00085-2015-0018
Технически редакции | ||
07.08.2015 16:52 ч. : | 07/08/2015 16:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.08.2015 16:52 ч. : | 07/08/2015 16:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Военномедицинска академия, бул. Св.Георги Софийски №3, За: инж.Станимир Янчев, България 1606, гр. София, Тел.: 02 9225965, E-mail: stanimiryanchev@vma.bg, Факс: 02 9520120
Място/места за контакт: бул. Св.Георги Софийски №3, ет.2, стая №18Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, включваща труд, профилактика, настройки, ремонти, подмяна на основни консумативи и филтри, a при необходимост и извършване на ремонти по подмяна с нови резервни части за нуждите на ВМА и подчинените им структури по пет обособени позиции”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на поръчката обхваща: - По Обособена позиция І: МБАЛ – София; Обособена позиция II: МБАЛ – Пловдив и Обособена позиция III: МБАЛ – Варна - Извършване на дейности по абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, включваща труд, профилактика, настройки, ремонти /планови, текущи, аварийни/, подмяна на основни консумативи и филтри, и при необходимост, след одобрение и съгласие на Възложителя, извършване на ремонти по подмяна с нови резервни части, които не са включени в абонаментната такса. - По Обособена позиция IV: БДПЛР – Банкя и Обособена позиция V: БДПЛР – Хисаря - Извършване на дейности по профилактика с подмяна на основни консумативи и филтри на климатична и вентилационна техника и извършване на ремонти по подмяна с нови резервни части при необходимост.
50000000, 42512500
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Климатичната и вентилационна техника, подлежаща на сервизиране е подробно описана в Техническите специфищации, приложени към документацията за участие в процедурата. Абонаментната месечна поддръжка на климатична и вентилационна техника I, II и III, включва труд, профилактика, настройки, ремонти /планови, текущи, аварийни/, подмяна на основните консумативи и въздушни филтри. Профилактичните прегледи по позиции IV и V включват цялостна проверка на изправността на техниката. Конкретните видове дейности, са посочени в Раздел IV от документацията за участие. Поради спецификата, Възложителят не може да предвиди дали ще настъпи необходимост от подмяна на резервни части, както и вида, количеството или стойността им. Подмяната на резервни части, може да се извършва от Изпълнителя само след предварително одобрението и съгласие на Възложителя. При необходимост от извършване на ремонт с подмяна на резервна част, стойността на резервните части не се включва в месечната абонаметната такса по позиции I, II и III, респ. в таксата за профилактичен преглед по позиции IV и V. Възложителят си запазва правото в срока на действие на договора, в рамките на 1 % от стойността на договора да извършва частична замяна на дейности от предмета на поръчката, когато това е в интерес на възложителя, като напр. в случаите на отпадане на част от техниката подлежаща на сервизиране, поради бракуване/излизане от употреба; или добавяне на нови номенклатури поради изтичане на гаранционни срокове на климатична и вентилационна техника, подлежаща на сервизиране; или възникване на необходимост от профилактика и ремонт на климатична техника в други подчинени структури на ВМА /в гр. Плевен, гр. Сливен и гр. Поморие/, и тази промяна не води до увеличаване на стойността на договора. Възложителят си запазва правото да извърши повторение на услугата при условията на чл. 90, ал. 1, т. 8 и 9 от ЗОП.
НЕ
НЕ
24
1. Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е в размер на: - за Обособена позиция І – 7 776,00 ( седем хиляди седемстотин седемдесет и шест) лева;- за Обособена позиция ІІ – 288,00 (двеста осемдесет и осем ) лева; - за Обособена позиция III – 1 536,00 (хиляда петстотин тридесет и шест) лева; - за позиция IV – 40,00 (четиридесет) лв. и за позиция V – 120,00 (сто и двадесет) лева. 3. Гаранцията за изпълнение е в размер 4 /четири/ на сто от стойността на договора без ДДС. 4. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. 4.1. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по набирателна сметка на ВМА: IBAN BG34BNBG96613300150601; BIC BNBGBGSD; банка БНБ. 4.2. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни (тридесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП и името на процедурата и обособената позиция/номенклатури, за която е открита. 4.3. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия и открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на самия договор. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават, задържат или усвояват от Възложителя по реда и в сроковете по чл.61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа съгласно условията и сроковете, определени в договора.
Финансовите средства за заплащане на доставките са от бюджета на ВМА, вкл. и средства, получени от НЗОК. а/. Заплащането на услугите за абонаментна поддръжка на климатична и вентилационна техника по сключените договори за обособени позиции I, II и III ще се извършва при условията на отложено плащане - 60 (шестдесет) календарни дни, след представяне на двустранно подписан констативен протокол за извършенa дейност и издадена от Изпълнителя оригинална фактура. В протокола следва да се съдържа отчет на сменените филтри, по номенклатура и позиции в съответствие с техническaта спецификация, както и сертификат от производителя за качеството им, ако смяната е извършена в съответния месец. Заплащането на услугите за профилактика на климатична и вентилационна техника по сключените договори за обособени позиции IV и V ще се извършва при условията на отложено плащане - 60 (шестдесет) календарни дни, след извършване на профилактичния технически преглед и представяне на двустранно подписан констативен протокол за извършен профилактичен технически преглед и издадена от Изпълнителя оригинална фактура. Заплащането на вложените при ремонтите, резервни части по сключените договори за всички обособени позиции ще се извършва при условията на отложено плащане – 60 /шестдесет/ календарни дни след извършване на ремонта и подмяната на резервната част след представяне на документите, посочени в проекта на договора.
ДА
СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА ЗА ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ I: МБАЛ – ГР.СОФИЯ, II: МБАЛ - ГР. ПЛОВДИВ И III: МБАЛ – ГР.ВАРНА. 1. Абонаментната сервизна поддръжка на климатични системи за подаване чрез беден на турбуленции еднопосочен /ламинарен/ чист въздушен поток или еквивалент, отнасящ се за помещения с категоризация - Група 1, 2 и 3 да се изпълнява съгласно изискванията на Наредба №3 от 08.05.2013г. за утвърждаване на Медицински стандарт по профилактика и контрол на вътреболничните инфекции, раздел V - изисквания за осъществяване на дейностите по профилактика на ВБИ, т.10 - Специфични изисквания към въздуха в лечебните заведения. 2. Абонаментната сервизна поддръжка на водоохлаждаща студова станция /агрегат/ с полухерметични бутални компресори на водно охлаждане с водоохладителни кули (осигуряваща студоносителя за климатичните инсталации, обслужващи помещения с категоризация - Група 1, 2 и 3), да се изпълнява стриктно съгласно техническата документация за поддръжка и ремонт на съответния производител.
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо и юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.4 и 5 от ЗОП. Всички участници, вкл. подизпълнители, следва да отговарят на изискванията на чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и чл.47, ал.2, т.1, т.4 и 5 от ЗОП. В офертата не могат да бъдат включени като подизпълнители лица, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. Плик № 1 съдържа: - Списък на документите, съдържащи се в офертата по образец, подписан от участника - оригинал; Представяне на участника, включващо административни данни и посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ (и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата; Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП ;При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация;- Документ за гаранция за участие: оригинална банкова гаранция или копие на платежен документ за внесена парична сума по сметка на Възложителя;Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника, по чл.50, ал.1, т.1 от ЗОП;- Доказателства за технически възможности и квалификация по чл.51, ал.1 от ЗОП;Декларация за извършен оглед; - Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8,т.2 от ЗОП;Декларация за участие на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; Декларация за съгласие на подизпълнител; Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд;Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Плик № 2 съдържа:Техническо предложение на участника на хартиен носител/за съответната обособена позиция, за която се кандидатства;Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП Плик № 3 съдържа:Ценова оферта на хартиен и оптичен носител, подписана и подпечатана от участника.
Участниците могат да докажат наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка, доказващо, че участникът разполага за изпълнение на поръчката, със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от посочения по-горе 2. Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказващи, че участникът разполага за изпълнение на поръчката със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от посочения по-горе. Когато тези документи са публикувани в публичен регистър в Република България, участникът трябва да посочи информация за органа, който поддържа регистъра. Участникът може да докаже съответствието си с изискването и при условията на чл.50, ал.2 от ЗОП. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. Участникът може да не представя изисканите документи по чл. 50, ал1, т.2 или някоя от съставните му части и ал.2, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Участникът следва да има финансов ресурс, с който разполага за изпълнение на поръчката – за материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки и други в размер на: за позиция І – 375 000 лв.; за позиция ІІ - 14 000 лв.; за позиция ІІІ - 51 000 лв.; за позиция ІV – 2 000,00 лв.; за позиция V – 7 000,00 лв.
За всички позиции: 1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените услуги за последните три години, влючително стойности, дати и получателите заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на качеството с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката 3 Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на околната среда (ISO 14001:2004 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на околната среда с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката. 4.Документ за правоспособност /сертификат/ за ЮЛ, издаден от Българска Браншова Камара – машиностроене или еквивалент на участника за извършване на сервиз и поддръжка на хладилни и климатични инсталации и термопомпи, съдържащи над 3кг. флуорирани парникови газове, валиден към датата на отваряне на офертата. 5.Декларация с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 6.Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги
1. Участникът трябва да има доказан опит в изпълнението на еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, както следва: за I позиция: 3 услуги, за II поз.. и IV поз. –1 услуга, за III поз. и V поз. – 2 услуги. * Под „услуги еднакви с предмета на поръчката” се разбира абонаментна сервизна поддръжка/профилактика на климатична и вентилационна техника в медицински заведения и санаториуми.* Под „доставки сходни с предмета на поръчката” се разбира абонаментна. сервизна поддръжка/профилактика на климатична и вентилационна техника в обществени сгради 2.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката.3.Участникът да има внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент, с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката.4.Участникът да има право да извършва на сервиз и поддръжка на хладилни и климат. инсталации и термопомпи, съдържащи над 3кг. флуорирани парникови газове 5.Участникът да разполага с възможности за извършване на услугите като обслужващия екип трябва да включва, както следва: За поз. I - мин. 6 технически лица,от които 1 ръководител с мин. IV квалификационна група по "Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V”; 2 техически лица с правоспособност по заваряване на черни метали; 3 технически лица с правоспособност по завяряване на цветни метали и с правоспособност I категория, съгласно чл.17б,ал.3 от Закона за чистотата на атмосферния въздух. Мин. 5 технически лица от обслужващия екип да притежават удостоверения с придобита квалификационна група по "Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзававеждане с напрежение до 1000 V” минимум III квалификационна група. За поз. II: минимум 1 техник – механик с правоспособност по заваряване на цветни метали и с правоспособност I категория, съгл. чл.17б,ал.3 от Закона за чистотата на атмосферния въздух; техническите лица от обслужващия екип да притежават удостоверения с придобита квалификационна група по "Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавежд. с напрежение до 1000 V”, като мин. 1 лице с мин. IV квалификационна група. За поз. III, IV и V: по минимум 2 технически лица за всяка обособена позиция, от които по 1 техн.лице с правоспосособност по заваряване на цветни метали и по 1 техн. лице с правоспособност по заваряване на черни метали; същите да имат правоспособност I категория, съгласно чл.17б, ал. 3 от Закона за чистотата на атмосферния въздух. Всички технически лица от обслужващия екип за позиции III, IVи V да притежават удостоверения с придобита квалификационна група по "Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V”, от които по 1 техническо лице с минимум III квалификационна група и по 1 техническо лице с мининимум IV квалификационна група. 6.Участникът да притежава сервизна база и необходимо за изпълнението на поръчката мин. оборудване, както следва: За I ,II и III поз: Уреди по1 бр.: Брояч на частици във въздуха; за измерване на влажност на въздуха; за измерване на температура на въздуха; за измерване на скоростта на въздуха; Апарат за зав. на цв. метали; Въстан. станция за работа с хл. агенти; Вакуум метър; Везна; Пропускотърсач; Маном. блок – по 2 бр, Конт. за мног. употреба – по 3 бр.За поз. I и поз. III: Апарат за зав. на чер. метали – по1 бр.;За поз. I и поз. II:Вакуум помпа – по2бр.,За поз. III: Вакуум помпа –1 бр, За поз. IV и V: Уреди по 1бр: брояч на частици във въздуха; за измерване на вл. на въздуха; за измерване на темп. на въздуха; за измерване на скоростта на въздуха; Апарат за зав. на цв. метали; Въстан. станция за работа с хлад. агенти; Вакуум помпа;Апарат за зав. черни метали; Вакуум метър; Везна,Пропускотърсач; Маном.блок – по 2 бр.; Кон.за мног.употр.по 2бр.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
зала №10, ет.І на ВМА
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно.
НЕ
Обменът на информация между Възложителя и участника ще се извършва: по факс, по електронен адрес, по пощатата или чрез комбинация от тях по избор на Възложителя, на почените контакти за кореспонденция от участника. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участника и документите, които се прилагат към тях ще се извършва лично срещу подпис или чрез изпращане на препоръчано писмо с обратна разписка или по факс, или по електронен път.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
07.08.2015 г.
Извършване на дейности по абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, включваща труд, профилактика, настройки, ремонти /планови, текущи, аварийни/, подмяна на основни консумативи и филтри, и при необходимост, след одобрение и съгласие на Възложителя, извършване на ремонти по подмяна с нови резервни части, които не са включени в абонаментната такса.
42512500, 50000000
Описание:
Съгласно технически спецификации приложение към документацията и раздел IV от документацията за участие
Извършване на дейности по абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, включваща труд, профилактика, настройки, ремонти /планови, текущи, аварийни/, подмяна на основни консумативи и филтри, и при необходимост, след одобрение и съгласие на Възложителя, извършване на ремонти по подмяна с нови резервни части, които не са включени в абонаментната такса.
42512500, 50000000
Описание:
Съгласно технически спецификации приложение към документацията и раздел IV от документацията за участие
Извършване на дейности по абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, включваща труд, профилактика, настройки, ремонти /планови, текущи, аварийни/, подмяна на основни консумативи и филтри, и при необходимост, след одобрение и съгласие на Възложителя, извършване на ремонти по подмяна с нови резервни части, които не са включени в абонаментната такса.
42512500, 50000000
Описание:
Съгласно технически спецификации приложение към документацията и раздел IV от документацията за участие
Извършване на дейности по профилактика с подмяна на основни консумативи и филтри на климатична и вентилационна техника и извършване на ремонти по подмяна с нови резервни части при необходимост
42512500, 50000000
Описание:
Съгласно технически спецификации приложение към документацията и раздел IV от документацията за участие
Извършване на дейности по абонаментна сервизна поддръжка на климатична и вентилационна техника, включваща труд, профилактика, настройки, ремонти /планови, текущи, аварийни/, подмяна на основни консумативи и филтри, и при необходимост, след одобрение и съгласие на Възложителя, извършване на ремонти по подмяна с нови резервни части, които не са включени в абонаментната такса.
42512500, 50000000
Описание:
Съгласно технически спецификации приложение към документацията и раздел IV от документацията за участие