Версия за печат

00311-2014-0025

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121604974

Агенция по заетостта, бул. Княз Александър Дондуков № 3, За: Малина Войкова, Албена Маркова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9265402; 02 9265406, E-mail: m.voykova@az.government.bg, A.Markova@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.az.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: насърчаване на заетостта

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация” за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и Оперативна програма „Административен капацитет” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали”; Обособена позиция № 2: „Доставка на офис консумативи”; Обособена позиция № 3: „Доставка на папки за сортиране“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 4: „Доставка на класьори“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 5: „Доставка на кламери“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 6: „Доставка на кашони“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; Обособена позиция № 7: „Доставка на почистващи кърпи за офис техника“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София - за Централната администрация и адресите на деветте дирекции „Регионална служба по заетостта”, съгласно приложен списък към документацията за участие /№ 9/
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка обхваща извършването на периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация за нуждите на проекти по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и Оперативна програма „Административен капацитет”. Поръчката е разделена на седем обособени позиции, , както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали” с прогнозна стойност 900 000 /деветстотин хиляди/ лева без ДДС; Обособена позиция № 2: „Доставка на офис консумативи” с прогнозна стойност 1 000 000 /един милион/ лева без ДДС; Обособена позиция № 3: „Доставка на папки за сортиране“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП с прогнозна стойност 50 000 /петдесет хиляди/ лева без ДДС; Обособена позиция № 4: „Доставка на класьори“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП с прогнозна стойност 31 060 /тридесет и една хиляди и шестдесет/ лева без ДДС; Обособена позиция № 5: „Доставка на кламери“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 660 /шестстотин и шестдесет/ лева без ДДС; Обособена позиция № 6: „Доставка на кашони“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 6 400 /шест хиляди и четиристотин/ лева без ДДС; Обособена позиция № 7: „Доставка на почистващи кърпи за офис техника“ – обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП, с прогнозна стойност 11 880 /единадесет хиляди осемстотин и осемдесет/ лева без ДДС.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197643, 30199230, 30192121, 30192125, 30199410, 30197330, 30124400, 30197320, 30124300, 30199600, 30192132, 30192130, 30197321, 30192160, 24910000, 30192133, 30192100, 30193100, 30194100, 22600000, 39241200, 22461100, 30197621, 30141000, 30192153, 30171000, 30234400, 30234600, 30125110, 30125120

Описание:

Фотокопирна хартия
Пощенски пликове
Химикалки
Маркери
Самозалепваща хартия
Перфоратори
Кутии с телчета за телбод
Телбод машинки
Барабани за офис машини
Канцеларски разделители
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Моливи
Антителбод
Коректори
Лепила
Острилки за моливи
Гуми за триене
Настолни органайзери с чекмеджета
Чертожни линии (шаблони)
Мастило
Ножици
Поставки за бележки
Блоклиста за флипчарт
Калкулатори
Печати с текст
Машини датници или номератори
Универсални цифрови дискове (DVD)
Флашпамети
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Тонер за фотокопирни машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 074874 от 05.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 32 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на канцеларски материали” , рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Перун ККБ ЕООД, ЕИК 101729823, ул. Доктор Христо Татарчев № 22, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884101

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 34/1 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на офис консумативи” , рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

АТС-България ООД, ЕИК 130332479, ул. Димитър Моллов № 16, Република България 1750, София, Тел.: 02 9752073

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 34/2 / Обособена позиция №: 21 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на офис консумативи”, рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация Панда, ЕИК 0000885099, бул. Цариградско шосе № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 97666896

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 34/3 / Обособена позиция №: 22 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на офис консумативи”, рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Роел 98 ООД, ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката се финансира със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" във връзка с реализирането на проекти: BG051PO001-2.1.14 „Аз мога повече”, BG 051PO001-6.1.03 „Модернизиране на системата за предоставяне на услуги”, BG 0501PO001-8.1.02 „Повишаване и укрепване на административния капацитет на Агенцията по заетостта и нейните териториални поделения Дирекции „Регионална служба по заетост” и Дирекции „Бюро по труда” за управление и реализиране на приоритетни оси 1 и 2 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, BG051PO001-6.1.05 „Повишаване качеството на предоставяните от Агенция по заетостта услуги за гражданите и бизнеса с фокус върху уязвимите групи на пазара на труда – „Да успеем заедно”, BG051PO001-1.1.11 – „Подкрепа за заетост”, BG051PO001-2.2.02 – „Услуги за развитие на ГПТ – кариерно развитие на заети лица”, BG051PO001-1.1.12 – „Първа работа”, BG0051PO001-2.2.01 - „По-близо до работа” и със средства по Оперативна програма „Административен капацитет” във връзка с реализирането на проект: „Повишаване организационния капацитет и ефективността на Агенцията по заетостта”, договор №14-11-18/25.08.2014 г. по Приоритетна ос 1 „Добро управление”, Подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, бюджетна линия BG051PO002/14/1.1.08.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ПЕРУН ККБ“ ЕООД с управител Кирил Кирилов; „АТС-България” ООД с управител Георги Александров; „Тананд” ЕООД с управител Андрей Димитров; Кооперация „Панда” с управител Елка Каменова-Цанкова; „Мениджмънт Бизнес Машин“ ООД с управител Павел Петров; „Лирекс БГ“ ООД с управител Димитринка Илиева; „Мултико 92” ООДс управител Илиян Петров; „Ронос“ ООД с управител Жана Боянова; „Плесио компютърс“ ЕАД с управител Йоанис Сарулидис; „Роел-98” ООД с управител Роберт Левиев „Офис Експрес Сървис“ АД с управител Николай Нанков.