Версия за печат

01254-2015-0003

BG-гр.София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община район Връбница, бул. Хан Кубрат, бл.328, вх.Б, За: Николина Апостолова, РБългария 1229, гр.София, Тел.: 02 4957721, E-mail: info@vrabnitsa.bg, Факс: 02 9346654

Място/места за контакт: info@vrabnitsa.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vrabnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vrabnitsa.bg/profil-na-kupuvacha---zop.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подмяна на осветителни тела в 74 СОУ „Гоце Делчев“ район „Връбница“- Столична община.Предметът на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Съгласно чл.16г от Закона за обществените поръчки и обявлението обществената поръчка е запазена за участие само на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за кандидати и участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица; В представянето на кандидата или участника, което се съдържа в заявлението, съответно в офертата, се включва декларация, с която се декларира дали кандидатът или участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Когато кандидатът или участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.София, район „Връбница“- Столична община
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Подмяна на осветителни тела в 74 СОУ „Гоце Делчев“ район „Връбница“- Столична община.Предметът на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Съгласно чл.16г от Закона за обществените поръчки и обявлението обществената поръчка е запазена за участие само на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за кандидати и участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица; В представянето на кандидата или участника, което се съдържа в заявлението, съответно в офертата, се включва декларация, с която се декларира дали кандидатът или участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Когато кандидатът или участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45310000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно представената Количествено-стойностна сметка, неразделна част към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
29166.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Гаранцията за участие за участниците извън лицата по чл.16г от ЗОП е в размер на 290 лева/двеста и деветдесет лева/ . Гаранцията за участие може да се внесе в касата на район „Връбница“, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от участниците в обединението. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които тя може да се усвои, а именно, ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на парична сума, сумата: 1) следва да се внесе в касата на район „Връбница”, находяща се в сградата на районната администрация, етаж първи, адрес – гр.София, бул.”Хан Кубрат, бл.328, вх.Б или 2)се превежда по банков път с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по следната банкова сметка: Банка: Общинска банка” АД - клон "Люлин" IBAN – BG 81 SOMB 9130 33 19102801I BIC – SOMBBGSF Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Гаранцията за изпълнение, за изпълнител извън лицата по чл.16г от ЗОП е в размер на 2% от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира със средства, които се предоставят от първостепенния разпоредител.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква да се създава юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1.Който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; 2. Който е обявен в несъстоятелност. 3. Който се намира в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. Който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 6. Който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 7. Който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 8.Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 9. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 10. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 11. Изискванията на т. 1,т. 5., т. 9., т. 10., се прилагат съгласно документацията за участие=

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за кандидати и участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица; В офертата, се включва декларация-образец, с която се декларира дали кандидатът или участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата Образец Представяне на участника Образец което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, подписано и подпечатано от участника.;Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец) При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;Договорът за обединение следва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура.Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Доказателства за технически възможности и квалификация, съгласно условията и изискванията, посочени в документацията Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец5) Декларация по чл. 56, ал. т. 6 от ЗОП (Образец № 6) - съгласно условията и изискванията, посочени в настоящата документация. Декларация за използване на подизпълнител/и (Образец ) – когато е приложимо - съгласно условията и изискванията, посочени в настоящата документация. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец ) - когато е приложимо - съгласно условията и изискванията, посочени в настоящата документация. Декларация за запознаване с условията на строителната площадка (Образец) - съгласно условията и изискванията, посочени в окументация. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец ) – съгласно условията и изискванията, посочени в документация. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (Образец ) – съгласно условията и изискванията, посочени в документация. Декларация по чл.16г от ЗОП.(Образец)Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: Документите по т. 20.2. и т. 20.3. от документацията, се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по т. 20.6. и т. 20.7. от документацията, се представят само за участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор;- Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по т. 20.2. и т. 20.3. от настоящите указания се представя в официален превод, а документите по т. 20.6. и т. 20.7. и 20.13, които са на чужд език, се представят и в превод.Пълномощно за лицето, представляващо участника в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: на Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 ЗОП - Образец към настоящата документация. За посоченото изпълнено строителство в Списъка, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, участниците следва да представят в офертата едно или повече от посочените доказателства по чл. 51, ал. 1, т. 2, букви „а“ – „в“ ЗОП, а именно: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Участниците прилагат списък на техническите лица, които покриват минималните изисквания поставени от възложителя, като в списъка включват и лицата отговарящи за контрол на качеството и контрол на безопасността на труда.
Минимални изисквания: Участниците следва да са изпълнили еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство/минимум три или повече изпълнени обекта/ през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Сходно с предмета на поръчката следва да се разбира: Изграждане на електрическа инсталация в сгради от същата или по-висока категория.Обектът е първа група, трета категория. Участниците следва да разполагат с правоспособни специалисти, които да извършват монтажа, предмет на поръчката, както следва: минимум двама специалисти по електротехника, със следната минимална професионална квалификация – със средно образование - четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация „Електротехник“ или еквивалетна на нея; както и с минимум три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност/, както и придобита минимум трета квалификационна група по електробезопасност. Квалификацията на участниците се удостоверява с документи за придобита квалификация, дипломи и др. документи, издадени от компетентни органи, които удостоверяват образование и/или квалификация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр.София, бул.Хан Кубрат, бл.328, вх.Б, ет.4, зала 402

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68 от ЗОП отварянето на офертите е публичнопублично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите, с които участниците доказват съответствието си с минималните изисквания за финансово и икономическо състояние и за технически възможностисе, представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с посочените минимални изисквания. Съответствието с посочените минимални изисквания, в случай че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участниците могат да докажат съответствието си с минималните изисквания за финансово и икономическо състояние, и за технически възможности, поставени от възложителя, с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите за доказване на съответните възможности, определени от възложителя в документацията за участие, участниците представят и доказателства, че при изпълнението на поръчката ще имат на разположение ресурсите на третите лица. В конкретния случай трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Информация за условията за закрила на заетостта и условията на труд можете да намерите на официалните интернет страници на следните институции: МТСП (www.mlsp.government.bg), Агенция по заетостта (www.az.government.bg), НАП (www.nap.bg). Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се публикува на официалния интернет адрес на Възложителя на профил на купувача: http://www.vrabnitsa.bg/profil-na-kupuvacha---zop.html Възложителят ще предостави документацията за участие на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ