Версия за печат

01158-2015-0008

BG-Бургас: Проектиране и изпълнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Ул. Княз Ал. Батенберг № 1, ет.4, За: Тодор Вълев, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: t.valev@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bgports.bg/bg/zop/29.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖ /ИНЖЕНЕРИНГ/ ЗА ОБЕКТ „МОДЕРНИЗАЦИЯ НА СГРАДА МАГАЗИЯ 1 НА ТЕРМИНАЛ ИЗТОК 1 НА ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Територията на пристанище Бургас - Изток в зоната на старата кейова стена, непосредствено до трето и четвърто корабни места
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възложителят възлага, а Изпълнителят се задължава да извърши „ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖ /ИНЖЕНЕРИНГ/ ЗА ОБЕКТ „МОДЕРНИЗАЦИЯ НА СГРАДА МАГАЗИЯ 1 НА ТЕРМИНАЛ ИЗТОК 1 НА ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС“ , съгласно Ценово и Техническо предложение - Приложения № 3 и 4, неразделна част от настоящия договор. СРОК НА ДОГОВОРА. Страните определят срокове за изпълнение предмета на договора, съгласно Техническото предложение на изпълнителя Приложение № 3, неразделна част от договора: (1) Срок от - 73 календарни дни за изготвяне на технически инвестицонен проект и (2) Срок от -307 календарни дни за изпълнение на строително-монтажните работи. Срокът за проектиране започва да тече от датата на сключване на договора.Срокът за изпълнение на СМР-тата започва да тече от датата на подписване на Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво на строежа – обр.2. Договорът се счита окончателно приключен с подписването на протокол за въвеждане на обекта в експлоатация и издаване на Удостоверение за ползване. След това оставят в сила гаранционните клаузи. ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ. Общата стойност на договора e в размер на: 3 799 915,74 лв. без ДДС. Плащането на стойността на проекта ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на одобряване на проекта по реда на чл. 145 от ЗУТ и представяне на фактура за стойността на плащането. Приемането на техническия инвестиционен проект става с приемно-предавателен протокол подписан от представител на изпълнителя и от определено от Възложителя длъжностно лице. При констатиране на грешки и непълноти в представената проектна документация същите се отстраняват за сметка на Изпълнителя в указан от Възложителя срок. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта, съгласно чл. 177 ЗУТ и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка Възложителят ще заплати и до 10 % (десет на сто) непредвидени разходи за СМР, включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост и направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им. Извършването на вътрешни компенсирани промени във видовете и количествата на строителните и монтажните работи от количествено-стойностната сметка, предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се съгласува с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ преди да започне изпълнението им. Единичните цени се вземат от предложението на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, а количествата им се доказват с количествена сметка с подписан протокол от изпълнител, консултант, упражняващ строителен надзор, проектант и упражняващ инвеститорски контрол, придружен със заменителна таблица. Протоколът се представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за одобрение. За новите строително монтажни работи, за които няма посочени единични цени в количествено стойностните сметки, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя нови единични цени по видове строително монтажни работи, с анализ за всяка от тях, формирани на база показателите за ценообразуване по чл.3 ал.2 от настоящия договор които подлежат на утвърждаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45210000, 71200000, 71240000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Архитектурни и свързани с тях услуги
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3799915.74 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

01158-2015-0008

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 648931 от 17.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № История Д-18/07.07.2015 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Проектиране и изпълнение строеж (инженеринг) за обект „Модернизация на сграда Магазия 1 на терминал Изток-1 на пристанище Бургас”
V.1.1) Дата на сключване договора
07.07.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.06.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

7

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД Магазия инженеринг, гр. София, район Лозенец, бул. Черни връх № 59а, Република България 1407, София, Тел.: 02 8169900, E-mail: office@gpgroupbg.com, Факс: 02 8169999

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3799915.74 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3799915.74 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 1%
Кратко описание
Подизпълнител "ОББ КОНТРОЛИНГ" ООД, с ЕИК 102268215, Описание на дела, който ще изпълнява: Изработване на инвестиционен проект в обем и съдържание, съгласно изискванията на Наредба №4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти в съответствие с техническото задание за проектирането, тръжната документация и всички нормативни документи, съгласуване на изготвения проект с всички заинтересовани ведомства, свързани с приложимите технически нормативни документи и действащата нормативна уредба, авторски надзор по време на строителството и всички други дейности съпътстващи изготвянето, одобряването и изпълнението на проектната разработка и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на договора е 1%, в т.ч. участието на подизпълнител.
V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ДЗЗД „ТФС” - Участници в дружеството - "Финанс груп 2013" ЕООД, "Тарктур" ЕООД, "Строй макс 2007" ЕООД, "А.С.А" ЕООД 2. ДЗЗД „Магазия инженеринг” Участници в дружеството - "Джи пи груп" ООД, "Партньори-А.Т." ЕООД 3. Консорциум „Щрабаг- Гебуплан, Магазия 1, Пристанище Бургас” - Участници в консорциума - "Щрабаг" ЕАД, "Гебуплан" ЕООД 4. Консорциум „Планекс-Архлайн-Порт Бургас” 5. „Морска зона” ДЗЗД - Участници в дружеството - "Билдникс" ЕООД, "Айва-Б" ЕООД 6. „Техноимпортекспорт” АД 7. „Аква систем” АД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП