Версия за печат

00270-2015-0005

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. Княз Ал.Дондуков № 1, За: Милан Томанов, Р. България 1594, София, Тел.: 03592 9402049, E-mail: m.tomanov@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция Административно и правно обслужване и управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://customerprofile.government.bg/orders.php.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Министерския съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Министерския съветДруго (моля пояснете): Министерския съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на хигиенни консумативи и материали” по обособени позиции, както следва: I обособена позиция: “Доставка на санитарни консумативи, съвместими с монтираните и действащи дозатори „Хаглайтнер”; II обособена позиция: „Доставка на почистващи препарати и тоалетни продукти”; III обособена позиция: „Доставка на материали и инструменти за почистване”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Р. България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обществената поръчка обхваща извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по Фонд Техническа помощ (ФТП) по Българо-швейцарската програма за сътрудничество за всеки две години от периода 2012 – 2015 г. и Помощ за подготовка на проекти (ППП) за периода 2011 – 2015 г. Извършването на одита трябва да включва следните конкретни дейности: • Проверка за установяване на съответствие между отчитането на разходи по дейности и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от НКЗ; • Проверка за съответствие между разходите, заявени за възстановяване и тези, посочени в счетоводните записи и разходо-оправдателни документи; • Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и Международните одитни стандарти при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, както и на процедурите за избор на изпълнители; • Проследяване ефективното прилагане на правилата на ФТП и Споразумението по ФТП; • Проследяване ефективното прилагане на правилата на ППП и Споразумението по ППП; • Проверка за съответствие между декларираните в разходо-оправдателните документи разходи и дейностите, залегнали във ФТП и ППП; • Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходо-оправдателните документи на ФТП и ППП, включтелно и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове; • Проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите по ФТП и ППП; • Проверка за съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията. Одитът се осъществява в съответствие с международно приетите одиторски стандарти, при спазване на националното законодателство, Споразумението по ФТП и Споразумението за ППП.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33760000, 39800000, 39224000

Описание:

Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса
Почистващи и полиращи продукти
Метли и четки и различни видове други изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
250000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 656006 от 23.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № МС-84 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:“Доставка на санитарни консумативи, съвместими с монтираните и действащи дозатори „Хаглайтнер”
V.1) Дата на сключване договора
09.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Хигия Булс БГ ЕООД ЕИК 131388908, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 2, Р. България 1000, София, Тел.: 03592 9713280

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 75000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 85 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка на почистващи препарати и тоалетни продукти”
V.1) Дата на сключване договора
09.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кукуда Груп ООД ЕИК 200171708, ж. к. Захарна Фабрика № 63, вх. В, ет. 6, ап. 54, Р. България 1000, София, Тел.: 03592 9454464

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 115000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 86 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Доставка на материали и инструменти за почистване”
V.1) Дата на сключване договора
09.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кукуда Груп ООД ЕИК 200171708, ж. к. Захарна Фабрика № 63, вх. В, ет. 6, ап. 54, Р. България 1000, София, Тел.: 03592 9454464

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.08.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„Хаглайтнер Хигиене България“ ЕООД 2.„Хигия Булс БГ” ЕООД 3.„Кукуда Груп“ ООД 4.„ВИКИ КОМФОРТ 2004“ ЕООД 5.„Белопейпър“ ЕООД 6.„ПЕРУН ККБ“ ЕООД 7.Кооперация „Панда“


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор