00447-2015-0001
Технически редакции | ||
28.07.2015 10:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.07.2015 10:05 ч. : | 28/07/2015 09:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.07.2015 10:05 ч. : | 28/07/2015 09:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.07.2015 10:10 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Разработване и внедряване на интегрирана система за управление (ИСУ) съгласно изискванията на международните стандарти за управление на качеството EN ISO 9001:2008 и за управление на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013
„Разработване и внедряване на интегрирана система за управление (ИСУ) съгласно изискванията на международните стандарти за управление на качеството EN ISO 9001:2008 и за управление на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013.” Обществената поръчка е в изпълнение на проект „Агенция по вписванията – модерна, гъвкава и надеждна администрация”, по Договор № 13-31-27/ 30.04.2014г., финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Основната цел на изпълнение на проекта и дейностите, предмет на настоящата процедура, е: подобряване на качеството на административното обслужване от страна на централните администрации, чрез внедряване и сертифициране на системи за управление на качеството. Специфичните цели се отнасят до: Въвеждане и сертифициране на интегрирана система за управление в Агенция по вписванията чрез въвеждане принципите на международните стандарти за качество EN ISO 9001:2008 и за защита на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013; Подобряване на политиките, процедурите, инструкциите и указанията в Агенция по вписванията съгласно изискванията на международните стандарти за качество EN ISO 9001:2008 и за защита на информационната сигурност 180IЕС 27001:2013; Повишаване сигурността на информационните активи в АВ чрез прилагане на адекватни мерки за оценка, анализ, категоризиране и управление на рисковете с цел повишаване надеждността и безопасността на информацията за клиентите- граждани и бизнес. Повишаване капацитета на служителите от АВ за работа с новата система за управление съгласно EN ISO 9001:2008 и ISO/IEC 27001:2013
72224100
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
5
Интер консулт нова ООД, ЕИК: 131524330, гр. София, район Красна Поляна, ж.к. Западен парк бл. 118, вх. В, ет. 2, ап. 5, България 1000, София, Тел.: 052604 619, E-mail: maria@interconsultnova.com, Факс: 052604 619
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Обществената поръчка е в изпълнение на проект „Агенция по вписванията – модерна, гъвкава и надеждна администрация”, по Договор № 13-31-27/ 30.04.2014г., финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Основната цел на изпълнение на проекта и дейностите, предмет на настоящата процедура, е: подобряване на качеството на административното обслужване от страна на централните администрации, чрез внедряване и сертифициране на системи за управление на качеството. Специфичните цели се отнасят до: Въвеждане и сертифициране на интегрирана система за управление в Агенция по вписванията чрез въвеждане принципите на международните стандарти за качество EN ISO 9001:2008 и за защита на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013; Подобряване на политиките, процедурите, инструкциите и указанията в Агенция по вписванията съгласно изискванията на международните стандарти за качество EN ISO 9001:2008 и за защита на информационната сигурност 180ЛЕС 27001:2013; Повишаване сигурността на информационните активи в АВ чрез прилагане на адекватни мерки за оценка, анализ, категоризиране и управление на рисковете с цел повишаване надеждността и безопасността на информацията за клиентите- граждани и бизнес. Повишаване капацитета на служителите от АВ за работа с новата система за управление съгласно EN ISO 9001:2008 и ISO/IEC 27001:2013
Договорът е със срок за изпълнение 4 месеца.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
28.07.2015 г.
1. „Интер консулт нова“ ЕООД, ЕИК: 131524330, със седалище и адрес на управление: гр. София, ж.к. „Западен парк” бл. 118, вх. В, ет. 2, ап. 5 и адрес за кореспонденция: гр. Варна, п.к. 9000, ул. „Георги Бенковски“ № 90, ет. 1, офис 2, тел. 052/604 619, факс 052/ 604 619, e-mail: maria@interconsultnova.com. 2. ДЗЗД „Топ мениджмънт адвайзорс“, със седалище и адрес на управление: гр. София 1784, ж.к. „Младост 1“ бл. 54, вх. А, ет. 1 и адрес за кореспонденция гр. София 1784, ж.к. „Младост 1“ бл. 54, вх. А, ет. 1 – партер, тел: 02/974 3124, факс: 02/974 3228; e-mail: accounting@topica-expert.com. 3. Консорциум „Телелинк-фокус”, със седалище и адрес на управление: гр. София, 1756, Бизнес център Литекс тауър, ул. „Лъчезар Станчев“ № 3, тел: 02/970 40 40, факс: 02/970 40 42; e-mail: office@telelink.com 4. Обединение „Принтек Суис“, със седалище и адрес на управление: гр. София 1618, бул. „България“ № 110, сграда „ЗТОПС“, секция В, ет. 6, тел: 02/808 56 24, факс: 02/808 56 66, e-mail: office@printec.bg 5. ДЗЗД „Бенчмарк – сълюшънс“, със седалище и адрес на управление гр. София, ул. „Вискяр планина“ № 19, ет. 2, тел: 02/962 53 96, факс: 02/962 53 88, e-mail: hristova@benchmark.bg
ПРИЛОЖЕНИЕ Г