Версия за печат

00479-2015-0002

BG-Балчик: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. 21-ви септември - 6, За: Милен Йорданов - ст. юрисконсулт, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://46.252.49.4:8081.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнители за организация и провеждане на обучения по ключови компетентности на служителите на Община Балчик по проект "Ефективна общинска администрация Балчик"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Община Балчик реализира проект: „Ефективна общинска администрация Балчик”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14, по Договор за безвъзмездна помощ №М13-22-109/13.08.2014 г.Общата цел на проектното предложение е повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация Балчик. Общата цел на проектното предложение кореспондира с целта на процедурата за "повишаване на квалификацията на служителите в администрацията на общинско ниво чрез обучение в страната". Повишаването на квалификацията на служителите ще допринесе за постигане Стратегическата цел на ОПАК за "Подобряване работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономицески растеж и заетост", както и за постигане на местно ниво на стратегическа цел 1 "Качествено управление на човешките ресурси за постигане на правилно и рационално използване на обществените средства" на Стратегия за управление на човешките ресурси в държавната администрация 2006-2013 г.. Общата цел ще се постигне чрез две специфични цели: 1. Усъвършенстване на съществуващите и придобиване на нови компетентности на служителите в община Балчик. Целта кореспондира с целта на подприоритет 2.2, а именно "подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията". Целта ще способства и за постигане на цел 2: "Развитие на професионална държавна служба" на Стратегия за управление на човешките ресурси в държавната администрация 2006-2013 г. 2. Повишаване мотивацията на служителите за ефективно изпълнение на задълженията. Постигането на целта ще способства за постигане на цел 5 "Мотивиране на служителите за постигане на необходимото качество и ефективност на влагания труд" на Стратегия за управление на човешките ресурси в държавната администрация 2006-2013 г. . В изпълнение на: Дейност №3: „Обучения по ключови компетентности”, Община Балчик ще възложи поръчка по реда на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП и съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагане на закона за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Избор на изпълнители за организация и провеждане на обучения по ключови компетентности на служителите на Община Балчик по проект „Ефективна общинска администрация Балчик”, по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по Договор за безвъзмездна финансова помощ №М13-22-109/13.08.2014 г. съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
53550 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за организация за провеждане на конкретното обучение (за всяко от обученията №1, №2 и №3) – О; тежест: 35 ; тежест: 35
Показател: Срок за реакция при установени грешки в материалите и документите, както и установени нередности, свързани с провеждането на обучението - Р; тежест: 35; тежест: 35
Показател: Ценово предложение – Ц; тежест: 30; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 643369 от 19.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 692 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
15.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД Ефективност и компетентност, ул. Велес - 19, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 123456

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 54000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 53550 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект: „Ефективна общинска администрация Балчик”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14, по Договор за безвъзмездна помощ №М13-22-109/13.08.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.ДЗЗД „ЕФЕКТИВНОСТ И КОМПЕТЕНТНОСТ” 1.1. „Стик” ЕООД 1.2. „Златен Тур”ООД 2. Обединение „Екорис-Премиер” 2.1. „Екорис Саут Ийст Юроп” ЕООД 2.2. „Премиер Турс”ООД 3. Обединение „Балчик” 2015 3.1. „Прайм Консултинг” ООД 3.2. ЕТ „Мини Илияна Петрова” 4. „БИК-Българска Издателска Компания” АД 5. „АТЛАС ТРАВЕЛС” ЕООД 6. „Е-ТУРС” ООД 7. Обединение „СТРАТЕГМА-ВИАТЕРА” 7.1. Агенция ”СТРАТЕГМА ООД” 7.2. ”ВИА ТЕРА” ЕООД 8. Консорциум ДЗЗД „АКАДЕМИЯ РААБЕ-Меркурий” 8.1. ”РААБЕ България” ООД 8.2. ”Меркурий-97” ЕООД 9. Консорциум ”Сиела БГ- Голф” ДЗЗД 9.1. ”Сиела Норма” АД 9.2. БГ Голф-”ВИП Холидей и Травел” ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор