Версия за печат

01915-2015-0003

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: ПК-k-06-46 от 28.07.2015 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Българска агенция за инвестиции, ул. Аксаков 31, ет. 3, За: Борислав Примов Анна Радовска, България 1000, София, Тел.: 00359 29855517, E-mail: iba@investbg.government.bg, Факс: 00359 29801320

Място/места за контакт: ул. Аксаков 31, ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://investbg.government.bg/bg.

Адрес на профила на купувача: http://investbg.government.bg/bg/pages/profil-na-kupuvacha-342.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Предмет на обществената поръчка, възлагана от Българската агенция за инвестиции е: „Медийна кампания на България и международни конференции и кръгли маси в САЩ и Азия с цел привличане на чуждестранни инвестиции”. Предметът на настоящата поръчка включва дейности, разделени в 3 /три/ обособени позиции: Обособена позиция 1 – Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове Обособена позиция 2 - Медийна кампания чрез интернет Обособена позиция 3 – Провеждане на 2 международни конференции и 2 кръгли маси в САЩ и Азия Медийната кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове обхваща осъществяването на 200 броя излъчвания на видеоклипове във бизнес телевизии, насочени към бизнес аудитория, вземаща решение за насочване на инвестиции към различни региони. За реализиране на дейността ще се използват разработените вече рекламни материали –видеоклипове и ще е свързана с планираните две международни конференции с две кръгли маси през периода октомври - ноември в Азия- Китай (Шанхай) и САЩ (Ню Йорк). Ще бъдат излъчени 200 видеоклипа, целящи популяризирането на България като добро място за ПЧИ в периода октомври – ноември 2015 г. Интернет кампанията ще се реализира чрез публикуване на 20 рекламни банера като ще се използват разработени вече рекламни банери. Периодът на кампанията ще е свързан с планираните две международни конференции с две кръгли маси през периода октомври - ноември в Азия- Китай (Шанхай) и САЩ (Ню Йорк). Провеждането на 2 международни конференции и две кръгли маси в периода октомври – ноември 2015 г. са предвидении по локации, както следва: В Азия: • 1 международна конференция в Шанхай, Китай • 1 кръгла маса в Шанхай, Китай В САЩ: • 1 международна конференция в Ню Йорк, САЩ • 1 кръгла маса в в Ню Йорк, САЩ Двете международни инвестиционни конференции и кръгли маси ще се провеждат в рамките на два дни като в кръглите маси под формата на работни обеди или вечери ще участват между 25-30 човека, а международните инвестиционни конференции ще са за между 95 и 110 участника на събитие. Всяка от конференциите ще е посветена на поне два от важните за България инвестиционни приоритети-инвестиции в иновативни сектори с потенциал за развитие. Медийната кампания и международните инвестиционни събития трябва да бъдат подчинени на целенасочената маркетингова програма за насърчаване на инвестициите в България и в подкрепа на организирани от БАИ събития и/или други форми на комуникационна активност. Организирането на медийна кампания в световни бизнес медии допринася за разширяване портфолиото от инструменти на агенцията за привличане на преки чуждестранни инвестиции. Рекламата и ПР комуникациите ще бъдат предхождащи и следващи форумите и ще обхванат по 2 медийни кампании на България за всяка инвестиционна конференция, 2 имиджови реклами, интервюта и др. в чужбина.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за услуги е на стойност равна или по-висока от 66 000 лв. (шестдесет и шест хиляди лева) без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 16 на ЗОП процедури.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

28.07.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Стамен Стаменов Янев
Длъжност: Изпълнителен директор