Версия за печат

01020-2015-0003

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 115517517

МБАЛ Свети Пантелеймон - Пловдив ЕООД, бул. Никола Вапцаров № 9, За: доц. д-р Петко Недев, д.м.; Георги Василев - юрисконсулт, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 603963, E-mail: office@mbal2pv.com, Факс: 032 603931

Място/места за контакт: бул. Никола Вапцаров № 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mbal2pv.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbal2pv.com/publics.

Електронен достъп до информация: http://www.mbal2pv.com/publics.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на медицински консумативи и превързочни материали за нуждите на МБАЛ „Св. Пантелеймон" - Пловдив" ЕООД"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Пловдив, бул. Никола Вапцаров № 9
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на медицински консумативи и превързочни материали за нуждите на МБАЛ „Св. Пантелеймон” - Пловдив" ЕООД, гр. Пловдив, съгласно условията на документацията за участие

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33141113 (LA09) , 33141240 (LA16) , 33141640 (LA16) , 33141128 (LA42) , 33141114 (LA16) , 33157100 (LA16) , 33141411 (LA42) , 33141115 (LA16) , 33141400 (LA42) , 33194000 (LA16) , 33141310 (LA16) , 33141116 (LA16) , 38412000 (LA16) , 33141126 (LA42)

Описание:

Бинтови превръзки (За дезинфекция )
Аксесоари за катетър (За болнична употреба )
Дренаж (За болнична употреба )
Игли за хирургически шевове (За хирургическа употреба )
Марля за медицинска употреба (За болнична употреба )
Маски за медицински газове (За болнична употреба )
Скалпели и ножчета (За хирургическа употреба )
Медицински памук (За болнична употреба )
Метални ножици и скалпел; хирургически ръкавици (За хирургическа употреба )
Уреди и инструменти за трансфузия и перфузия (За болнична употреба )
Спринцовки (За болнична употреба )
Тампони и компреси (За болнична употреба )
Термометри (За болнична употреба )
Стерилни конци (За хирургическа употреба )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на медицински консумативи и превързочни материали за нуждите на МБАЛ „Св. Пантелеймон” - Пловдив" ЕООД, подробно посочени по вид и количество в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
250000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 1500 лв. /хиляда и петстотин лева/. Размер и условия на гаранцията за изпълнение: сума в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката без ДДС, която възложителят има право да задържи, при условие че изпълнителят не изпълни частично или изцяло задълженията си по договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на поръчката, представлява крайна доставна цена на стоките, в която са включени всички данъци, такси и разходи до краен получател - МБАЛ „Св. Пантелеймон” - Пловдив" ЕООД, гр. Пловдив, бул. „Никола Вапцаров” № 9. Единичната цена се посочва с включен ДДС до втори знак след десетичната запетая. Плащането се извършва след доставката въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателна форма. Плащането се извършва въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателна форма, по банков път, отложено с не по-дълъг срок от 30 /тридесет/ дни след доставката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците представят следните документи за участие в процедурата: - Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата. - Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;- Удостоверение за актуално състояние на участника /ако е приложимо, т.е. не е посочен ЕИК/. - Копие на регистрацията в БУЛСТАТ /ако е приложимо, т.е. не е посочен ЕИК/, данъчна регистрация и такава по ЗДДС. - Валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ - за лица регистрирани по законодателство на държава членка или държава от Европейското икономически пространство и притежаващи разрешение за тази дейност, издадено от регулаторен орган. - Валидна декларация за съответствие за СЕ марка и/или сертификат за СЕ марка издаден от нотифициран орган за всички медицински изделия, за които се изисква съгласно Наредба за съществените изисквания за оценяване на съответствието със съществените изисквания на медицинските изделия по чл.2, ал.1, т.3 от Закона за медицинските изделия. - Инструкция за употреба (кратка характеристика) на всяко предложено в процедурата медицинско изделие, за което се изисква съгласно Наредба за съществените изисквания за оценяване на съответствието със съществените изисквания на медицинските изделия по чл.2, ал.1, т.3 от ЗМИ. - Оторизационни документи от производителя на предлаганите медицински продукти - във формата на фотокопия, заверени от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. На всяка от оторизациите се отбелязва за коя/и номенклатурна/и единица/и се отнася. - Доказателства за търговската репутация на участника: не по-малко от три удостоверения от лечебни заведения за болнична помощ които са били снабдявани с медицински консумативи от участника през последните три години – във формата на фотокопия, заверени от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. - Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки, подписана от съответното физическо лице в съответствие с изискванията на чл. 47, ал. 4 от ЗОП - Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в обществената поръчка – представя се в оригинал. - Декларация за съответствие на предлаганите продукти – представя се в оригинал. - Декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от ЗМИП – представя се в оригинал. - Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП – представя се в оригинал. - Подписан и подпечатан проект на договор – представя се в оригинал, не се попълва, ведно с декларация, че приема условията в проекта на договор, подписана от представляващия участника. - Документ за представена гаранция за участие. - Нотариално заверено пълномощно, в случай че офертата е подписана от лице, различно от законния представител на участника. - Изрично пълномощно, в случай че при отваряне на офертите присъства лице, различно от законния представител на участника – в оригинал или нотариално заверено фотокопие. - Оферта, изготвена по образец – приложение № 10 от документацията за участие, с приложена към нея таблица на предлаганите медицински консумативи, съгласно приложение № 1. Всички копия на документи следва да са във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника: информация за общия оборот и оборота на стоките, които са предмет на поръчката, за последните три години – във формата на декларация, подписана и подпечатана с печата на участника; годишен финансов отчет във всичките му части за предходната година и доклад за заверка от регистриран одитор, в случаите предвидени от Закона за счетоводството – във формата на фотокопия, заверени от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за технически възможности на участника: информация за персонала, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, представени под формата на декларация, подписана от представляващия и подпечатана с печата на участника.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 039 - 064108 от 25.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.08.2015 г.  Час: 14:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.08.2015 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр.Пловдив, бул."Никола Вапцаров" № 9

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите и плика с предлаганата цена е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ