Версия за печат

01019-2015-0012

BG-Неделино: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Неделино, ул. Александър Стамболийски №104, За: Стоян Беширов, Евгений Велков, Република България 4990, Неделино, Тел.: 03072 8801, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850

Място/места за контакт: ул. Александър Стамболийски №104

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nedelino.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nedelino.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=474&Itemid=117.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД В ОБЩИНА НЕДЕЛИНО” ПО ДОГОВОР ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № 2014BG05FMOP001-03.01-61-С01 ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ОТ ФОНДА ЗА ЕВРОПЕЙСКО ПОДПОМАГАНЕ НА НАЙ-НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА В БЪЛГАРИЯ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 – Доставка на месо, яйца, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, плодове и зеленчуци, пакетирани стоки и подправки, брашно, хляб и хлебни изделия Обособена позиция № 2 – Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Неделино
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД В ОБЩИНА НЕДЕЛИНО” ПО ДОГОВОР ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № 2014BG05FMOP001-03.01-61-С01 ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ЗА ХРАНИ И/ИЛИ ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ОТ ФОНДА ЗА ЕВРОПЕЙСКО ПОДПОМАГАНЕ НА НАЙ-НУЖДАЕЩИТЕ СЕ ЛИЦА В БЪЛГАРИЯ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 – Доставка на месо, яйца, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, плодове и зеленчуци, пакетирани стоки и подправки, брашно, хляб и хлебни изделия Обособена позиция № 2 – Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти. На основание чл.16г от ЗОП възложителят обявява, че обособена позиция № 2 от обществената поръчка е запазена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15331420, 15331500, 15322100, 15612100, 15811100, 15100000, 03311000, 03200000, 15872200, 15411200, 15872400

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Консервирани домати
Зеленчуци, консервирани с оцет
Доматен сок
Пшеничено брашно
Хляб
Месо и месни продукти
Риба
Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Подправки
Олио за готвене
Сол

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Типове хранителни продукти: 1.1. Плодове и зеленчуци: - лук, моркови, краставица, домати, круши, праскови, диня, пъпеш, грозде, лимон и ябълка. 1.2. Плодове и зеленчуци консерва: - червени домати, доматено пюре, кисели краставици. 1.3. Месо, яйца, риба и рибни продукти; - пиле, яйца, кайма, рибно филе и телешко месо 1.4. Брашно, хляб, картофи, ориз и други съдържащи скорбяла продукти: - картофи, ориз, брашно, бял боб, хляб и галети. 1.5. Млечни продукти: - кисело мляко и прясно мляко. 1.6. Мазнини, масла: - олио 1.7. Други хранителни продукти / които не попадат в предходните категории/- сол, черен пипер, червен пипер, целина, оцет, джоджен и копър. Прогнозните количества на хранителните продукти са посочени в Част ІІІ „Пълно описание на на предмета на поръчката“ от документацията за участие, публикувана в раздел „Профил на купувача“ на интернет сайта на община Неделино.

Прогнозна стойност без ДДС
33560.83 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на община Неделино; б) банкова гаранция в полза на община Неделино. Участн. сам избира формата на гаранц. за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице, всеки от участн. в обединен. може да бъде наредител по банковата гаранция, съотв. вносител на сумата по гаранцията. Когато участн. избере гаранцията за участие да бъде парична сума същата следва да бъде внесена по сметка на община Неделино в Банка: "Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Ако участн. избере да представи гаранц. за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, докум., удостов. платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съотв. банка и да се представи в оригинал или заверено копие;. Ако участн. е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съотв. докум. с неговия подпис и печат - Относно изискването за подпечатване следва да се има предвид, че касае само лицата, които по закон трябва да притежават печат. В гаранц. за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участн. кандидатства. Гаранцията за участие за ОП №1 е в размер на 323,67 лв. Гаранцията за участие за ОП № 2 е в размер на 11,92 лв. При представяне на гаранция в платеж. нареждане или в банков. гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранц. Участн. ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящ. обществена поръчка, ако не представи платеж.нареждане или банкова гаранция за участие. Участн. ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществ. поръчка, ако в представ. банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника, и че е за настоящата обществ. поръчка. Задържането и освобожд. на гаранц. за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Задълж. за представ. на гаранция за изпълн. възниква само за участн., определен за изпълнител на обществ. поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора за изпълнение обществ. поръчка. Гаранц. за изпълн. може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участн. сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обедин., което не е юридич. лице, всеки от участн. в обедин. може да бъде наредител по банковата гаранция, съотв. вносител на сумата по гаранцията. Гаранц. за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на община Неделино в Банка: "Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, докум., удостов.платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съотве. банка и да се представи в оригинал. В случай че участн. е превел парите по електр.път, той следва да завери съотв. докум. с подпис и печат. Когато участн. избере гаранц. за добро изпълн. да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотм., че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 дни от изтичане срока на изпълн.на договора. При представ.на гаранция в платеж. нареждане или в банк. гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранц. за изпълн. на договора Гаранц. за добро изпълн. на договора за обществ. поръчка се освобож. съгласно условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е осигурено въз основа на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 2014BG05FMOP001-03.01-61-С01 по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица в България, чрез Агенцията за социално подпомагане. Плащането ще се извършва по банков след извършване на всяка конкретна доставка на стоките, предмет на договорите и представянето на двустранно подписан приемно-предавателен протокол без забележки и фактура оригинал.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Решението за откриване и Обявлението за обществена поръчка са изпратени от Възложителя по електронен път за публикуване до АОП в Регистъра на обществените поръчки, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес:http://www.nedelino.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=474&Itemid=117, "Профил на купувача", поради което срокът за получаване на оферти е намален с 12 /дванадесет/ дни. Съгласно чл. 28, ал. 7 от ЗОП Възложителят нe поставя изискване документацията за участие да се получава на място и е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията в размер на 6,00 лв. (шест лева) с вкл. ДДС, като сумата се заплаща по банковата сметка на община Неделино BG 10 IABG 74918401090600, „Интернешънъл Асет Банк” АД -офис Неделино, код/параграф за плащане 447000. Посочване на средствата за обмен на информация между Възложителя и участниците, съгласно чл. 58а, ал. 2 от ЗОП. Комуник. между Възложителя и участниците се осъществява на български език. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. Обменът и съхраняването на информация в хода на провеждане на процедурата за възлагане на обществена поръчка се извършват по начин, който гарантира целостта, достоверността и поверителността на заявленията за участие и офертите. Всички действия на възложителя към кандидатите или участниците са в писмен вид. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми кандидатите или участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на плик № 1 1. Списък на докум. и информ., съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта по образец; 3.Представяне на участника, което включва: 3.1 посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др. идентиф. информ. в съответствие със законод. на държавата, в която кандидатът или участн.т е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; По отношение на Обособена позиция № 2, съгласно чл. 16г, ал. 5 т. 2 от ЗОП в представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, с която се декларира дали кандидатът или участникът, съотв. всеки от участниците в обединен., е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. 3.2. Деклар. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятел. по чл. 47, ал. 1, ал. 2 т. 1 - 5 и ал. 5 от ЗОП; 4. При участн.обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обедин. – и документ, подписан от лицата в обедин., в който се посочва представляващият; 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или оригинал или заверено копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 6. Деклар. по чл. 56, ал. 1 т. 6 от ЗОП; 7. Деклар. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; По отношение на Обособена позиция № 2, съгласно чл. 16г, ал.7 от ЗОП,когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквив. регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 8. Декларация от подизпълн. /попълва се при наличие на такъв/; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 10. Деклар. за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал. 1 и чл. 109, ал. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза; 11. Деклар. по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици („ЗИФОДРЮПДРС”); 12. Деклар.за липса на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57, параграф 2 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012; 13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълном. да представлява участника в процедурата (оригинал). Този докум. се представя, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. ІІ. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 1.Техническо предложение; 2.Срок на доставка от момента на получаване на заявката; Участниците посочват адреса от който ще се доставят хранител. продукти. 3.Остатъчен срок на годност на хранителните продукти от датата на доставки в %. Забележка: Ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП При подаване на офертата участн. може да посочи коя част от нея има конфиденциален характер и да изисква от възложителя да не я разкрива. ІІІ. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 1. Ценово предложение; Когато участник представя оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и № 3 се представят за всяка от позициите. Тъй като възложителят е изискал представяне на еднакви документи за доказване на съотв. с критериите за подбор по различните обособени позиции, участниците представят, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -
Минимални изисквания: -
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка - Образец №18, придружена от копия на удостоверенията за регистрация за превоз на хранителни продукти и копия на удостоверенията за регистрация на основание чл. 246, ал. 4 от Закона за ветеринарномедицинската дейност (за транспортни средства за превозване на суровини и храни от животински произход), издадени от съответните компетентни органи. Декларацията следва да бъде придружена и от копия на регистрационните талони, удостоверяващи собствеността на транспортните средства. В случай, че транспортните средства не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на изпълнение на поръчката. За транспортните средства, предоставени в условията на чл. 51 а от ЗОП участникът следва да представи декларация от собственика на активите, предварителен договор за наемането им в случай, че поръчката бъде спечелена или др. документ, доказващ, че същите ще бъдат на негово разположение за срока на изпълнение на поръчката. 2. Декларация (свободен текст), че участникът ще разполага за целия срок на договора с поне един (собствен, нает или предоставен в условията на чл.51 а от ЗОП) обект за производство и/или търговия с храни, регистриран от съответните компетентни органи съгласно чл. 12 от Закона за храните за всички групи храни, за които участникът подава оферта. 3. Декларация от участника за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните или система за анализ на опасностите и критичните контролни точки, във връзка с изискванията на чл. 18 от Закона за храните; Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП. Забележка:По отношение на Обособена позиция № 2– Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти, на основание чл.16г, ал.5, т.1 от ЗОП определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участн., които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.
Минимални изисквания: 1. Наличие на поне 1 брой специализирани транспортни средства(собствено, наето или предоставено в условията на чл. 51 а от ЗОП), отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти, съгласно изискванията на РЗИ и ДВСК. Задължително се прилагат заверени от участника копия на документи за собственост /регистрационни талони/ и/или договори за наем на специализирани транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти от животински произход, доказано със заверени от участника копия на удостоверенията за регистрация на транспортните средства съгласно чл. 246 от Закон за ветеринарномедицинската дейност, издадени от съответните органи. Задължително се прилагат заверени от участника копия на документи за собственост /регистрационни талони/ и/или договори за наем на специализирани транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти от не животински произход съгласно чл.12 от Закона за храните, доказано със заверени от участника копия на удостоверенията за регистрация на транспортните средства, издадени от съответните органи. 2. Участника следва да разполага за целия срок на договора с поне един (собствен, нает или предоставен в условията на чл.51 а от ЗОП) обект за производство и/или търговия с храни, регистриран от съответните компетентни органи съгласно чл. 12 от Закона за храните за всички групи храни, за които участникът подава оферта; 3. Участника следва да е внедрил, да прилага и поддържа система за управление на безопасността на храните или система за анализ на опасностите и критичните контролни точки, във връзка с чл.18 от Закона за храните. Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена ; тежест: 50
Показател: Срок на изпълнение на доставката от получаване на заявката подадена от Възложителя ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.09.2015 г.  Час: 09:00
Място

Област Смолян, гр. Неделино, ул."Александър Стамболийски" 104 в Заседателната зала на общинска администрация-гр. Неделино, ет.2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Неделино, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в списък на присъстващите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането на поръчката е осигурено въз основа на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 2014BG05FMOP001-03.01-61-С01 по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица в България, чрез Агенцията за социално подпомагане.

VI.3) Допълнителна информация

Изисквания по чл. 47, ал. 2 от ЗОП – наличието на посочените обстоятелства са основания за отстраняване на участник, съгласно чл.47, ал.3 от ЗОП, а именно: а) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б) който е лишен от правото да упражнява търговска дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, в) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; г) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; д) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал.7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на месо, яйца, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, плодове и зеленчуци, пакетирани стоки и подправки, брашно, хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Доставка на месо, яйца, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, плодове и зеленчуци, пакетирани стоки и подправки, брашно, хляб и хлебни изделия.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15612100, 15811100, 15100000, 03311000, 03200000, 15872200, 15411200, 15872400

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Пшеничено брашно
Хляб
Месо и месни продукти
Риба
Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Подправки
Олио за готвене
Сол

3) Количество или обем

Общата стойност на Обособена позиция №1 – Доставка на месо, яйца, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, плодове и зеленчуци, пакетирани стоки и подправки, брашно, хляб и хлебни изделия е в размер до 32 367,93 лв.( тридесет и две хиляди триста шестдесет и седем лева и деветдесет и три стотинки) без вкл. ДДС или 38 841,51 лв. ( тридесет и осем хиляди осемстотин четиридесет и един лева и петдесет и една стотинки) с вкл. ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
32367.93 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15331420, 15331500, 15322100

Описание:

Консервирани домати
Зеленчуци, консервирани с оцет
Доматен сок

3) Количество или обем

Общата стойност на Обособена позиция № 2 – Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти е в размер до 1 192,90 лв. ( хиляда сто деветдесет и два лева и деветдесет стотинки) без вкл. ДДС или 1 791,48 лв. ( хиляда седемстотин деветдесет и един лева и четиридесет и осем стотинки) с вкл. ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
1192.9 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2015 г. 
5) Допълнителна информация

Обособена позиция №2 Доставка на консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В процедурата е допустимо за обособена позиция № 2 да подават оферти и лица, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения, но когато за посочената обособена позиция участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистър по чл. 16г, ал. 5, т.2 от ЗОП, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници няма да се разглеждат и оценяват.