Версия за печат

02718-2015-0080

BG-Батак: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Южноцентрално държавно предприятие, Териториално поделение Държавно горско стопанство Родопи, местност Беглика, За: Дафинка Кънева, РБългария 4580, Батак, Тел.: 0886 318393

Място/места за контакт: ТП ДГС Родопи

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.ucdp-smolian.com/viewart.php?id=632.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: стопанисване на горитеДруго (моля пояснете): стопанисване на горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС "Родопи"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДГС Родопи
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва две обособени позиции,както следва : Обособена позиция № 1 – доставка на канцеларски материали . Обект на доставката са канцеларски материали , необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП “ДГС Родопи” посочени в техническата спецификация. Прогнозната стойност е в размер на 31 000.00/тридесет и една хиляди/ лева без включен ДДС . Обособена позиция № 2 – доставка на офис консумативи. Обект на доставката са офис консумативи, необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП “ДГС Родопи” посочени в техническата спецификация. Прогнозната стойност е в размер на 7000.00 / седем хиляди/ лева без включен ДДС

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
38000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 651888 от 27.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 667421 от 19.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 214 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Периодична доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
30.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Мобел ООД ЕИК: 202789201, ул.Малтепе № 16, РБългария 4831, Доспат, Тел.: 0885 717178

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 31000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 31000 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 213 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Периодична доставка на офис-консумативи по обособена позиция № 2
V.1) Дата на сключване договора
30.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Мобел ООД ЕИК: 202789201, ул. Мелтепе № 16, РБългария 4831, Доспат, Тел.: 0885 717178

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Офис Консумативи ООД Офис идея плюс ООД Кооперация Панда Хорека логистик ООД Сити компютърс Алекс ЕООД Нано технологии ЕООД Информационно обслужване АД Арк систем ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор