Версия за печат

00115-2015-0023

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Емилия Лазарова - Гл. счетоводител ОС Социални дейности; Мариана Билчева - Гл. счетоводител ФС ДЯ, ДМК и МОО, тел. 082 881 749; Албена Добрева -Гл. експерт отдел Обществени поръчки - тел. 082 881 725;, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 846860, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ruse-bg-eu.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.

Електронен достъп до информация: http://ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, Община Русе, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе" Хранителните продукти са по групи по закона за храните и са описани в приложения: Приложение № 1 Мляко и млечни продукти Приложение № 2 Месо и месни продукти Приложение № 3 Зърнени храни и храни на зърнена основа Приложение № 4 Захар и мед Приложение № 5 Други храни Приложение № 6 Масла и мазнини Приложение № 7 Варива Приложение № 8 Зеленчуци - сурови Приложение № 9 Картофи и кореноплодни Приложение № 10 Плодове - пресни Приложение № 11 Яйца и яйчни продукти Приложение № 12 Подправки - пресни и изсушени Приложение № 13 Месни и месно-растителни консерви Приложение № 14 Риба, рибни продукти и други морски храни Приложение № 15 Плодове и зеленчуци, преработени, захарни изделия и десерти

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Складовете на домовете, ДМК, Детска ясла Ново село, Социално предприятие "Обществена трапезария", ДСП
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе" Хранителните продукти са по групи по закона за храните и са описани в приложения: Приложение № 1 Мляко и млечни продукти Приложение № 2 Месо и месни продукти Приложение № 3 Зърнени храни и храни на зърнена основа Приложение № 4 Захар и мед Приложение № 5 Други храни Приложение № 6 Масла и мазнини Приложение № 7 Варива Приложение № 8 Зеленчуци - сурови Приложение № 9 Картофи и кореноплодни Приложение № 10 Плодове - пресни Приложение № 11 Яйца и яйчни продукти Приложение № 12 Подправки - пресни и изсушени Приложение № 13 Месни и месно-растителни консерви Приложение № 14 Риба, рибни продукти и други морски храни Приложение № 15 Плодове и зеленчуци, преработени, захарни изделия и десерти Забележка: Предметът на доставката по Позиция №15 от обществената поръчка е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. Съгласно разпоредбите на чл. 16г, ал. 6 когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по ал. 5, т. 2, от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват./касае позиция №15/

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ориентировъчните количества са посочени в отделните приложения от №1 до №15

Стойност, без да се включва ДДС
1359496.66 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на : Приложение № 1 Мляко и млечни продукти - 2817 лева Приложение № 2 Месо и месни продукти – 2932 лева Приложение № 3 Зърнени храни и храни на зърнена основа – 2435 лева Приложение № 4 Захар и мед - 116 лева Приложение № 5 Други храни – 159 лева Приложение № 6 Масла и мазнини – 223 лева Приложение № 7 Варива – 167 лева Приложение № 8 Зеленчуци – сурови – 465 лева Приложение № 9 Картофи и кореноплодни - 408 лева Приложение № 10 Плодове - пресни - 213 лева Приложение № 11 Яйца и яйчни продукти – 310 лева Приложение № 12 Подправки - пресни и изсушени – 124 лева Приложение № 13 Месни и месно-растителни консерви – 170 лева Приложение № 14 Риба, рибни продукти и други морски храни – 926 лева Приложение № 15 Плодове и зеленчуци, преработени, захарни изделия и десерти – 2121 лева Когато участникът или определеният изпълнител е специализирано предприятия или кооперация на хора с увреждания гаранция за участие и за изпълнение НЕ се изисква. /касае поз.15/ 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранциите се внасят по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00 Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва чрез банков превод от страна на второстепенните разпоредители на бюджетни кредити по банковата сметка на изпълнителя за реално изпълнени доставки по заявки в 30 - дневен срок от представяне на двустранно подписан приемо- предавателен протокол и фактура

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

На основание чл.64, ал.3 от Закона за обществените поръчки, сроковете по ал. 1 и 2 могат да се намалят със 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителя предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който може да бъде намерена. www.ruse-bg-eu

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и инф-я: ПЛИК 1 трябва да има следното съдържание:1.Офертата (бланка за админ.и други данни) и прилож-та към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа следните документи:2.Списък на документите, и инф-ята съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал;3.Админ. сведения за участника в оригинал; 4.Представяне на участника; 5.Декл-я по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предлож. първо), т. 2а (предлож. първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация. Декл-ята се подписва от лицата съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обст-та по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл. 47, ал. 2, т. 1 – 5 ЗОП с една декл-я, подписана от лицата, които представляват участника. В декл-ята се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обст-ва, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин и декл-та се представи на език, различен от българския, тя се представя и в превод на български език.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП или някое от посочените в обявлението за настоящата процедура обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по предходното изречение с декл-та по чл. 47, ал. 9 ЗОП. Когато законодателството на държавата, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата, посочени по-горе в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за общ.поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: 1. документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП, издадени от компетентен орган, или2. извлечение от съдебен регистър, или3. еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в държавата, в която участникът е установен, не се издават документи за посочените обст-ва или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декл-я, ако такава декл-я има правно значение според закона на държавата, в която е установен.Когато клетвената декл-я няма правно значение според съответния нац. закон, уч-ът представя Продължава в Раздел VI.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не изисква документи доказващи финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (Приложение № 11). Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Декларация (свободен текст), че участникът ще разполага със собствена или наета база, регистрир. по чл.12 от ЗХ, като обект за производство или търговия с храни на едро. За обекта следва да Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, за съответните групи храни. 3. Декларация, че ще разполага със собствени и/или наети/на лизинг транспортни средства за целия срок на договора, за които са издадени удостоверения за регистрация на транспортно средство издадени от Българска агенция по безопасност на храните за превоз на съответната група храни. Участникът следва да представи списък с всички транспортни средства, както и декларация (свободен текст), че същите ще бъдат на разположение на участника за целия срок на договора. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. На основание чл.16г, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица/касае Обособена позиция №15/.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум една доставка, еднаква или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът следва да разполага със собствена или наета база, регистрир. по чл.12 от ЗХ, като обект за производство или търговия с храни на едро. За обекта следва да Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, за съответните групи храни. 3. Участникът трябва да разполага със собствени и/или наети/на лизинг транспортни средства (мин. 3/три/ броя) за целия срок на договора, за които са издадени удостоверения за регистрация на транспортно средство издадени от Българска агенция по безопасност на храните за превоз на съответната група храни. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. За поз. №15 - Определените от Възложителя критерии за подбор НЕ се прилагат за участници, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Изискването за вписване в регистъра се отнася за подизпълнителите и за всички членове на обединението. Ако за изпълнение на поръчката участват лица, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или обединения, в които не участват само такива лица, за тях се прилагат изискваните от Възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.09.2015 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

2016г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

офиц.заявл., направено пред съд. или админ. орган, нотариус или комп. проф. или търг.орган в държавата, в която той е установен. Наличието на обст-ва по чл. 47, ал 2, т.1, 2 (предлож.първо), 2а (предлож. първо), 4 и 5 води до отстр.от уч. в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражн. на професиите и дейностите, свързани с изпълнение на предмета на поръчката, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предлож. първо) от ЗОП са пречка за участието в настоящата процедура. 6.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов пред-л. Пълном-то следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично волеизявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Когато някой от документите се подписва от пълномощник, в пълномощното следва изрично да се посочи документа, за който се прави упъл.. Декл-иите в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник. Тези правила се отнасят и за подизпълнителите.7.Декларация за приемане на условията в проекта на договора, изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника в оригинал.8.Декл-я по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (оригинал) –по образец .Декл-ята се попълва и подписва по приложения образец към настоящата документация. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декл-ята се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.9.Декларация по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (оригинал) – когато е приложимо (по образец ). В зависимост от правно-организац-та форма на участниците, декл-ята се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.10.Декл-я за участие на подизпъл., ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизп-ли при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизп-ли и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обще.поръчка, и предвидените подизп-ли , изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия на хора с увреждания или еквив. регистър се прилага и за посоч. подизпълн. 11.Декл-я за съгласие за участие като подизп-ел в оригинал – представ-ят и управ-щ подизп-ля попълва и подписва декл-я по образец; 12.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП/ по образец; 13.Доказателства за технически възможности, съгл.Раздел III.2.3) по- долу;на обявлението.14. Б. гаранция за участие в общ. поръчка оригинал или Док. за внесена гар-я за участие под формата на парична сума - копие. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на процедурата и да е със срок на валидност мин.180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата;15.Дек-я за липса на свързаност с друг уч-к в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец. 16.Техн. предложение, изготвено по образец, ако е приложимо, се прилага декларация (свободна форма) относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и изискване възлож-ят да не я разкрива. 17. Плик № 3 Ценово предл., изготвено по образец. Важно! Участниците, които подават оферта за обособена позиция №15 и са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, включват в офертата си декларация по образец, с която декларира обстоятелството за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в срока и при условията съгласно чл.120, ал. 5, от ЗОП .

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.08.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 1 Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1, неразделна часта от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
281721.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 2 Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Доставка на Месо и месни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №2, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
293202.5 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 3 Зърнени храни и храни на зърнена основа
1) Кратко описание

Доставка на Зърнени храни и храни на зърнена основа Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15600000

Описание:

Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти

3) Количество или обем

Съгласно, Приложение №3, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
243588.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 4 Захар и мед
1) Кратко описание

Доставка на захар и мед за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15831000, 15831600

Описание:

Захар
Мед (за ядене)

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №4, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
11666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 5 Други храни
1) Кратко описание

Доставка на Други храни за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №5, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15994.17 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 6 Масла и мазнини
1) Кратко описание

Доставка на Масла и мазнини за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15400000

Описание:

Животински или растителни масла и мазнини

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №6, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
22390 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 7 Варива
1) Кратко описание

Доставка на Варива за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03212211, 03212210, 03000000

Описание:

Леща
Сухи бобови зеленчуци
Продукти на земеделието, животновъдството, рибарството, лесовъдството и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №7, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
16790.83 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 8 Зеленчуци - сурови
1) Кратко описание

Доставка на Зеленчуци - сурови за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03000000

Описание:

Продукти на земеделието, животновъдството, рибарството, лесовъдството и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №8, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
46500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 9 Картофи и кореноплодни
1) Кратко описание

Доставка на Картофи и кореноплодни за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03100000

Описание:

Продукти на земеделието и градинарството

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №9, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
40898.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 10 Плодове - пресни
1) Кратко описание

Доставка на Плодове - пресни за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03222000

Описание:

Плодове, вкл. черупкови

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №10, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
21333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 11 Яйца и яйчни продукти
1) Кратко описание

Доставка на Яйца и яйчни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03142500

Описание:

Птичи яйца

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №11, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
31010 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 12 Подправки - пресни и изсушени
1) Кратко описание

Доставка на Подправки - пресни и изсушени за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15870000, 15872000

Описание:

Хранителни подправки и сосове
Билки и подправки

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №12, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
12454.17 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 13 Месни и месно-растителни консерви
1) Кратко описание

Доставка на Месни и месно-растителни консерви за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15130000

Описание:

Месни продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №13, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
17070.83 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 14 Риба, рибни продукти и други морски храни
1) Кратко описание

Доставка на Риба, рибни продукти и други морски храни за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15220000, 03311000

Описание:

Риба, филе и друго месо от риба, замразено
Риба

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №14, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
92690 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 15 / Заглавие на обособената позиция Приложение № 15 Плодове и зеленчуци, преработени, захарни изделия и десерти
1) Кратко описание

Доставка на Плодове и зеленчуци, преработени, захарни изделия и десерти за нуждите на Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Социално предприятие обществена трапезария, Детска ясла Ново село, Детска млечна кухня, проект "Интегриран подход на Община Русе за интеграция на ромите и други уязвими групи на територията на общини от Област Русе ВАЖНО! На основание чл.16г, ал.2, т.1 от Закона за обществените поръчки, Обособена позиция № 15 - Плодове и зеленчуци, преработени, захарни изделия и десерти, от настоящата обществена поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като същата е включена в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на закона за обществените поръчки, приет на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, с Решение № 551/25.07.2014г. на Министерски съвет.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15330000, 15833000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени
Захарни изделия

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №15, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
212185.83 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване