Версия за печат

01118-2015-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция Електронни съобщителни мрежи и информационни системи, ул.Г. Й. В. Гурко № 6, За: Емил Иванов - главен експерт в дирекция ИС, България 1000, София, Тел.: 02 9492159, E-mail: eivanov@esmis.government.bg, Факс: 02 9818787

Място/места за контакт: гр. София, ул.Г. Й. В. Гурко № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.esmis.government.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.esmis.government.bg/page.php?c=9.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: ИА ЕСМИС изгражда, поддържа, развива,експлоатира и управлява Единната електронна съобщителна мрежа на държавната администрация и за нуждите на националната сигурност, която е част от Интегрираната комуникационно-информационна система за управление на страната и въоръжените сили при обявяване на извънредно положение, военно положение и/или положение на война.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Увеличаване на капацитета на инфраструктурата за прилагане на „Облачните технологии“ за нуждите на националната сигурност“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: За място на доставка на техниката се определя сградата на ИА ЕСМИС в гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко” № 6
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е увеличаване на капацитета на инфраструктурата за прилагане на „облачните технологии“ за нуждите на националната сигурност. Пълното описание на отделните артикули се съдържа в Техническата спецификация на одобрената документация за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48820000, 39300000

Описание:

Сървъри
Различно оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на 2 (два) сървъра, подходящи за вграждане в шаси BladeCenter H 88524XG и доставка на 1 (едно) унифицирано устройство за съхранение на данни, в което са интегрирани NAS (Network Attached Storage) и SAN (Storage Area Network) в едно шаси. Пълното описание на отделните артикули с подробно описание на техническите параметри на които следва да отговарят се съдържа в Техническата спецификация на одобрената документация за участие налична в профила на купувача на интернет адрес https://www.esmis.government.bg/page.php?c=9.

Прогнозна стойност без ДДС
62500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 625 (шестстоин двадесет и пет) лева без ДДС, а участникът, определен за изпълнител, внася гаранция за изпълнение в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да е със срок на валидност съответстващ на срока на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на ИА „ЕСМИС”: БНБ – София ВIC код – BNBGBGSD СМЕТКА – BG45 BNBG 9661 3300 1407 03 Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средства са осигурени по КАС за 2015 г. Начин на плащане: Заплащането на доставената техника по договора се извършва в български лева, по банков път чрез платежно нареждане в срок до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на доставката, монтажа, тестването и въвеждането в експлоатация на техниката в мястото на изпълнение на поръчката, а именно: Сградата на ИА ЕСМИС в гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко” № 6, срещу представяне на следните документи: оригинална фактура и приемо-предавателен протокол, подписан от представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участник представи ценова оферта с по-висока обща цена от посочената прогнозна стойност на поръчката, то неговата оферта няма да бъде разглеждана и той ще бъде отстранен от участие в процедурата. От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за технически възможности се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочените подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участниците се извършва по един от следните начини: Лично - срещу подпис; По пощата – чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; Чрез куриерска служба с обратна разписка; По факс; По елект. път при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; Чрез комбинация от тези средства. Уч-кът е длъжен да уведоми Възл. за всички настъпили промени в декл-те обстоят. в 7-дневен срок от настъпването им. За получено уведомление по време на процедурата се счита това, което е достигнало до адресата, на посочения от него адрес/елект. адрес/факс номер или получено на ръка лично или от законният предст. на юрид. лице или от лицето, посочено за контакти в офертата на участника. Когато участ. е променил своя адрес или елект. адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това ответната страна, или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса/елект. адрес/факса, известен на изпращача. Обменът и съхраняването на инфо. в хода на провеждане на процедурата за възлагане на общ. поръчка се извършват по начин, който гарантира целостта, достоверността и поверителността на офертите. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участ. и док-те, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по елект. път при условията и по реда на Закона за елект. документ и елект. подпис. Решенията, изпратени по факс или по елект. път, се приемат за редовно връчени, ако са изпратени на посочения от адресата номер на факс или електронен адрес и е получено автоматично генерирано съобщ., потвърждаващо изпращането. Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по елект. път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на ИАЕСМИС www.esmis.government.bg

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юр. лица,както и техни обединения,които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП,изискванията на Възложителя,посочени в документацията за участие,както и на специалните изисквания,предвидени във всички относими нормативни актове,свързани с изпълнение на договора. Съдържание на Плик № 1 - "Документи за подбор": 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Представяне на участника, което включва: - Оферта за участие, съд-ща декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП и срок на валидност на офертата. Когато участ. е юрид. лице или едноличен търговец участ-те следва да посочат единен идентиф-ен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентиф-ща информация в съответствие със законодат-то на държавата, в която участ. е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участникът е физическо лице – Име, ЕГН, адрес и др. Когато участникът е обединение изисканата информация се представя за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. В случай, че участникът ще ползва подизпълнители при изпълнение на поръчката, в т. 3 от офертата се попълва таблицата, като се посочва: наименование на подизпълнителите, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. С офертата си участ-те може без ограничения да предлагат ползването на подизп.; декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоят. по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а - д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП.; 3.При участници обед-ия - копие на дог-ра за обед-ие, а когато в дог-ра не е посочено лицето, което представлява участниците в обед-ето - и документ, подписан от лицата в обед-ето, в който се посочва представл.; 4.Доказат-ва за техн. възможности на участ-ка-съгласно поле III.2.3 от наст. обявление; 5.Декл. по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 6.Декл. по чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП; 7.Декл. за съгласие за участие от подизпълнител; 8.Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП; 9.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 10.Пълн-но на лицето, подписващо офертата (оригинал с подпис на упълномощителя) – представя се когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника; Когато участник в процедурата е обед-ие, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обед-то. Док-те по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участ-те, чрез които обед-то доказва съответ-то си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. За обединението не се прилага документ за регистрация. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Плик № 2 с надпис „Предл-ие за изпълнение на поръчката” в който се поставя се поставя техн-то пред-ие (включващо и срок за изпълнение), и ако е приложимо - декл. по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; Плик № 3 –“Предлагана цена”, съдържащ ценовото предложение на участ-ка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо
Минимални изисквания: Неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците трябва да представят списък на изпълнените еднакви или сходни с предмета на поръчката доставки (на подобни или идентични артикули) през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, заедно с доказателства за извършената доставка. За доказване изпълнението на посоченото изискване участникът представя Списък на изпълнените доставки на подобни или идентични артикули през последните три години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Участникът следва да представи заверно копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен. 3. Участникът следва да представи заверно копие на сертификат ISO 27001:2013 или еквивалентен.
Минимални изисквания: 1. Участниците следва да имат минимум1 успешно изпълнен еднакъв или сходен с предмета на поръчката доставка (на подобни или идентични артикули), с приложено доказателство за извършената доставка. 2. Участникът следва да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен; 3.Участникът следва да притежава валиден сертификат за информационна сигурност ISO 27001:2013 или еквивалентен;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.09.2015 г.  Час: 14:00
Място

в сградата на ИА "ЕСМИС", гр. София, ул. Г. Й. В. Гурко, № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Изпълнителна агенция Електронни съобщителни мрежи и информационни системи, ул.Г. Й. В. Гурко № 6, България 1000, София, Тел.: 02 9492159, E-mail: eivanov@esmis.government.bg, Факс: 02 9492153

Интернет адрес/и:

URL: www.esmis.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ