Версия за печат

02693-2015-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОДЗ № 3 Патиланско царствo, кв. Хаджи Димитър, ул. Гинци № 16, За: Венецеслава Атанасова Григорова, България 1510, София, Тел.: 02 9452798, E-mail: info@odz3.com

Място/места за контакт: Венецеслава Атанасова Григорова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.odz3.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.odz3.com/index.php/tenders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на ОДЗ № 3 "Патиланско царство", район Подуяне за 2015-2016г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ОДЗ № 3 Патиланско царство
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти за нуждите на ОДЗ №3 Патиланско царство, Район Подуяне

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно одобрената документация за участие

Прогнозна стойност без ДДС
120000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1 200лв (хиляда и двеста лева). Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на възложителя с IВАN BG55SOMB91303126308300 в „Общинска банка” АД. Платежното нареждане/вносната бележка за внесена парична сума се представя в оригинал или копие, заверено "Вярно с оригинала", с подпис и печат б) банкова гаранция в полза на възложителя - Образец № 9, включен в документацията за участие, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите и се представя в оригинал

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането ще се извършва при условията, посочени в проекта на договора, приложен към документацията за участие - от делегирания бюджет на ОДЗ № 3

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да имат разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните например НАССР или обективни доказателства за качество -ISO с област на приложение предмета на поръчката или еквивалент
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно документацията за участие
Минимални изисквания: Участниците трябва да имат изпълнени минимум 1 (един) договор през последните три години (2012г., 2013г. и 2014г.) сходен с предмета на настоящата обществена поръчка /доставка на хранителни продукти/, на обща стойност не по-малко от 100 000лв /сто хиляди лева/ без ДДС
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно документацията за участие
Минимални изисквания: Участниците трябва да разполагат минимум с 1 (един) обект за производство и/или търговия с храни /собствен или нает/, регистриран по чл. 12, ал.9 от Закона за храните. Участниците да разполагат с минимум 1 (един) брой транспортно средство за превоз на хранителни продукти (собствено или наето), с валидно „Удостоверение за регистрация на превозно средство" от съответната ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход. Участниците трябва да имат разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните например НАССР или обективни доказателства за качество -ISO с област на приложение предмета на поръчката или еквивалент
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предложена цена; тежест: 80 точки
Показател: Срок на конкретната доставка (заявка) на продуктите ; тежест: 20 точки

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.09.2015 г.  Час: 10:30
Място

ОДЗ № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техните упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ