Версия за печат

00097-2015-0005

BG-Бургас: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000649519

Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури, ул. Княз Александър Батенберг № 1, За: Петър Петров, България 8000, Бургас, Тел.: 056 876069, E-mail: petar.petrov@iara.government.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://iara.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://iara.government.bg/?page_id=5578.

Електронен достъп до информация: http://iara.government.bg/?p=14406.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Друг: рибарство и аквакултури

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Изготвяне на детайлна спецификация, разработване, внедряване на софтуерното решение, доставка на хардуер и обучение“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, бул. Христо Ботев 17, ет.4
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури (ИАРА) реализира проект: „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление в ИАРА”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" по Приоритетна ос IІI „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет: 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/3.1-09, Договор за безвъзмездна помощ №А13-31-9/24.06.2014 г. Общата цел на проектното предложение е: Повишаване капацитета на ИАРА за качествено обслужване на гражданите и бизнеса, чрез усъвършенстване на информационните и комуникационни системи в администрацията. Общата цел ще бъде постигната чрез следните специфични цели: 1. Разработване и внедряване на специализиранаи информационни системи, софтуер и хардуер за създаване на предпоставки за реализация на нови електронни административни услуги, напълно съответстващи настандартите на ЕС; 2. Цифровизация на голяма част от съхраняваните и обработвани от ИАРА данни и документи; 3. Повишаване бързината и качеството на административното обслужване от страна на ИАРА при предоставяне на данни и издаване на документи; 4. Постигане на високи нива на публичност относно дейностите по проекта, популяризиране на модернизацията в предоставяните от ИАРА услуги и повишаване на доверието на гражданите и бизнеса към качеството на предоставяните от Агенцията услуги. В изпълнение на: Дейност №3: „Изготвяне на детайлна спецификация на изискванията (SRS)”; Дейност №4: „Разработване, тестване и внедряване на софтуерно решение“; Дейност №5: „Доставка на хардуер за обезпечаване дейността на системата“ и Дейност №6: „Обучение“, ИАРА ще възложи поръчка по реда на чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП и съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и ППЗОП за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Изготвяне на детайлна спецификация, разработване, внедряване на софтуерното решение, доставка на хардуер и обучение“, по Приоритетна ос ІII „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет: 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/3.1-09, осъществяван с финансовата подкрепа на ОПАК, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд. ВАЖНО! ИАРА придобива изцяло авторското право върху изработеното, предмет на настоящата процедура. Правото на ползване се реализира без съгласието на автора и без заплащане на отделно възнаграждение, като всички претенции на трети лица относно авторството и оригиналността на изработеното са за сметка на избрания за изпълнител участник, без да се засяга имуществената сфера на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и/или УО на ОПАК. Забележка: На осн. чл.16г, ал.1 от ЗОП, настоящата поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Обявените от Възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато в общестевната поръчка участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани по чл. 16г, ал. 5, т. 2 от ЗОП, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на Възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Допустимо е да се подават оферти и от участници на общо основание, но при участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и обединения, в които участват само такива лица, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват, освен ако всички ползващи се с преференция участници и/или техните оферти не отговарят на постановените от Възложителя условия.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 72200000, 30200000, 30210000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Програмиране и софтуерни консултантски услуги
Компютърно оборудване и принадлежности
Машини за обработване на данни (хардуер)

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
551000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Срок за изпълнение на Дейности №№3 и 4 от проектното предложение - П1; тежест: 20
Критерий: Срок за реакция при установени гаранционни дефекти - П2; тежест: 10
Критерий: Срок за доставка на хардуер - П3; тежест: 10
Критерий: Срок за организация за провеждане на обучението - П4; тежест: 10
Критерий: Ценово предложение - П5; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 062 - 108901 от 28.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д - 75 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.07.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ти ел консултинг греп ЕООД, община Столична,район Изгрев, бул. Самоков № 60, България 1113, София, Тел.: 088 8883051

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 551000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури (ИАРА) реализира проект: „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление в ИАРА”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", по Приоритетна ос IІI „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет: 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/3.1-09, Договор за безвъзмездна помощ №А13-31-9/24.06.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1) БМ АДВАЙЗ“ ЕООД ЕИК № 203394342 седалище и адрес на управление: гр. София 1000, район Лозенец, ж.к. ДЪРВЕНИЦА, бл. 2, вх. Г, ет. 4, ап. 80 2) „ЛИДЕРПРОЕКТ“ ЕООД ЕИК № 131504519 седалище и адрес на управление: гр. София, район Слатина, бул. Шипченски проход, бл. 230, вх. Г, ет. 8, ап. 14 3) „САПИЕНТ“ ЕООД ЕИК: 201171593, седалище и адрес на управление: гр. Габрово, ул. Николаевска No 48. 4) „ТЪРГ.БГ“ ООД ЕИК № 200083425 седалище и адрес на управление: гр.София, община Столична, район Изгрев, ж.к. Изток, бл. 217, вх. А, ет. 3, ап. 8 5) „ТИ ЕЛ КОНСУЛТИНГ ГРУП“ ЕООД - ЕИК № 131499869 седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, район Изгрев, бул. „Самоков“ № 60 6) „ПАТОВ И ДЪЩЕРИ“ ЕООД ЕИК: 831830870, седалище и адрес на управление: гр. София, район МЛАДОСТ, ж.к.МЛАДОСТ, бл. 54, вх. А, ет. 1, ап. 1-2 7) „СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД ЕИК: 201741844, седалище и адрес на управление: гр. Габрово, ул. Столетов No 127, ет. 1, ап. 1 8) „БГ АСИСТ“ ООД ЕИК: 175327839, седалище и адрес на управление: гр. София, район Люлин, ж.к. ЛЮЛИН 4, бл. 422, вх. А, ет. 6, ап. 17 9) „ДЖИ ЕМ КРИЕЙТИВ“ ЕООД ЕИК: 201482975, седалище и адрес на управление: гр. София, район Изгрев, ул. „Акад. Методи Попов“ No 9 10) „АЙСИДЖЕН“ ООД ЕИК: 131059453, седалище и адрес на управление: гр. София, район Лозенец, ж.к. ЛОЗЕНЕЦ, ул. Професор Хараламби Тачев No 16 11) „РИВ КОМЕРС“ ЕООД ЕИК: 148075960, седалище и адрес на управление: гр. София, район Овча купел, ул. Монтевидео No 19, ап. 29 12) „БИЛДИНГ ПРОПЪРТИС ХОЛД“ ЕООД ЕИК: 202740211, седалище и адрес на управление: гр. София, район Триадица, ул. „Петър Парчевич“ No 27