Версия за печат

00502-2015-0007

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 103562052

МБАЛ Света Марина ЕАД, бул. Христо Смирненски 1, За: Николай Николов, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 302932, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 302932

Място/места за контакт: Маркетинг

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36.

Електронен достъп до информация: http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=482.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодични доставки на медицински изделия за нуждите на МБАЛ "Света Марина" ЕАД за период от три години

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
медицински склад на МБАЛ "Света Марина" ЕАД
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на медицински консумативи и реактиви за нуждите на МБАЛ “Света Марина” ЕАД, след заявка от страна на възложителя за период от три години

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
236925 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 068 - 121725 от 08.04.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 5993 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Договор за периодични доставки на медицински изделия за нуждите на МБАЛ "Света Марина" ЕАД за период от три години, поз. 50 и 87
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

141

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Канбера Пакард България ЕООД, ул. Тодор Каблешков 61 вх.Б, ап.19, Република България 1680, София, Тел.: 02 9589480, E-mail: office@cpbg.net, Факс: 02 9589477

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 236925 BGN с ДДС 20%
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Девимед" ООД, "Кардио Медикал" ЕООД, "Юнимедика" ЕООД, "Екостал" ЕООД, "Юнивърсити Медикал Рисърч" ООД, "Емония Фарматех България" ЕООД, "РСР" ЕООД, "Сико-Фарма" ООД, "Джи Кей Инженеринг Груп" ООД, "Профимедика" ЕООД, “Прохелт” ЕООД, "Дрегер Медикал България" ЕООД, "Дъчмед интернешанъл" ЕООД, "Медитрейд" ЕООД, "Канбера Пакард България" ЕООД, "Маримпекс-7" ЕООД, "ЮСС Медика" ООД, "Медимаг-МС" ООД, "Молекюлар Солушънс България" ЕООД, "Булмед 2000" ЕООД, "Медикеър България" ЕООД, "Софарма трейдинг" АД, "Парамедика" ООД, "Диамед" ООД, "Сервизмед" ООД, "Хелмед България" ЕООД, „Ви енд Ди Сървисис” ООД, "Етропал Трейд" ЕООД, "Агарта - ЦМ" ЕООД, "Медитех" ООД, "Екос Медика" ООД, "Новимед" ООД, "БК Медикал" ЕООД, "Медикард" ООД, "Гюс" ООД, "Б. Браун Медикал" ЕООД, „МарКон” ЕООД, "Медицинска техника инженеринг" ООД, „Валентиа Леонис” ООД, "Интерагро 90" ЕООД, "Гамидор България" ООД, "Истлинк България" ЕООД, "Тъчмед" ЕООД, Консорциум "Миери-Тукуман", "Макмед" ООД, „Елпак-Лизинг” ЕООД i "Ортосинтез-1" ЕООД. Срок на отложено плащане след извършване на доставката: 60 (шестдесет) дни след датата на приемо-предавателния протокол и представена оригинална данъчна фактура. Срок на доставка - от 2 до 48 часа след получаване на писмена заявка от купувача по факс или e-mail. Остатъчен срок на годност към датата на получаване: не по-малко 75 (седемдесет и пет) процента.