Версия за печат

01271-2015-0005

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, район Сердика, бул.Княгиня Мария Луиза №88, За: инж.Никола Онов, България 1202, София, Тел.: 02 8322095, E-mail: kmet.serdika@abv.bg, Факс: 02 8322095

Място/места за контакт: инж.Никола Онов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.serdika.bg.

Адрес на профила на купувача: http://serdika.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=291:-0903-1403082015-q-&catid=21:2014-10-13-15-00-03&Itemid=39.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на проектант за изготвяне на работен проект за изграждане на канализация и водоснабдяване на кв.”Бенковски”, СО-район "Сердика" - втори етап.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Работният проект следва да обхваща територията на кв.Бенковски в СО-район „Сердика”, съгласно техническото задание и цифровите данни.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на работен проект за изграждане на канализация и водоснабдяване на кв.”Бенковски”, СО-район "Сердика" - втори етап, съгласно утвърдено техническо задание и цифрови данни.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно утвърдено техническо задание, неразделна част към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
360000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на: 2 160.00 лева. Гаранцията може да бъде под формата на парична сума или банкова гаранциа, като участникът избира сам формата. В случай че участникът е обединение, като наредител по банковата гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от участниците в обединението. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, тогава трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите и изрично да е посочено, че е за настоящата обществена поръчка. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които може да се усвои, а именно, ако участникът: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на парична сума, същата може да бъде внесена в касата на възложителя, а именно – Столична община, район „Сердика”, гр.София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 88, ет.3, ст.321, работно време:всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.00 часа, или по банков път с платежно нареждане, в което изрично е посочена процедурата, за която се представят гаранциите по IBAN: BG 49SOMB91303327755001, BIC SOMBBGSF, “Общинска банка” АД, финансов център Мария Луиза, 88, Титуляр на сметката:СО-район "Сердика". 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата цена без включен ДДС, посочена в чл.3 от договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора /банкова гаранция (оригинал) или парична сума, преведена по следната банкова сметка на възложителя: IBAN: BG 49SOMB91303327755001; BIC: SOMBBGSF; банка: Общинска банка; финансов център Мария Луиза, 88; титуляр на сметката : СО-район "Сердика". Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя оригинал на банкова гаранция или платежен документ за внесена по банков път сума за гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане следва изрично да се посочва основанието и обществената поръчка, за която се представя гаранцията. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в полза на възложителя, със срок на валидност – съгласно условията в проекта на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора, след осигурено финансиране от Столична община, по банков път, в 30-дневен срок след представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, двустранно подписан протокол за приемане на изготвения проект, до размера на сумата, посочена в ценовата оферта на изпълнителя. Конкретните условия за плащане са посочени в проекто-договора към документацията.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка, участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП. 2. Съгласно чл.47, ал.2 от ЗОП, Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, който: 2.1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2.2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 2.3. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 2.4. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците представят офертите си съгласно чл.57,ал.1 и ал.2 от ЗОП. 1. В Плик №1 се поставят документи и информация: 1.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата - Образец № 1.1; 1.2. Представяне на участника, съгласно Образец № 1.2; 1.3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец № 4); 1.4. При участници обединения – нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 1.5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума – в размер и съгласно условията, посочени в документацията за участие; 1.6. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участниците; 1.7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец № 5); 1.8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП (Образец № 6); 1.9. Декларация за използване на подизпълнител/и (Образец № 7); 1.10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 8); 1.11.Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка (Образец № 9); 1.12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (Образец № 11); 1.13. Декларация, че участникът не е неизправна страна по договор, сключен със Столична община или районна администрация и не нарушава системно актовете на СО и СОС; 2. В плик №2: 2.1. Подписано и подпечатано Техническо предложение - Образец № 2, придружени със съответните приложения съгласно указанията, посочени в образеца; 2.2 Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 ЗОП - Образец № 13. Декларацията по чл. 33, ал. 4 ЗОП не е задължителна част от офертата на участника, като същата се представя по преценка на всеки участник и при наличие на основания за това. 3. В плик №3: 3.1. Подписано и подпечатано Ценовото предложение на участника - оригинал, изготвено съгласно образеца на възложителя - Образец № 3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да докажат техническите си възможности със следните документи: 1. Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - Образец №12, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга – удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата; 2. Справка - Декларация за образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата: Образец №10. 3. Справка-декларация за ръководителя и членовете на проектантския колектив, съдържаща информация за проектантска им правоспособност.
Минимални изисквания: 1. Участниците следва да са изпълнили еднаква или сходна с предмета на поръчката услуга през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под „еднаква или сходна“ услуга следва да се разбира изготвени и одобрени проекти на ВиК мрежи. 2. Участникът трябва да разполага с проектантски колектив, включващ ръководител, водещ проектант и експерти по частите от техническото задание. Ръководителят на проектантския екип да притежава диплома за завършено висше образование, степен магистър, строителен инженер-специалност ВиК мрежи и съоръжения, с цялостен опит в областта на проектиране на инвестиционни инфраструктурни проекти в областта на водоснабдяването и канализацията - мининум 10 години. Водещият проектант да притежава диплома за завършено висше образование, степен магистър, строителен инженер-специалност ВиК мрежи и съоръжения, с цялостен опит в областта на проектиране на инвестиционни инфраструктурни проекти в областта на водоснабдяването и канализацията - мининум 8 години. Експертите по частите от техническото задание да притежават диплома за завършено висше образование, степен магистър и опит в съответната област – минимум 5 години. За доказване на съответствие с изискванията към проектантски колектив, участникът следва да приложи документи, доказващи посочените изисквания. 3.Участниците следва да притежават валидни за срока на изпълнение на поръчката документи за пълна проектантска правоспособност, издадени от КИИП. 4. Обяснителна записка за представяне на своето виждане за проектната разработка, изготвена при съблюдаване изискванията на утвърденото задание за проектиране и условията на поръчката. 5.Линеен график за предложения срок на изпълнение на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът трябва да разполага с проектантски колектив, включващ ръководител, водещ проектант и експерти по частите, пригежаващ професионална квалификация съгласно нормативната уредба, посочена в утвърденото техническо задание - ЗУТ, ЗЗБУТ и др.Участниците следва да са регистрирани в КИИП с пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.7, ал.7 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране и чл.230 от ЗУТ, за съответните части от техническото задание.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансовият показател ; тежест: 50
Показател: Срок на изпълнение ; тежест: 30
Показател: Неустойка при забавяне ; тежест: 10
Показател: Искан аванс; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.09.2015 г.  Час: 09:00
Място

Заседателна зала на район "Сердика", бул."Мария Луиза", 88 - ет.4.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на районната администрация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ