Версия за печат

00025-2015-0002

BG-Куклен: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Куклен, ул. Александър Стамболийски 43, За: Илхан Кадир - Зам. Кмет, Тодор Лозанов - Гл. Инженер, България 4101, Куклен, Тел.: 03115 2120, E-mail: kmet@kuklen.org, Факс: 03115 2165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kuklen.org.

Адрес на профила на купувача: http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20150811rTkZ183701.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Ремонт на улици на територията на Община Куклен, област Пловдив”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Куклен и Община Куклен
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

«Ремонт на улици на територията на Община Куклен, област Пловдив”, включва ремонт на следните улици: - Ремонт на ул. "Хан Аспарух" от ул. "Христо Г. Данов" до ул. "Бузлуджа" в гр. Куклен- подмяна на водопровод, подмяна на тротоарни плочи и бордюри и цялостно асфалтиране - 170м - Ремонт на ул. "Тракия", с. Цар Калоян- частично заздравяване на земното легло и цялостно асфалтиране - 500м - Ремонт на ул. "Студенец" в гр. Куклен – включващо фрезоване и цялостно асфалтиране - 130м - Ремонт на ул. "Васил Левски" от ул. "Христо Г. Данов" до ул. "Бузлуджа"в гр. Куклен- подмяна на водопровод и цялостно асфалтиране - 130м Количествата и видовете строителни дейности са представени в Приложение № 3 – Количествена сметка от Документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- Ремонт на ул. "Хан Аспарух" от ул. "Христо Г. Данов" до ул. "Бузлуджа" в гр. Куклен- подмяна на водопровод, подмяна на тротоарни плочи и бордюри и цялостно асфалтиране - 170м - Ремонт на ул. "Тракия", с. Цар Калоян- частично заздравяване на земното легло и цялостно асфалтиране - 500м - Ремонт на ул. "Студенец" в гр. Куклен – включващо фрезоване и цялостно асфалтиране - 130м - Ремонт на ул. "Васил Левски" от ул. "Христо Г. Данов" до ул. "Бузлуджа"в гр. Куклен- подмяна на водопровод и цялостно асфалтиране - 130м Количествата и видовете строителни дейности са представени в Приложение № 3 – Количествена сметка от Документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
257187.63 EUR
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на Община Куклен или платена в касата на Общината към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от бъл-гарска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: 2571 лв. Възложителят може да задържи гаранцията за участие по реда на чл. 61 от ЗОП. Га-ранцията се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на Община Куклен или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на дого-вора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възла-гане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІV, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Раз-ходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гaранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Община Куклен "ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА" АД IBAN BG72CECB979033G0663600, BIC CECBBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената за изпълнението на поръчката ще се извършва при условията на разсрочено плащане – до 30 дни след приемане на строителството от възложителя. Приемането на строителството от възложителя се документира с подписването на приемо-предавателен протокол - акт.обр. № 19, когато е приложимо.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата на участника по процедурата се изготвя в съответствие с образците от нас-тоящата документация и се състои от 3 /три/ отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, съгласно изискванията на чл. 57, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП както следва: А. В „Плик №1” с надпис „Документи за подбор”, се поставят документите, изиска-ни от възложителя, съгласно чл.56 от ЗОП отнасящи се до критериите за подбор на участни-ците: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; когато участникът е физическо лице представя копие от документа за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени - в официален превод на български език. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация и копие от картата за идентифика-ция в регистър Булстат – за кандидатите, които не са регистрирани в търговския регистър на Агенцията по вписванията /заверено от участника копие/; 3. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника /оригинал или нотариално заверено копие/; 4. Документ за представена гаранция за участие – Вносна бележка (или Платежно на-реждане) за внесена в касата (или по сметка) парична сума – във формата на фотокопие, за-верено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” или оригинал на банкова гаранция, направена съгласно условията на закона и възложителя;7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. чл. 47, ал. 9 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва, съгласно приложения към документацията образец (Образец-Приложене №5). Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата. 8. Декларация от участникът, че няма да ползва/ще ползва подизпълнител при изпъл-нение на обществената поръчка по образеца приложен към документацията (Образец-Приложение №9). 9. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива както и дела на участие. Всеки от подизпълнителите трябва да предостави необходимите документи съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП. 10. Декларация от представляващият и управляващ подизпълнителя, попълва и под-писва декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - по образеца при-ложен към документацията (Образец-Приложение №10); 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст). 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законния предста-вител на участника - в оригинал. Документите от т. 1 до т. 12, изискани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 5, 8, 11 - 14 от ЗОП и отнасящи се до критериите за подбор на участниците, се поставят в отделен непрозрачен запечатан плик с надпис: „Плик № 1 „Документи за подбор”, като участниците следва задължително да се съобразят с изискването на чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, трябва да предостави необходимите документи съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56 ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56 ал.1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. продължава в раздел допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участника следва да разполага със собствен финансов ресурс за изпълнението на предмета на поръчката.
Минимални изисквания: Счетоводен баланс на участника, изготвен към датата на подаване на офератата, от който да е видно, че участника разполага със собствен финансов ресурс за изпълнение на предмета на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.1. Да имат застраховка по чл. 171 от ЗУТ и срок на валидност минимум до 31.12.2015г. Да разполагат с технически и квалификационни възможности за изпълнение на поръчката, удостоверени с документи при условията на т. 6, раздел VI, а именно: 2.2. Да са изпълнили успешно договори за изпълнение на СМР/СРР за обществени обекти със спредмет сходен с предмета на поръчката - не по-малко от 3 обекта, изпълнени през последните 5 години (считано от крайния срок за подаване на офертите). 2.3. Да са регистрирани в Централния професионален регистър при Камарата на строителите в България; 2.4. Да имат внедрена система за управление на качеството за строителна дейност по стандарт ISO 9001 или еквивалентна. 2.5. Да имат внедрена система за управление на околната среда за строителна дейност по стандарт ISO 14001 или еквивалентна. 2.6. Да имат внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа в строителството по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентна. 2.7. Да имат добра репутация като изпълнители. 2.8. Да разполагат с необходимата материална база за изпълнението на предмета на поръчката. 2.9. При строителството да се влагат висококачествени материали и строителни изделия, както и да се извършва качествени строителни дейности. 2.10. Участникът, следва да, че разполага със собствен/нает квалифициран персонал за изпълнение на поръчката
Минимални изисквания: 6.1. Информация за материалната база (технически средства, машини, съоръжения), с която участникът разполага за изпълнение на поръчката - във формата на декларация, подписана и подпечатана с печата на участника; Участникът, следва да осигури техническо оборудване – собствено или наето за изпълнение предмета на обществената поръчка, което оборудване да включва минимум следната техника: • Колесен багер товарач-2бр., от които поне 1 бр. С обем на кофата 0,5м3 и с хидравличен чук. • Автосамосвал-2бр. • Булдозер-1бр. • Бандажен вибрационен валяк-8 или 10т.-1бр. • Двубандажен вибрационен валя-3т.-1бр. • Автограйдер-1бр. • Трамбовка вибрационна-1бр. • Асфалтополагаща машина-1бр. • Двубандажен вибрационен валяк-1,5т.-1бр. • Моторна пръскачка с битумна емулсия-1бр. • Пътна фреза-1бр. • Фугорезачка за асфалтови настилки-1бр. • Къртач-1бр. • Генератор-1бр. Ако участникът не отговаря на тези условия и не представи посочената информация съгласно документацията за участие в поръчката, това води до неговото отстраняване от процедурата. Към декларацията за техническо оборудване, участникът следва да приложи: Документ за собственост /талон/ и/или договор за наем на техниката. В случай на представен договор за наем на техниката срокът на действие на последния трябва да обхваща целия период на изпълнение на поръчката. 6.2. Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър за обекти II група, III категория – във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”; 6.3. Списък на договори по чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП за изпълнение на СМР/СРР за обществени обекти със предмет, сходен с предмета на поръчката - не по-малко от 3 обекта, изпълнени през последните 5 години (считано от крайния срок за подаване на офертите), с посочване на датите на сключване и приключване на договорите, възложителите, предмета и стойността на договорите – подписан и подпечатан от участника. (образец- Приложение № 8). Списъкът трябва да е придружен от не по-малко от три препоръки за добро изпълнение, издадени изрично във връзка с участието в настоящата процедура и подписани от законния представител на съответния възложител – препоръките се приемат само в оригинал или нотариално заверени. В препоръките трябва да е цитиран предмета на съответния договор, за изпълнението на който е издадена. 6.4. Сертификат за внедрена Система за управление на качеството при участника по стандарт ISO 9001 или еквивалентен - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 6.5. Сертификат за внедрена Система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001 или еквивалентен - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. или екв 6.6. Сертификат за внедрена Система за управление на здравето и безопасността при работа по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентен - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 6.7. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5; 6.8 Декларация, че ще бъдат осигурени гаранционни срокове на изпълнените строителни работи, които ще бъдат не по-малки от минималните гаранционни срокове на строителните работи, предвидени в Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 6.9. Декларация, че изпълнителят ще влага в строителството висококачествени материали и строителни изделия, както и ще извършва качествени строителни дейности. Материалите ще се доставят със сертификат за качество и сертификат за произход. 6.10. Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка - ключови експерти съгласно документацията
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.09.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр. Куклен, ул. Александър Стамболийсли 43, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни представители по закон и/или по упълномощаване, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Б. В Плик № 2 с надпис “Техническо предложение за изпълнение на поръчката”, се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избраните от възложителя критерии, както следва: 1. Техническа Оферта – по образец Приложение № 2 Техническото предложение следва да бъде придружено от: - График за изпълнение и последователност на дейностите (линеен) - Посочване на предложеният от участника общ гаранционен срок, след изпълнение на възложените по договора обекти, който не може да бъде по-кратък от предвидения в Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и Методология и организация за изпълнение на дейностите предмет на обществената поръчка и Анализ на рисковете и предпоставките, оказващи негативно влияние върху изпълнението на поръчката и предвиждане на мерки за тяхното своевременно преодоляване 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 от ЗОП попълва се, подписва се и се подпечатва, съгласно приложения към документацията образец (Образец-Приложене №6). Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата. В. Плик № 3 с надпис “Предлагана цена”, който съдържа: Ценово предложение /на хартиен и оптичен носител, изготвено по приложения в нас-тоящата документация образец, подписано от законния представител на участника и подпе-чатано от участника ( Образец- Приложение №6); Цената/цените, посочени от участника, трябва да бъде в български лева, с точност до втория знак след десетичната запетая без ДДС. В тази цена трябва да се включат: Единичните цени за изпълнението на строителните дейности за съответната самостоятелно обособена позиция и общата цена за изпълнението на позицията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ