Версия за печат

00516-2015-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. Княз Александър Дондуков №3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Място/места за контакт: Дирекция ОПУС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://gli.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://gli.government.bg/page.php?c=110.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Изпълнителна агенция

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодични доставки на копирна хартия, канцеларски материали и оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети) за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” с 3 обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на хартия - не рециклирана, подходяща за двустранно и цветно копиране при работа с високоскоростни копирни машини и лазерни принтери, както и доставка на нови канцеларски материали и нови оригинални и неупотребявани консумативи за разпечатваща техника (тонер касети), зa нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197640, 30192000, 30125100

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Принадлежности за офиса
Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
107519.94 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 647383 от 09.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 655431 от 19.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 108 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка по еднократна или периодични заявки на хартия за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”
V.1) Дата на сключване договора
27.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

РОНОС ООД, ЕИК: 831176328, бул. Ал.Стамболийски № 84, бизнес сграда Urban Model, ет. 7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 0700 17017, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

URL: http://www.officemarket.bg/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 28000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 109 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка по периодични заявки на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда"
V.1) Дата на сключване договора
27.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Роел-98 ООД, ЕИК:121798467, бул. Христо Смирненски №53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 8433216

URL: http://roel-98.com/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 16000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11133.11 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 110 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Доставка по периодични заявки на оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети) за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда"
V.1) Дата на сключване договора
27.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ронос ООД, ЕИК: 831176328, бул. „Ал. Стамболийски“ №84, бизнес сграда Urban Model, ет.7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 0700 17017, E-mail: office@officemarket.bg., Факс: 02 8221900

URL: http://www.officemarket.bg/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 106000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 73586.83 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „МБМ“ ООД, ЕИК:000708921; 2. „Роел-98“ ООД, ЕИК:121798467; 3. „АТС България“ ООД, ЕИК: 130332479; 4. „Плесио Компютърс“ ЕАД, ЕИК: 131262158; 5. „Диджитек“ ООД, ЕИК: 030007837; 6. Кооперация Панда, ЕИК:000885099; 7. „Ронос“ ООД - ЕИК:831176328


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор