00032-2015-0002
Технически редакции | ||
03.08.2015 16:43 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.08.2015 16:41 ч. : | 03/08/2015 16:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.08.2015 16:41 ч. : | 03/08/2015 16:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Изпълнителна агенция Автомобилна администрация, ул. Ген. Й. В. Гурко № 5, За: Дамян Войновски, Стоил Нацев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9308810; 02 9308841; 02 9308880, E-mail: avto_a@rta.government.bg, Факс: 02 9818115
Място/места за контакт: Изпълнителна агенция Автомобилна администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rta.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.rta.government.bg/index.php?page=scategories&scategory=obshtestveni_poruchki.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Извършване на функционален анализ на структурата и звената на изпълнителна агенция „автомобилна администрация” чрез стриктно прилагане на единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация и разработване на информационна стратегия за единна информатизация на изпълнителна агенция „автомобилна администрация” чрез две обособени: - Обособена позиция 1 „Извършване на функционален анализ на структурата и звената на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” чрез стриктно прилагане на единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация”. - Обособена позиция 2 „Разработване на информационна стратегия за единна информатизация на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”.
„Извършване на функционален анализ на структурата и звената на изпълнителна агенция „автомобилна администрация” чрез стриктно прилагане на единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация и разработване на информационна стратегия за единна информатизация на изпълнителна агенция „автомобилна администрация” чрез две обособени: - Обособена позиция 1 „Извършване на функционален анализ на структурата и звената на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” чрез стриктно прилагане на единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация”. - Обособена позиция 2 „Разработване на информационна стратегия за единна информатизация на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”.
85321000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
00032-2015-0002
решение и обявление за поръчка
665231
03.08.2015 г.
ІV: ПРЕКРАТЯВАМ
процедура за възлагане на обществена поръчка
В хода на провеждане на процедурата, а именно на етап контрол върху работата на комисията на основание чл. 36а от Закона за обществените поръчки (ЗОП), бе установено, че при обявяването и провеждането на поръчката са допуснати нарушения, наличието на които е основание за прекратяване на процедурата на основание чл. 39, ал. 1, т. 6 от ЗОП. В ЗОП е предвидено, че помощният орган на възложителя разглежда допуснатите оферти и ги оценява в съответствие с предварително обявените условия. Съгласно разпоредбата на чл. 71, ал. 3 от ЗОП, комисията класира участниците по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от възложителя условия. При обявяване на процедурата, в т. III.2.1 от Обявлението за обществената поръчка, са посочени документите, с които участниците доказват съответствието си с предварително обявените от възложителя изисквания. Сред документите не е посочен като задължителен документ „Индикативен план-график за изпълнение и програма за управление на обществената поръчка” за изпълнение на дейностите. В т. IV.2.1 „Критерии за оценка на офертите” от обявлението за обществената поръчка са посочени показателите за оценка, подпоказателите за оценка и тяхната относителна тежест. Посочен е подпоказател 3 „Предложен индикативен план-график за изпълнение и програма за управление на обществената поръчка”. Съгласно „Методиката за оценка на офертите” по обособена позиция 1, част от документацията на обществената поръчка, в показателя Кт – техническо предложение, всеки член на комисията извършва оценяването на техническото предложение при спазване на изискванията за съответния показател. В методика е посочено, че план-графикът за изпълнение следва да е представен по седмици (седмичен), а не по месеци (месечен). Индикативният план-график за изпълнение и програмата за управление на обществената поръчка не е сред посочените в т. IV.2.1 от Обявлението на обществената поръчка документи, изискуеми от възложителя, а същевременно той е подпоказател, формиращ техническата оценка на участниците. В свой протокол с рег. № 04-00-00-34/108/09.07.2015 г., комисията за провеждане на процедурата е отразила извършените действия по разглеждане на съдържащите се в плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” документи и извършването на оценка на офертите по показателя „Техническа оценка”. Протоколът съдържа и предложения за отстраняване от процедурата на участниците, които не отговорят на предварително обявените от възложителя условия, като на основание чл. 69, ал. 1, т. 1 и 3, във връзка с чл. 37, ал. 3 от ЗОП, комисията е предложила за отстраняване от процедурата участниците „Агенция Стратегма” ООД и ДЗЗД „Глоуб – Регио”, поради това, че: - участникът „Агенция Стратегма” ООД не е представил индикативен план-график за изпълнение и програма за управление на обществената поръчка; - участникът ДЗЗД „Глоуб – Регио” е представил месечен, вместо седмичен план-график за изпълнение за изпълнение на обществената поръчка. С оглед на това, че индикативният план-график за изпълнение на обществената поръчка не е сред описаните в т. IV.2.1 от обявлението на обществената поръчка документи, изискуеми от възложителя, комисията не е следвало да предлага за отстраняване от процедурата, посочените по-горе участници. Едновременно с това, оценяването на документ, който възложителят не е посочил за изискуем в обявлението е съществено нарушение на правилото, регламентирано в разпоредбата на чл. 28а, ал. 3 от ЗОП – указанията за определяна на оценка по всеки показател трябва да дават възможност да се оцени нивото на изпълнение, в съответствие с предмета на поръчката и техническите спецификации. продължава в т. VI "Друга информация"
ДА
V: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
продължава от т.IV.2 "Мотиви за прекратяване на процедурата" Към момента на установяване на нарушенията, свързани с отстраняването на участници от процедурата и прилагането на методиката за оценка не съществува начин те да бъдат отстранени, без да се променят условията, при които е обявена процедурата, каквото е формалното изискване на чл. 39, ал. 1, т. 6 от ЗОП. При наличието на горните предпоставки, възложителят императивно е задължен да вземе решение за прекратяване на вече открита процедура за възлагане на обществена поръчка.
VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
03.08.2015 г.
Възложител