Версия за печат

00115-2015-0022

BG-Русе: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Павлина Атанасова - Главен инспектор отдел Екология, Камен Христов - Главен експерт отдел ОП, България 7000, Русе, Тел.: 082 881658; 082 881710

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.

Електронен достъп до информация: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/108/index.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода, 6, За: Ваня Попова -, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Информационен център

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Стопанисване и експлоатация на „Регионално депо за неопасни, инертни и опасни отпадъци за общините Русе, Ветово, Иваново, Сливо поле и Тутракан"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Русе
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Стопанисване и експлоатация на „Регионално депо за неопасни, инертни и опасни отпадъци за общините Русе, Ветово, Иваново, Сливо поле и Тутракан”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90530000

Описание:

Експлоатация на депа за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Неприложимо.

Стойност, без да се включва ДДС
3125000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 1 от ЗОП, всеки участник представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка на Община Русе; - безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя или клон на чуждестранна банка, която разполага с писмено разрешение от БНБ за извършване на банкова дейност на територията на Република България, издадена в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.61 от ЗОП. Гаранцията за участие е в размер на 31250 лв. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранциите за участие по банков път това трябва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата се внася по банков път на името на Възложителя по банковата сметка на Община Русе в ТБ „Инвестбанк” АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Банковите разходи по откриването на гаранция за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Когато кандидатът/ участникът е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция, като Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договорното споразумение при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да отговаря на изискванията на възложителя, приложими към банковата гаранция за участие. При представяне на гаранцията изрично се посочва договора за обществена поръчка, за който се представя гаранцията. При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по следната сметка на Възложителя: банковата сметка на Община Русе в ТБ „Инвестбанк” АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00 Банковите разходи за издаването на гаранциите се поемат от Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранциите да не бъде по-малък от размера, който е определен в настоящия раздел. Когато изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

План сметка за такса битови отпадъци за 2015 год. и за следващите календарни години, след приемането им от Общински съвет-Русе. Заплащането на количеството обезвреден на територията на депото битов отпадък, образуван от населението на общините Русе, Ветово, Иваново, Сливо поле и Тутракан ще се извършва в края на всеки месец въз основа на представени актове и подписване на фактури от упълномощени от съответната община лица. Цената за депониране на тон отпадък, постъпил в регионално депо - Русе, е еднаква за всички членове на регионалното сдружение, а именно общините Русе, Ветово, Иваново, Сливо поле и Тутракан.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, и ал. 5 от ЗОП. Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от Допълнителните разпоредби на ЗОП. Външни експерти, участвали в разработване на техническата спецификация от настоящата документация за участие не могат да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която им дава предимство пред останалите участници в процедурата. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.3, т. 8 от Закона за икономически и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставя: списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В списъка се описват всички представени документи (задължителни и други по преценка на участника), вкл. относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат; представяне на участника; декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП; декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП; копие от договор за обединение, подписан от лицата, включени в обединението (в случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица) При участници – обединения, които не са ЮЛ, ако офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в договора за обединение, към офертата се представя документ, подписан от всички участници в обединението, в който се посочва кой е представляващия; декларации, свързани с използването на подизпълнители - за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, на основание чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП; декларация от подизпълнител за съгласието му да участва като такъв; декларации за запознаване с условията на процедурата и приемане на условията в проекта на договор; гаранция за участие за съответната обособена позиция; необходимите документи и информация за доказване на съответствие с поставените от Възложителя критерии за подбор, посочени в раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка; декларация за липса на обстоятелства по чл. 3, т. 8 от Закона за икономически и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; декларация по чл.6, ал. 2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП). Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се поставят: техническо предложение за изпълнение на поръчката; декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП в приложимите случаи. Плик №3 - "Предлагана цена" : ценово предложение на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Неприложимо.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изискване за минимално ниво на икономически възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът представя декларация, в която трябва да посочи образованието, квалификацията на осигурените от него лица, които ще бъдат отговорни за изпълнението на поръчката, като е взел предвид поставените от възложителя изисквания. 2. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. 3. Сертификати, които удостоверяват съответствието на кандидата или участника със стандарти за системи за управление на качеството, в съответствие с чл. 53 от ЗОП. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да осигури следния задължителен квалифициран персонал, необходим за изпълнение на поръчката: - управител на депо (1 лице) - образователно-квалификационна степен "Магистър", направление технически науки, екология; - оператор на електронна везна (2 лица, отговорни за приемането на отпадъци на територията на депото) - да притежават завършено минимум средно образование; - еколог (най-малко 1 лице) - образователно-квалификационна степен "Бакалавър", направление технически науки, екология. Извършват анализ на инфилтрат при постъпването му в ПСОВ и преди изпускането му в площадкова канализация; координират извършването на мониторинга съобразно условията в КР; отговарят за отчетността на отпадъците, отчетността и актуализацията на СУОС, изготвяне на ГДОС, докладване по ЕРИПЗ; - оператор ПОСВ (най-малко 1 лице) - да притежават завършено минимум средно образование; - механик (най-малко 1 лице) - да притежават завършено минимум средно образование; - оператори на пътно-строителна техника и водачи на машините (компактор, булдозер, комбиниран авто-багер, челен товарач, и товарен автомобил/самосвал - най-малко 3 лица) - операторите трябва да притежават необходимите документи, доказващи тяхната квалификация (документ за правоспособност за управление на пътно-строителна техника. Шофьорите на самослвал трябва да притежават свидетелство за управление на МПС категория С. 2. Участникът трябва да е изпълнил най-малко една услуга с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните три години считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Забележка: Под предмет, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира услуги по експлоатация на регионално депо/регионални депа за управление на отпадъци. 3. Участникът да има въведени системи за: - управление на качеството, според международно признат стандарт ISO 9001 или еквивалент/еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; - околна среда, според международно признат стандарт ISO 14001 или еквивалент/еквивалентни мерки за опазване на околната среда; - управление на здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001 или еквивалент/еквивалентни мерки за създаване на здравословни и безопасни условия на труд. Въведените сертифицирани системи трябва да включват в обхвата си дейности по управление на строителни и производствени отпадъци.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.09.2015 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. Свобода, 6, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.08.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ