02711-2015-0150
Технически редакции | ||
12.08.2015 13:56 ч. : | 12/08/2015 13:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.08.2015 13:56 ч. : | 12/08/2015 13:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Балчик: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Енев Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039
Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF%E2%84%9646-%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D1%8A%D1%80%D1%88%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D1%83%D1%81%D0%BB%D1%83/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: ловно и горско стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на транспортни услуги на товари във връзка с изпълнение на текущи стопански дейности на територията на ТП ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП Шумен"
Възлагане на обществена поръчка
ПРЕДМЕТ НА ПРОЦЕДУРАТА „Извършване на транспортни услуги на товари във връзка с изпълнение на текущи стопански дейности на територията на ТП ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП Шумен" ТЕХНИЧЕСКИ ПАРАМЕТРИ на обекта на поръчката: 1. Извършване на транспортните услуги на селскостопанска продукция ( слънчоглед), дърва за огрев и конфискувани вещи във връзка с изпълнение на текущи стопански дейности на територията на ТП "Държавно ловно стопанство Балчик” при „СИДП” ДП Шумен. ІІ. ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 1. Всеки кандидат следва да разполага с необходимият технически и кадрови ресурс за изпълнение на услугите, съгласно предварително зададените технически изисквания от Възложителя, както следва: - Да разполага с техника за транспорт на земеделска продукция ( слънчоглед) – 1бр.; - Водач/и, правоспособен/ни да управлява/т техника за транспорт на земеделска продукция -1бр. 2. Услугите, предмет на поръчката ще се извършват след изрично възлагане от страна на Възложителя чрез заявка. Заявката за изпълнение на услугата ще се извършва по телефон или по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата 3. Изпълнението на услугите ще се извършва според възникналата необходимост и при изрично възлагане по заявка от страна на ТП „ДЛС Балчик”, в рамките на определеният максимален прогнозен финансов ресурс определен от Възложителя. 4. Транспортните услуги на товари ще се извършват през работните дни и по необходимост през почивните и празнични такива през седмицата, поради което, кандидата трябва да декларира готовност за извършване на услугата – 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. СРОК И МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 3.1. Начален срок за изпълнение на услугата по конкретна заявка на Възложителя- не –повече от 5 (пет) астрономически часа 3.2. Краен срок на договора – 31.01.2016г. или до изчерпване на финансовия ресурс 3.4. Срок на валидност на предложението- 90(деветдесет дни) считано от крайната дата за депозиране на офертите. 3.5. Мястото на изпълнение на услугата- територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Балчик”, вкл. и държавни горски територии на територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Балчик”.
60000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
4. ФИНАНСОВИ ПАРАМЕТРИ 4.1. Прогнозна стойност за изпълнение на услугата е в размер на 3000.00лв. ( три хиляди лева) без вкл. ДДС, за която сума се сключва договор, но същата не е задължителна за усвояване, а зависи изцяло от нуждите на Възложителя, при следните максимални финансови показатели: 4.2. Предложената единична цена за транспорт на земеделска продукция( слънчоглед) за тон/километър не може да бъде повече от 0.22лв. на т./км. ( двадесет и две стотинки) без вкл. ДДС , която следва да е окончателна и не подлежи на промяна за целия срок на договора. Забележка: участник посочил по-висока стойност се отстранява от участие в настоящата процедура. 4.3. Предложената единична цена за транспорт на дърва за огрев за пространствен куб.м. на километър не може да бъде повече от 12.50лв. на пр.куб.м./км. ( дванадесет лева, 50ст.) без вкл. ДДС , която следва да е окончателна и не подлежи на промяна за целия срок на договора. Забележка: участник посочил по-висока стойност се отстранява от участие в настоящата процедура. 4.4. Предложената единична цена за транспорт на конфискувани вещи за километър не може да бъде повече от 1.20лв. на км. ( един лев, 20ст.) без вкл. ДДС , която следва да е окончателна и не подлежи на промяна за целия срок на договора. Забележка: участник посочил по-висока стойност се отстранява от участие в настоящата процедура.
НЕ
31.01.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие - не се изисква 2. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 90.00лв. ( деветдесет лева) представляващи 3 % (три процента) от стойността на договора, без ДДС. Ако гаранцията е под формата на банкова гаранция- в оригинал безусловна и неотменяема в полза на възложителя със срок на валидност, който надвишава срока на договора с 15 календарни дни. 2.1. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат съгласно разпоредбите на ЗОП и условията в договора за възлагане на обществената поръчка.. 3. Когато Възложителят освобождава гаранциите, той не дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Паричната сума може да се внася в касата на ТП " ДЛС Балчик" гр. Балчик всеки работен ден от 8.00 до 12.00 ч. и от 13.00 до 16.00 ч. или може да бъде преведена по банков път по сметка на "ТП ДЛС Балчик": УНИКРЕДИТ БУЛБАНК- клон Балчик IBAN лв.: BG17UNCR75271044289715 SWIFT BIC код UNCRBGSF
ФИНАНСИРАНЕ И УСЛОВИЯ ЗА ПЛАЩАНЕ: 1.Финансиране от стопанската дейност на стопанството. 2. Стойността на услугата се заплаща в левове по банков път в 15 ( петнадесет ) дневен срок след издаване на данъчна фактура. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол за реално извършена услуга. Заплащането на услугите ще се извършва, съгласно единичните цени на услугите без включено ДДС по представената ценова оферта, като същите са окончателни и няма да бъдат променени до приключване срока на действието на договора;
В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква регистриране на юридическо лице преди подписване на договора
ДА
чл. 150 и чл. 150а, ал.2 т.11 от ЗДВП ( категория С+E)
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
02711-2015-
ДА
Възложителят е публикувал документацията за участие на своя Профил на купувача в интернет на адрес http://dlsbalchik.dpshumen.bg/ с което е предоставил пълен достъп по ел. път до нея. В този случай цена за документацията не се заплаща. ИЗКЛЮЧЕНИЕ: Възложителя предоставя на хартиен носител документацията на всяко лице, поискало това, като в този случай цената на документацията е 5.00 (пет) лева без вкл. ДДС и се заплаща по банков път по сметка "ТП ДЛС Балчик": УНИКРЕДИТ БУЛБАНК- IBAN лв.: BG17UNCR75271044289715 SWIFT BIC код UNCRBGSF или в касата на Възложителя. Разходите по изпращане на документацията са за сметка на заявилият ги.
Български
90
административната сграда на Възложителя- гр. Балчик, ул. " Черно море" № 9, общ. Балчик, обл. Добрич
Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти (Плик № 3) и при теглене на жребий в случай на еднакви най-ниски ценови оферти, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, както и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
2016г.
2016г.
НЕ
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива); датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3), както и на тегленето на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП (при възникване на основание за това). Разяснения по документацията могат да се искат до 7 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи по реда на чл. 64, ал.3 от ЗОП..
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. (чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП.
12.08.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ