Версия за печат

00085-2015-0017

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: инж. Анна Кръстева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9225388, E-mail: anna.krasteva@vma.bg, Факс: 02 9523311

Място/места за контакт: ВМА-отдел Медицинска, компютърна техника и комуникационни системи

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: Огняна Димитрова Никодимова, Република БЪлгария 1606, София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: ВМА-Явно деловодство-сектор Входящи

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Пълно абонаментно техническо обслужване на извънгаранционна система за сигурност изградена във ВМА-МБАЛ-София с включени труд, резервни части и осигуряване на специализиран оперативно-технически персонал за денонощен мониторинг, контрол, ремонт и управление на системата за сигурност

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ВМА – МБАЛ-София Бул. Св.„Георги Софийски” 3
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Пълно абонаментно техническо обслужване на извънгаранционна система за сигурност изградена във ВМА-МБАЛ-София

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пълно абонаментно техническо обслужване на извънгаранционна система за сигурност изградена във ВМА-МБАЛ-София с включени труд, резервни части и осигуряване на специализиран оперативно-технически персонал за денонощен мониторинг, контрол, ремонт и управление на системата за сигурност подробно описани в техническо задание Приложение 1

Стойност, без да се включва ДДС
420000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е в размер на 1 % от прогнозната стойност на поръчката и е в размер на 3 500,00 (три хиляди и петстотин) лв. 3. Гаранцията за изпълнение по договора е в размер 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. 4. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. 4.1. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по набирателна сметка на ВМА: IBAN BG34BNBG96613300150601; BIC BNBGBGSD; банка БНБ, с основание – „За участие в открита процедура с предмет: „Пълно абонаментно техническо обслужване на извънгаранционна система за сигурност изградена във ВМА-МБАЛ-София” 4.2. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни (тридесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП и името на процедурата и обособената/ите позиция/и, за която е открита. 4.3. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия и открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора. 5. Всички разходи по представяне на гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. 6. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език. 7. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават, задържат или усвояват от Възложителя по реда и в сроковете по чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 8. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа съгласно условията и сроковете, определени в договора. 9. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 10. Удължаване на срока на гаранциите, в случаи на удължаване на срока на валидност на офертите. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от същия закон, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Месечната цена за пълно абонаментно техническо обслужване на извънгаранционна система за сигурност изградена във ВМА-МБАЛ-София се определя в български лева за месец и включва всички разходи за абонаментно техническо обслужване с включени труд, подмяна при необходимост на резервни части и компоненти, и осигуряване на специализиран оперативно-технически персонал за денонощен мониторинг, контрол, ремонт и управление на системата за сигурност. Плащанията ще се извършват ежемесечно чрез банков превод по сметка на Изпълнителя в срок от 60 (шестдесет) дни след представяне на следните документи: оригинална фактура и протокол за извършени дейности за предходният период.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4, ал.2, т.1, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 2, т.1, 4 и 5 от ЗОП. В офертата не могат да бъдат включени като подизпълнители лица, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП.Пликът, в който се поставя офертата трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1, който съдържа: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника-Приложение 2. 2.Представяне на участника по образец – Приложение № 3. 3.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец – Приложение № 4 4.при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 6.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС-Приложение 5 7. Документ за внесена гаранция за участие 8.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника посочени от възложителя в т. III.2.2 на обявлението за обществена поръчка. 9.Доказателства за технически възможности на участника посочени от възложителя в т. III.2.3 на обявлението за обществена поръчка. 10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от участника за предвидени подизпълнители (ако предвижда такива), видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка - оригинал, по Приложение № 8; 11.Декларация за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв - оригинал, по Приложение № 9; 12.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник - оригинал, по Приложение № 10; 13.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане условията на проекта на договора оригинал - Приложение № 11; 14.Декларация (оригинал, свободен текст) за срока на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертите; 15.Плик № 2 съдържа: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец на Възложителя - Приложение №12, 2. Декларация по чл. 33, ал. 4 - в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. При подаване на такава декларация възложителят няма право да разкрива информация, предоставена му от участника, с изключение на случаите по чл. 44 от ЗОП - Приложение № 13; 16.Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника, подписано и подпечатано от участника /оригинал/, изготвено по образец на Приложение № 14 и 14а.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Документи, доказващи икономическото и финансовото състояние на участника-Не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания за финансово и икономическо състояние

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.списък на основните услуги за ремонтни и сервизни дейности, на системи за сигурност предмет на обществената поръчка, придружен от удостоверение/я /референция/и/, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. списък на лицата за осигуряване на изискванията на обществената поръчката. Списъкът следва да съдържа имената, длъжността, която ще изпълняват лицата при изпълнение на обществената поръчка, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго); Към списъка се описват сертификати за проведено обучение при производителя на лицата, сертифицирани за сервиз на предлаганата система за сигурност, както и сертификати издадени от Център за професионална подготовка, лицензиран от Националната агенция за професионално образование и обучение към МС. 3. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език; 4. Декларация свободен текст за наличие на складова база (собствена или наета) с адрес и телефон за контакти и за складовата наличност на резервните части и компоненти за срока на изпълнение на договора 5. Декларация свободен текст за наличие на Оперативен дежурен център за денонощен отдалечен (дистанционен) мониторинг и Център за отдалечен (дистанционен) видеомониторинг за видеонаблюдение. 6. Валидно разрешетелно за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди чрез електронна съобщителна мрежа от подвижна радиослужба (PMR), издадено от Комисията за регулиране на съобщенията 7. Валидно разрешение за поддържане и обслужване на пожароизвестителни системи, издадено от Директора на Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ (когато разрешението е за територията на цялата страна) или издадено от Началника на Столично управление "Пожарна безопасност и защита на населението" (когато е за територията на Област София-град) 8. Валидно удостоверение, че участникът е вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри“, издадено от Комисията за защита на личните данни. 9. Декларация свободен текст за наличие на дублираща система за предаване на сигнали от контролираните системи за сигурност (минимум по два допълнителни канала), гарантираща висока степен на сигурност на предаваната информация 10. Оторизационно писмо от производителите на системата за сигурност предмет на настоящата процедура за ремонт и сервизно обслужване включително за подмяна на резервни части и компоненти.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. през последните 3 години, считано до датата на представяне на офертата, да е изпълнявал ремонтни и сервизни дейности на системи за сигурност предмет на обществената поръчката. 2.Участникът да разполага със следния екип: - минимум 4 служителя на (трудов/граждански) договор на територията на Република България, сертифицирани от производителя на предлаганата за абонаментно техническо обслужване система за сигурност. -минимум 10 служителя на (трудов/граждански) договор на територията на Република България, със специализирана подготовка за работа със системата за сигурност предмет на обществената поръчка. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) в обхвата на предмета на процедурата; 4. Участникът да разполага със сервизни бази (собствени или наети) и складови наличности за извършване на ремонт и сервизна поддръжка на компонентите на системата за сигурност, предмет на поръчката. 5. Участникът да разполага със собствени Оперативен дежурен център за денонощен отдалечен (дистанционен) мониторинг и Център за отдалечен (дистанционен) видеомониторинг за видеонаблюдение 6. Участникът да притежава разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди чрез електронна съобщителна мрежа от подвижна радиослужба (PMR) 7. Участникът да притежава разрешение за поддържане и обслужване на пожароизвестителни системи на територията на гр. София 8. Участникът да бъде вписан в регистъра на администраторите на лични данни към Комисията за защита на личните данни за поддържан регистър „Видеонаблюдение“. 9. Участникът да разполага с дублираща система за предаване на сигнали от контролираните системи за сигурност (минимум по два допълнителни канала), гарантираща висока степен на сигурност на предаваната информация 10. Участникът да е оторизиран от производителите за извършване на ремонтни и сервизни дейности включително и за подмяна на резервни части и компоненти на система за сигурност, предмет на настоящата процедура.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.09.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Само когато кандидат или участник изиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща в размер на 6 (шест) лева, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD и след представяне на доказателство за извършено плащане

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.09.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

София, ВМА - партер, зала №10

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действия на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 , могат да присъстват участниците в тях или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и наюридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица е необходимо да представят следните документи: документ за самоличност, за упълномощените представители и нотариално заверено пълномощно, за представителите на медиите - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното им положение, по силата на което лицето има право да присъства

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ