Версия за печат

00097-2015-0002

BG-Бургас: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000649519

Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури, ул. Александър Батенберг № 1, За: Петър Петров, България 8000, Бургас, Тел.: 056 876069, E-mail: petar.petrov@iara.government.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://iara.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://iara.government.bg/?page_id=5578.

Електронен достъп до информация: http://iara.government.bg/?page_id=5578.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Друг: рибарство и аквакултури

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на изпълнител за изграждане на Система за валидизиране на данните и обединяващ регистър на уловите и продажбите на ИАРА за осигуряване на оперативна съвместимост и на автоматизиран обмен“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, бул. Христо Ботев 17, ет.4
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Създаване на система за валидиране на данните и обединяващ регистър за уловите и продажбите на ИАРА за осигуряване на оперативна съвместимост и на автоматизиран обмен. В изпълнение на: Дейност №1: „Изграждане на обединяващ регистър на уловите и продажбите и съответна система за валидиране на данните с възможност за предоставяне на 6 бр. административни услуги по електронен път”; Дейност №2: „Цифровизиране (разработка на програмни средства и въвеждане) на данните в обединяващия регистър на уловите и продажбите и съответната система за валидиране на данните за обезпечаване на автоматизиран обмен на регистрови данни и информация от електронния регистър“; Дейност №3: „Изграждане на интерфейс, който дава възможност за връзка на обединяващия регистър на уловите и продажбите и съответната система за валидиране на данните с централните системи на електронното управление и въвеждане на 6 бр. електронни административни услуги, всъответствие с разпоредбите на ЗЕУ и изискванията на МТИТС“ Дейност №4: „Провеждане на съпътстващо обучение за служителите в ИАРА“

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48600000, 48610000, 48612000, 48614000

Описание:

Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети
Системи от бази данни
Система за управление на бази данни
Система за събиране на данни

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
306666.01 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Срок за изграждане на системата - П1; тежест: 30
Критерий: Срок за реакция при установени гаранционни дефекти - П2; тежест: 10
Критерий: Срок за организация за провеждане на обучението - П3; тежест: 10
Критерий: Ценово предложение – П4; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 037 - 063325 от 21.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д - 71 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Избор на изпълнител за изграждане на Система за валидизиране на данните и обединяващ регистър на уловите и продажбите на ИАРА за осигуряване на оперативна съвместимост и на автоматизиран обмен“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Стандарт - Р ООД, ул. Димитър Наумов № 33, България 6400, Стара Загора, Тел.: 042 602512

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 306666.01 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Приоритетна ос IІI „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет: 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/14/3.2-06, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ТЪРГ.БГ“ ООД ЕИК № 200083425 седалище и адрес на управление: гр.София, община Столична, район Изгрев, ж.к. Изток, бл. 217, вх. А, ет. 3, ап. 8 2. „ЕЛИТ ПРЕС КЪМПАНИ“ ЕООД ЕИК № 131398902 седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, район Възраждане, ул. СЕРДИКА No 13, вх. Б, ет. 1 3. „ЕВРО ПРОЕКТ ПАРТНЪРС“ ЕООД ЕИК № 203425072 седалище и адрес на управление: гр. София, район Студентски, бул. Климент Охридски No 35, ет. 2, ап. 3 4. „БМ АДВАЙЗ“ ЕООД ЕИК № 203394342 седалище и адрес на управление: гр. София 1000, район Лозенец, ж.к. ДЪРВЕНИЦА, бл. 2, вх. Г, ет. 4, ап. 80 5. „СТАНДАРТ-Р“ ООД ЕИК 123060491, седалище и адрес на управление: гр. Стара Загора, ул. „Димитър Наумов“ № 33 6. „ЦЕНТЪР ЗА Е-БИЗНЕС ПОДКРЕПА АНИМА“ ООД ЕИК: 175106680, седалище и адрес на управление: гр. София, район Овча купел, ул. Маньово бърдо No 7 7. „БИЛДИНГ ПРОПЪРТИС ХОЛД“ ЕООД ЕИК: 202740211, седалище и адрес на управление: гр. София, район Триадица, ул. „Петър Парчевич“ No 27 8. „САПИЕНТ“ ЕООД ЕИК: 201171593, седалище и адрес на управление: гр. Габрово, ул. Николаевска No 48 9. „ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ–СОФИЯ-ТЕХНОЛОГИИ“ ЕООД ЕИК: 130506225 седалище и адрес на управление: гр. София, район Студентски, бул.Св.Климент Охридски No 8 10. „АЙСИДЖЕН“ ООД ЕИК: 131059453, седалище и адрес на управление: гр. София, район Лозенец, ж.к. ЛОЗЕНЕЦ, ул. Професор Хараламби Тачев No 16 11. „ПАТОВ И ДЪЩЕРИ“ ЕООД ЕИК: 831830870, седалище и адрес на управление: гр. София, район МЛАДОСТ, ж.к.МЛАДОСТ, бл. 54, вх. А, ет. 1, ап. 1-2 12. „СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ“ ЕООД ЕИК: 201741844, седалище и адрес на управление: гр. Габрово, ул. Столетов No 127, ет. 1, ап. 1 13. „БГ АСИСТ“ ООД ЕИК: 175327839, седалище и адрес на управление: гр. София, район Люлин, ж.к. ЛЮЛИН 4, бл. 422, вх. А, ет. 6, ап. 17 14. „РИВ КОМЕРС“ ЕООД ЕИК: 148075960, седалище и адрес на управление: гр. София, район Овча купел, ул. Монтевидео No 19, ап. 29