Версия за печат

03433-2015-0002

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010666

Дирекция Миграция - МВР, бул. Княгиня Мария Луиза № 48, За: Св. Петров, Р България 1202, София, Тел.: 02 9825653; 02 9825647; 02 9825649, Факс: 02 9823775

Място/места за контакт: Дирекция Миграция - МВР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: migration.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: migration.mvr.bg/OBSHTESTWENI_PORACHKI/ZOP/dog_bez_obqvlenie_lubimec.htm.

Електронен достъп до информация: migration.mvr.bg/OBSHTESTWENI_PORACHKI/ZOP/dog_bez_obqvlenie_lubimec.htm.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на готова храна за закуска, обяд и вечеря, за настанените в "Специален дом за временно настаняване на чужденци" - Любимец, чужденци с наложени принудителни административни мерки по закона за чужденците в Република България.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 17 (17 - Услуги на хотели и ресторанти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Любимец, ул. "Одрин" № 75
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на готова храна в "Специален дом за временно настаняване на чужденци" - гр. Любимец

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
285498 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз (в случаите, изброени в букви к) и л) от приложение Г1)

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) в случаите, изброени в букви к) и л) от Приложение Г1

Обект на поръчката са услугите, изброени в приложение II Б към директивата.

Допълнителна информация

След проведена обществена поръчка с референтен номер в РОП 03433-2014-0003, Дирекция "Миграция" е сключила договор за доставка на готова храна за закуска, обяд и вечеря на стойност 681090 BGN с ДДС 20% с "МАСТЪР-ПИК" ООД. Срокът на договорът е 12 месеца, считано от 01.08.2014г. В процеса на изпълнение на договора, последните три месеца, предвидените за изхранване чужденци драстично увеличават броя си, като предвидените средства за храна няма да са достатъчни за осигуряването на такава. Съгласно чл. 15 от Наредба Iз - 1201/01.06.2010 г. за реда за временно настаняване на чужденци, за организацията и дейността на специалните домове за временно настаняване, задължително се осигурява подслон и храна за настанените чужденци. Съгласно чл. 50 от Пправилник за устройството и дейността на министерство на вътрешните работи, нормативно е възложено на дирекция "Миграция" да осъществява управлението и охраната на СДВНЧ, като в изпълнение на това си задължение осигурява прехрана на всички настанени в СДВНЧ чужденци. Поради увеличения им брой, стойността на сключения договор се изчерпва с по-бързи темпове от предвиденото, поради което е необходимо да се предприемат спешни мерки за осигуряване на храна за нуждите на настанените в СДВНЧ лица. Видно от справки за разходваните сресдтва по договора, дирекция "Миграция" ще може да осигури прехрана за лицата, които са настанени в СДВНЧ за период, по-кратък от месец. При констатиране на това обстоятелство е инициирано провеждането на открита процедура, която да осигури доставчик на готова храна за настанените в "Специален дом за временно настаняване на чужденци - гр. Любимец", чужденци с наложени принудителни административни мерки по закона за чужденците в Република България. Тъй като процедурата е открита, но все още не е сключен договор с изпълнител, е необходимо предприемането на действия, които да обезпечат снабдяването с храна на настанените в "Специален дом за временно настаняване на чужденци - гр. Любимец", чужденци с наложени принудителни административни мерки по закона за чужденците в Република България. Настъпилото увеличение на настанените в СДВНЧ чужденци е изключително обстоятелство, което непосредствено застрашава живота и здравето на хората, поради факта, че няма да има възможност да им бъде осигурена прехрана. Посоченото дава основание за извод, че при описаната ситуация за дирекция "Миграция" е налице необходимост от предприемане на неотложни действия по избора на доставчик, което не позволява да спази сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или процедура на договаряне с обявление по ЗОП. Като се вземе предвид изложеното, категорично е ясно, че е възникнала необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление, поради което се налага прилагането на чл. 90, ал. 1, т. 4 от Закона за обществените поръчки и обявяване на процедура по договаряне без обявление. Предвиденият срок на договора, предстоящ да се сключи в резултат на процедурата, ще бъде до сключване на договор с избран изпълнител след провеждане на открита процедура. При провеждане на процедурата ще бъде приложена разпоредбата на чл. 93, т. 2 и няма да бъдат прилагани чл. 91, ал. 2, чл. 92 и 92а от ЗОП и ще се сключи договор с доставчика, изпълняващ обществената поръчка, възложена посредством проведена открита процедура по реда на ЗОП и при условията, определени от откритата процедура.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 536400-16488 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Мастър - ПИК ООД, ул. Незабравка № 25, ет. 4, офис 423, Р България 1000, София, Тел.: 02 9733254, Факс: 02 9733254

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 285498 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Група Правно - нормативно обслужване - ДМ, Бул. Княгиня Мария Луиза № 48, Р България 1202, София, Тел.: 02 9822312, Факс: 02 9823775

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Договорът е сключен с доставчика, изпълняващ обществена поръчка, възложена посредством проведена открита процедура с решение № 536400-4682/27.03.2014г. по реда на ЗОП и при условията, определени от откритата процедура, като са приложени разпоредбите на чл. 90, ал. 1, т. 4 от Закона за обществените поръчки, както и разпоредбите на чл. 93, т. 2 и няма да бъдат прилагани чл. 91, ал. 2, чл. 92 и 92а от ЗОП.