от данни за обезпечаване на нуждите от управление на данните при работата на приложния софтуер; • Лиценз за сървърна операционна система 2 бр. – операционната система е необходима за работата на приложния сървър и сървъра за база данни

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48800000, 48900000

Описание:

Информационни системи и сървъри
Други софтуерни пакети и операционни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
54864 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 118 - 213393 от 20.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-37-10 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Доставка и конфигуриране на хардуерно оборудване и доставка на софтуерни лицензи“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.07.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Контракс АД, ЕИК 175415627, ул. Тинтява № 13, Р. България 1113, София, Тел.: 02 960977, Факс: 02 9609797

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 54864 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се осъществява в изпълнение на договор № 13-31-3/24.04.2014 г г. по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, проект „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез реализиране и внедряване на онлайн административни услуги от 4-то ниво”, приоритетна ос ІІІ „ Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Контракс АД