Версия за печат

02718-2015-0090

BG-Хисар: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЦДП, ТП ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ХИСАР, обл. Пловдив, общ. Хисар, гр. Хисар, ул. Стряма № 2, За: Мина Рахова, България 4180, Хисар, Тел.: 0882 301239, E-mail: gshisar@ucdp-smolian.com

Място/места за контакт: обл. Пловдив, общ. Хисар, гр. Хисар, ул. Стряма № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=642.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по закона за горитеДруго (моля пояснете): Дейности по закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извънгаранционна поддръжка, включително профилактика и ремонт на компютри, периферия и офис техника за нуждите на горски и ловни стопанства, териториални поделения на „ЮЦДП” ДП, гр. Смолян, попадащи на територията на обл. Пловдив”, на две обособени позиции, / за срок от 36 месеца както следва: Позиция № 1: „Извънгаранционна поддръжка, включително профилактика и ремонт на компютри, периферия и офис техника; Позиция № 2: „Извънгаранционна поддръжка, включително профилактика и ремонт на касови апарати с фискална памет

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: териториалните поделения към ЮЦДП, находящи се на територията на област Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извънгаранционна поддръжка, включително профилактика и ремонт на компютри, периферия и офис техника за нуждите на горски и ловни стопанства, териториални поделения на „ЮЦДП” ДП, гр. Смолян, попадащи на територията на обл. Пловдив”, на две обособени позиции, / за срок от 36 месеца както следва: Позиция № 2: „Извънгаранционна поддръжка, включително профилактика и ремонт на касови апарати с фискална памет

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30142000

Описание:

Изчислителни машини за водене на счетоводство и касови апарати с фискална памет

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4752 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=642

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 668974 от 28.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 47 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Извънгаранционна поддръжка, включително профилактика и ремонт на касови апарати с фискална памет
V.1) Дата на сключване договора
04.08.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СТАНЕВИ ЕЛЕКТРОНИК ЕООД, 120606533, Обл. Смолян, общ. Смолян, гр. Смолян, бул. България № 43, България 4700, Смолян, Тел.: 0898 522542, E-mail: stanevi_elektronik@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4830.12 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4752 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е сключен на основание чл. 41а, ал. 1, т. 2 от Закона за обществените поръчки, и във връзка с Решение № 335/28.07.2015г. на Директора на ТП „ДГС Хисар” за класиране на участниците и определяне на изпълнител в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционна поддръжка, включително профилактика и ремонт на компютри, периферия и офис техника за нуждите на горски и ловни стопанства, териториални поделения на „ЮЦДП” ДП, гр. Смолян, попадащи на територията на обл. Пловдив”, на две обособени позиции, / за срок от 36 месеца както следва: Позиция № 2: „Извънгаранционна поддръжка, включително профилактика и ремонт на касови апарати с фискална памет

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

СТАНЕВИ ЕЛЕКТРОНИК ЕООД, ЕИК 120606533, със седалище и адрес на управление: обл. Смолян, общ. Смолян, гр. Смолян, БУЛ. България № 43 представлявано от Златка хариева Станева в качеството си на управител,


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор