Версия за печат

01915-2015-0003

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831910252

Българска агенция за инвестиции, ул. Аксаков 31, ет. 3, За: Борислав Примов Анна Радовска, България 1000, София, Тел.: 00359 29855517, E-mail: iba@investbg.government.bg, Факс: 00359 29801320

Място/места за контакт: Българска агенция за инвестиции; ул. Аксаков 31, ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://investbg.government.bg/bg.

Адрес на профила на купувача: http://investbg.government.bg/bg/pages/profil-na-kupuvacha-342.html.

Електронен достъп до информация: http://investbg.government.bg/bg/pages/mediina-kampaniya-na-balgariya-350.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура - „Медийна кампания на България и международни конференции и кръгли маси в САЩ и Азия с цел привличане на чуждестранни инвестиции” – с три обособени позиции Обособена позиция 1 – Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове Обособена позиция 2 - Медийна кампания чрез интернет Обособена позиция 3 – Провеждане на 2 международни конференции и 2 кръгли маси в САЩ и Азия

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
САЩ , Азия
Код NUTS: UKZ
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Медийна кампания на България и международни конференции и кръгли маси в САЩ и Азия с цел привличане на чуждестранни инвестиции” с 3 /три/ обособени позиции, чрез: Излъчвания на 200 броя видеоклипове във водещи бизнес телевизии, насочени към бизнес аудитория, вземаща решение за насочване на инвестиции към различни региони и реализиране на интернет кампания чрез публикуване на 20 рекламни банера, целящи популяризирането на България като добро място за ПЧИ в периода октомври – декември 2015 г. и свързана с планираните две международни конференции с две кръгли маси през периода октомври - декември в Азия- Китай (Шанхай) и САЩ (Ню Йорк).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79341400 (QA03, QA04) , 79996000 (QA12)

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании (За реклама по телевизията , За реклама по Интернет )
Услуги по организиране на бизнес събития (За конференции )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата прогнозна стойност по настоящата обществена поръчка за трите обособени позиции не може надхвърля 1 210 000 лв. (един милион двеста и десет хиляди лева ) без включен ДДС или 1 452 000 лв.(един милион четиристотин петдесет и две хиляди лева) с включен ДДС. Стойността без ДДС на обособените позиции по настоящата обществена поръчка не може да надхвърля следните стойности: Обособена позиция 1 - 460 000 лева без включен ДДС за излъчване на рекламни видеоклипове. Обособена позиция 2 - 250 000 лева без включен ДДС за реализиране на интернет кампания. Обособена позиция 3 - 500 000 лева без включен ДДС за провеждане на 2 международни конференции и 2 кръгли маси в САЩ и Азия. В предмета на възлагане на обособена позиция 1 по настоящата поръчка – Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове се включва: Излъчване на видеоклипове във водещи бизнес телевизии със световно и/или регионално разпространение. Излъчванията по региони трябва да са съобразени с маркетинговата стратегия на БАИ, а именно в САЩ – на английски език, а в Китай – на китайски език по национални бизнес телевизионни канали и на английски език по международните/световните бизнес телевизионни канали. За периода на изпълнение на поръчката, клиповете трябва да се излъчат общо 200 пъти. В предмета на възлагане на обособена позиция 2 по настоящата поръчка – Медийна кампания чрез интернет, се включва: Публикуване на 20 рекламни банери, отговарящи технологично на изискванията в рекламни, бизнес и професионални мрежи и сайтове, като банерите трябва да водят чрез хиперлинк до интернет страницата на БАИ; Популяризира събития, организирани от БАИ, чрез публикуването на банери и спонсорирани връзки в бизнес и професионални мрежи; Създаване на WEBINAR платформа, чрез която да се проведе онлайн събитие на което да се представи дейността и проектите на присъстващата онлайн аудитория, като се изисква участниците да са на ръководни длъжности; популяризиране на интернет страницата на БАИ в социалните мрежи като Линкдин и Фейсбук В предмета на възлагане по обособена позиция 3 по настоящата поръчка – Медийна кампания чрез провеждане на 2 международни конференции и 2 кръгли маси се включва: Организирането на 2 международни конференции и 2 кръгли маси под формата на работни обеди или работни вечери с водещи представители на деловите среди в САЩ и Китай. Всяка от конференциите трябва да бъде съпроводена от публичност, представяща България като добро място за инвестиции, а именно: 2 международни конференции съответно в САЩ – гр. Ню Йорк и Китай – гр. Шанхай от с участие на водещи лектори в определените приоритетни области; Проведени 2 кръгли маси в САЩ – гр. Ню Йорк и Китай – гр. Шанхай; Организирани по 2 медийни кампании на България в чужбина за всяка международна конференция, или общо 4 в рамките на дейността; Организирани по 2 имиджови реклами за всяка международна конференция, интервюта и др.; Включени 240-280 участника общо в международните конференции и кръглите маси за периода на изпълнение на поръчката.

Стойност, без да се включва ДДС
1210000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

2

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за обособена позиция 1 е в размер на 4 600 лв. (четири хиляди и шестстотин лева). Гаранцията за участие за обособена позиция 2 е в размер на 2 500 лв. (две хиляди и петстотин лева). Гаранцията за участие за обособена позиция 3 е в размер на 5 000 лв. (пет хиляди лева). Сумите са изчислени в размер на 1% от прогнозната стойност за всяка обособена позиция. Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. а) При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: БНБ – Централно Управление, Банков код (BIC): BNBGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG45BNBG96613100100901 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. б) В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от Изпълнителния директор на Българска агенция за инвестиции или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие в процедурата се задържа, съответно усвоява при условията на чл. 61 от Закона за обществените поръчки и се освобождава при условията на чл. 62 от същия. Възложителят освобождава гаранцията за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 1. Гаранциите за изпълнение се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от (пет процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка с ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция по образец Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: БНБ - ЦУ Банков код (BIC): BNBGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG45BNBG96613100100901 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цена и начин на плащане – обособена позиция 1 и 2 За изпълнение на услугите предмет на договорите по обособени позиции 1 и 2 възложителят заплаща на изпълнителя Договорна цена в с вкл. ДДС, съгласно Ценовото предложение на изпълнителя. Договорената цена е окончателна и не подлежи на промяна, освен ако промяната не се изразява в намаляване на цената в интерес на възложителя в случаите по чл. 43, ал. 2 от Закона за обществените поръчки. В цената са включени всички възнаграждения и разходи на изпълнителя за изпълнение на дейностите предмета на договора, Цената включва всички разходи на изпълнителя, свързани с изпълнението на поръчката, включително и осигуряване на адекватно техническо обезпечение и оборудване за работата, свързана с изпълнението на договора. Изпълнителят трябва да планира необходимите средства за финансиране на договорните си взаимоотношения с участващите в изпълнението на поръчката. Цялостното оборудване, което ще бъде необходимо за целите на изпълнение на настоящиата поръчка, следва да бъде осигурено от изпълнителя. Възложителят заплаща на изпълнителя Договорната цена за изпълнението на дейностите по следния начин: в срок до 20 /двадесет/ работни дни след датата на подписването на приемно предавателен протокол за фактически извършени дейности, обхващащи заложените критерии /бройки на рекламни материали/ публикувани в интернет електрони банери и на брой излъчвания на рекламни видеоклипове и срещу представяне на оригинални фактури. Единичната цена за излъчване на рекламен видеоклип не трябва да надхвърля 2300 лв. без включен ДДС. Единичната цена на банер не трябва да надхвърля 12500 лв. без включен ДДС. Цена и начин на плащане – обособена позиция 3 За изпълнение на услугите предмет на договора по обособена позиция 3 възложителят заплаща на изпълнителя договорна цена в лева с включен ДСС, съгласно ценовото предложение на изпълнителя. Договорената цена е окончателна и не подлежи на промяна, освен ако промяната не се изразява в намаляване на цената в интерес на възложителя в случаите по чл. 43, ал. 2, т. 2 от ЗОП. В цената са включени всички възнаграждения и разходи на изпълнителя за изпълнение на дейностите по чл. 1 от договора. Възложителят заплаща на изпълнителя договорната цена поетапно след провеждането и одобряването от възложителя на всяка конференция и кръгла маса, в срок до 20 дни след представяне на оригинална фактура по и приемо-предавателен протокол, подписан между страните за приемане на работата. Единичната цена за провеждане на една международна конференция не трябва да надвишава 191 666 лв. без включен ДДС. Единичната цена за провеждане на една кръгла маса не трябва да надвишава 58 333 лв. без включен ДДС

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ 1.1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. 1.2. Всеки участник може да представи само една оферта. 1.3. Не се допуска представянето на варианти. 1.4. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. 1.5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. 1.6. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. 1.7. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да подава оферти за всички или за една или повече обособени позиции. 1.8 Основания за отстраняване - Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) обявен в несъстоятелност. в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; д) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен Когато участниците са юридически лица, изискванията по т. 1.8, буква «а» и буква «г» се прилагат, както следва: 1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец – физическото лице – търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; 8. В хипотезите на т. 1 - т. 7 - и за прокуристите, когато има такива. В случай, че чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - по образец, съдържащ списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, за съответната позиция, за която участникът участва, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга по чл. 51, ал. 4 от ЗОП - удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък-декларация по чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП за ключовите експерти, които ще изпълняват поръчката с информация за образованието, квалификацията и професионалния им опит. 3. Декларации, с които всеки от ключовите експерти декларира, че е на разположение за целия период на изпълнение на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Критерий за подбор 1 - Обособена позиция 1: Наличие на опит в планирането и купуването на рекламно време и пространство и реализацията на медийни рекламни кампании, рекламни кампании в бизнес телевизии извън страната които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години. Под услуги сходни с предмета на поръчката следва да се разбира планиране и реализиране на медийни рекламни кампании, планове, излъчени телевизионни и/или интернет реклами от името на клиенти. Критерий за подбор 1 - обособена позиция 2–: Изпълнени не по-малко от 2 (две) услуги по планирането и реализирането на медийни рекламни кампании в интернет извън страната, които са еднакви или сходни с предмета на ОП, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под услуги сходни с предмета на поръчката следва да се разбира планиране и реализиране на медийни рекламни кампании, планове, публикуване на интернет реклами от името на клиенти. Критерий за подбор 1 - обособена позиция 3: Имат изпълнени не по-малко от 2 (две) услуги за организиране на международни конференции и/или кръгли маси, организирани в чужбина, и с минимум 40 участника през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Участник, който участва за една или няколко обособени позиции трябва да е изпълнил минимум две услуги за всяка обособена позиция, за която участва. Критерий за подбор 2- Обособена позиция 1 и обособена позиция 2: Участникът декларира, че разполага през целия период на изпълнение на ОП-ка с екип от експерти, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката, а именно: 2.1 Ключов експерт - Ръководител на екипа, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - има висше образование степен „магистър”; - има минимум 3 (три) години професионален опит, свързан с опит в планирането и реализирането на медийни кампании. 2.2 Други експерти: Минимум двама експерти, всеки от които трябва да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - има висше образование степен „бакалавър”; - има минимум 3 (три) години професионален опит, свързан с опит в планирането и реализирането на медийни кампании и/или в производството на творчески продукти. Обособена позиция 3 Критерий за подбор 2: Разполага през целия период на изпълнение на обществената поръчка с екип от експерти, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката, а именно: 2.1. Ключов експерт - Ръководител на екипа, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - има висше образование степен „магистър” в областта на рекламата, медиите, връзки с обществеността, право, хуманитарни науки, икономика или други еквивалентни; - има минимум 3 (три) години професионален опит, свързан с опит в осъществяване на комуникационни, рекламни и информационни кампании в чужбина. 2.2. Други експерти: - Минимум трима експерта, всеки от които трябва да отговарят на следните минимални изисквания на Възложителя: - Има висше образование степен „бакалавър” в областта на рекламата, медиите, връзки с обществеността, право, хуманитарни науки, икономика или други еквивалентни; - има минимум 3 (три) години професионален опит, свързан с опит в осъществяване на комуникационни, рекламни и информационни кампании и в чужбина, като има опит в организирането и провеждането на минимум 2 (две) международни събития - в което има като участници представители на поне една държава, различна от държавата - домакин; 2.3. ПР експерт – който трябва да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - има висше образование степен „бакалавър” в областта на рекламата, медиите, връзки с обществеността, право, хуманитарни науки, икономика или други еквивалентни; - има минимум 3 (три) год. професионален опит,свързан с опит в областта на връзки с обществеността, както и в организирането и провеждането на мин. 2 (две) ПР кампании, като една от тях да е била с мин. 100 участници.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Качеството на техническата част от офертата-аргументиран детайлен медия план - ОП 1; тежест: 40
Показател: Качеството на техническата част от офертата-програмен блок и време на излъчване - ОП 1; тежест: 20
Показател: Предлагана цена за изпълнение на поръчката - ОП 1; тежест: 40
Показател: Оценка на текстовата концепция за интернет кампания - ОП 2; тежест: 60
Показател: Предлагана цена за изпълнение на поръчката - ОП 2; тежест: 40
Показател: Качество на заложената стратегия за международните конференции и кръгли маси - ОП 3; тежест: 30
Показател: Качество на заложената програма за провеждане на международна конференция- ОП 3; тежест: 30
Показател: Предлагана цена за изпълнение на поръчката - ОП 3; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 134 - 247995 от 10.07.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

София; Българска агенция за инвестиции; ул. Аксаков 31, ет. 3 - заседателна зала 301

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Възложителят ще осигури достъп до сградата в деня на отварянето на всички желаещи.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките и в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България” с идентификационен номер BG161PO003-4.1.01-0001-C0001 по приоритетна ос 4 „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика” по ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на тази глава подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка, по реда на чл. 120, ал. 5, т. 1 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове
1) Кратко описание

Предмет на поръчката – Обособена позиция 1 - Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове. В предмета на възлагане по настоящата поръчка – обособена позиция 1 - Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове се включва: излъчване на видеоклипове във водещи бизнес телевизии със световно и/или регионално разпространение. Излъчванията по региони трябва да са съобразени с маркетинговата стратегия на БАИ, а именно в САЩ – на английски език, а в Китай – на китайски език по водещите национални бизнес телевизионни канали и на английски език по международните/световните бизнес телевизионни канали. За периода на изпълнение на поръчката, клиповете трябва да се излъчат общо 200 пъти. Излъчването на видеоклиповете като част от медийната кампания трябва да бъде подчинена на целенасочената маркетингова програма за насърчаване на инвестициите в България и в подкрепа на организираните от БАИ международни конференции и кръгли маси в САЩ – гр. Ню Йорк и в Китай – гр. Шанхай. Излъчването на рекламни видеоклипове в бизнес телевизии ще допринесе за разширяване портфолиото от инструменти на БАИ за привличане на преки чуждестранни инвестиции. 2. Кратка информация за поръчката - обособена позиция 1 - Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове. Предметът на поръчката представлява продължение на дейност № 12 в Проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България”, който се изпълнява по приоритетна ос 4: „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика” на ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013. Договорът за изпълнение на проекта между Българска агенция за инвестиции и Дирекция “Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, в качеството й на Управляващ орган на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013г.” е сключен с идентификационен номер BG161PO003-4.1.01-0001-C0001, съобразно който БАИ е Бенефициент по проекта.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79341400 (QA03)

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании (За реклама по телевизията )

3) Количество или обем

в резултат на изпълнението на поръчката са предвидени: 200 броя излъчвания в бизнес телевизия/-ии на рекламни видеоклипове на английски и китайски език, фокусирани към САЩ и Китай за периода на изпълнение на поръчката в САЩ – на английски език, а в Китай – на китайски език по водещите национални бизнес телевизионни канали и на английски език по международните/световните бизнес телевизионни канали; Общо за периода на продължение на проекта ще бъдат осъществени 200 броя излъчвания на видеоклипове във водещи бизнес телевизии, насочени към бизнес аудитория, вземаща решение за насочване на инвестиции към различни региони. Излъчванията следва да са съобразени с маркетинговата стратегия на БАИ в регионите на Северна Америка и Азия. Този компонент на дейността включва излъчване на видеоклипове, целящи популяризирането на България като добро място за ПЧИ в периода септември - ноември 2015 г. и ще допринесе и за подкрепа на популяризирането на планираните две международни конференции с две кръгли маси през периода септември - ноември 2015 г. в САЩ – гр. Ню Йорк и Китай – гр. Шанхай.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
460000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 2



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Медийна кампания чрез интернет
1) Кратко описание

В предмета на възлагане на поръчката по обособена позиция 2 - Медийна кампания чрез интернет по настоящата поръчка се включва: популяризиране на интернет сайта на БАИ, както и популяризиране в популярни търсачки и социални мрежи и в световно известни бизнес онлайн и дигитални мрежи, включително и създаване на WEBINAR платформа, с която да се проведе онлайн събитие, публикуване в популярни световни сайтове на таргетирани спонсорирани връзки и рекламни банери със стандартни размери, отговарящи технологично на изискванията. Медийната кампания трябва да подсили ефекта от реализирането на маркетинговата стратегия на БАИ в регионите на САЩ и Китай и планираните за провеждане международни конференции. За реализиране на дейността ще се използват разработените вече рекламни банери, с нанесени при необходимост незначителни корекции с цел актуализиране на данни. Предметът на поръчката представлява продължение на дейност № 12 в Проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България”, който се изпълнява по приоритетна ос 4: „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика” на ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013. Договорът за изпълнение на проекта между Българска агенция по инвестиции и Дирекция “Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, в качеството й на Управляващ орган на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013г.” е сключен с идентификационен номер BG161PO003-4.1.01-0001-C0001, съобразно който БАИ е Бенефициент по проекта.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79341400 (QA04)

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании (За реклама по Интернет )

3) Количество или обем

Обхватът на поръчката по обособена позиция 2 включва: Популяризиране на интернет сайта на БАИ, Създаване на WEBINAR платформа, с която да се проведе онлайн събитие и публикуване в интернет на електронни презентационни материали- минимум 20 банера и популяризиране на интернет страницата на БАИ в социалните мрежи като Линкдин и Фейсбук. Участникът в изпълнението трябва да: Подбере и предложи подходящи зони, значими световни търсещи машини, бизнес и професионални мрежи в съответните региони за популяризиране на сайта на БАИ; Публикува таргетирани спонсорирани връзки в търсещи машини и бизнес и професионални мрежи в различни държави на принципите PAY PER CLICK и създадени импресии; Публикува 20 рекламни банери, отговарящи технологично на изискванията в рекламни, бизнес и професионални мрежи и сайтове, като банерите трябва да водят чрез хиперлинк до интернет страницата на БАИ. Популяризира събития, организирани от БАИ, чрез публикуването на банери и спонсорирани връзки в бизнес и професионални мрежи. Създаване на WEBINAR платформа, чрез която да се проведе онлайн събитие на което да се представи дейността и проектите на присъстващата онлайн аудитория, като се изисква участниците да са на ръководни длъжности.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
250000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 2



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Провеждане на 2 международни конференции и 2 кръгли маси в САЩ и Азия
1) Кратко описание

В предмета на възлагане по настоящата поръчка се включва организирането на 2 международни конференции и 2 кръгли маси под формата на работни обеди или работни вечери с водещи представители на деловите среди в САЩ и Китай. Всяка от конференциите трябва да бъде съпроводена от медийни кампании, представящи България като добро място за инвестиции. В резултат, се очаква съществено увеличаване на броя на потенциалните инвеститори от тези региони в секторите, в които България има конкурентни предимства. 2. Кратка информация за поръчката Предметът на поръчката е формулиран като продължение на дейност № 24 в Проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България”, който се изпълнява по приоритетна ос 4: „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика” на ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013. Договорът за изпълнение на проекта между Българска агенция за инвестиции и Дирекция “Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, в качеството й на Управляващ орган на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013г.” е сключен с идентификационен номер BG161PO003-4.1.01-0001-C0001, съобразно който БАИ е Бенефициент по проекта. Общата цел на Проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България” е да увеличи обема привлечени преки чужди инвестиции и икономическия ефект от тях, както и да подобри бизнес средата в България за вземане на инвестиционни решения.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79996000 (QA12)

Описание:

Услуги по организиране на бизнес събития (За конференции )

3) Количество или обем

Очакваните резултати от изпълнението на настоящата поръчка по обособена позиция 3 са: Ангажиране вниманието на световните бизнес медии и водещи световни инвеститори към България, което ще доведе до увеличаване обема на привлечените преки чуждестранни инвестиции и икономическият ефект от тях, както и ще подобри бизнес средата в България за вземане на инвестиционни решения. Конкретни резултати: • Проведени 2 международни конференции в САЩ – гр. Ню Йорк и Китай – гр. Шанхай от с участие на водещи лектори в определените приоритетни области; • Проведени 2 кръгли маси в САЩ – гр. Ню Йорк и Китай – гр. Шанхай; • Организирани по 2 медийни кампании на България в чужбина за всяка международна конференция, или общо 4 в рамките на дейността; • Организирани по 2 имиджови реклами за всяка международна конференция, интервюта и др.; • Включени 240-280 участника общо в международните конференции и кръглите маси за периода на изпълнение на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
500000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 2