Версия за печат

00338-2015-0014

BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. Бели Лом 37 А, За: Станислава Русева и инж.Емилия Георгиева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618261; 084 618183, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: гл.юрисконсулт-ОП в Дирекция ПНО и началник отдел ИД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150727hVRb1040654.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул.Бели Лом №37А, За: Силвия Янева и Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: деловодство на Община Разград

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

""Подмяна на настилка на спортни площадки в жилищни квартала извън центъра на гр.Разград и настилка изкуствена трева на тенис - корт в двора на ОУ "Васил Левски" гр.Разград"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: спортни площадки в жилищни квартали извън центъра на гр.Разград и тенис - корт в училище "Васил Левски" в гр.Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на обществената поръчка обхваща пет спортни площадки разположени на терени общинска собственост в границите на гр.Разград. Спортните площадки за игра на футбол са разположени в кв.”Васил Левски”, кв.”Абритус”, кв.179 и кв.54-157 и едно игрище за игра на тенис на корт намиращо се до кръстовището на ул.”Гаврил Кръстевич” с ул.”Паркова”/в двора на ОУ „Васил Левски“/. Настилките на футболните игрища, като съществуваща конструкция включват: дренажна система от 10 см.речен пясък , 20-25 см.несортиран трошен камък и почвен слой от хумусна пръст 20 см.,върху която е изпълнено тревно покритие,което е в много лошо състояние и в по голямата си част липсва и не подлежи на въстановяване. Настилката на тенис корта е от изкуствена трева върху бетонова основа, която в резултат от експлоатацията му е със силно амортизирани участъци. Със строителните работи се цели възстановяване настилката на игрищата, така че да могат да се използват и поддържат оптимално. Предвидени за изпълнение основни дейности в тяхната технологична последователност: Подготвителни работи: -демонтаж на част от оградата с цел достъп на едрогабаритна техника до терените; -осигуряване на автомобилен подход до площадките през прилежащи зелени площи; -обезопасяване на потенциално застрашена от изпълняваните СМР декоративна растителност; -при необходимост създаване на временна организация на движението; Строителни работи на игрища за футбол: - премахване на тревното покритие и повърхностния почвен слой; -оформяне и уплътняване на леглото на настилката; -полагане на нова трошенокаменна основа и профилиране; -полагане на изкуствена трева, пълнители и разчертаване. Строителни работи на игрище за тенис: - премахване на съществуваща изкуствена трева и пълнител; -полагане на изкуствена трева, пълнители и разчертаване. Заключителни работи: -почистване на прилежащия терен от отпадъци в резултат на СМР; -възстановяване на ограда и прилежащия терен.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236100

Описание:

Строителни работи на спортни терени на стадиони и спортни площадки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 94 167.00 лв. без вкл.ДДС. Конкретно предвидените за изпълнение дейности по отношение на полагане на настилка от изкуствена трева за спортни площадки и полагане на настилка от изкуствена трева за тенис корт, са посочени в документ Калкулация за образуване на единични цени за 1 кв.м настилки, като приложение към ценовото предложение. Предвидените за изпълнение основни дейности в тяхната технологична последователност, съгласно Техническата спецификация на обществената поръчка, са: Подготвителни работи: -демонтаж на част от оградата с цел достъп на едрогабаритна техника до терените; -осигуряване на автомобилен подход до площадките през прилежащи зелени площи; -обезопасяване на потенциално застрашена от изпълняваните СМР декоративна растителност; -при необходимост създаване на временна организация на движението; Строителни работи на игрища за футбол: - премахване на тревното покритие и повърхностния почвен слой; -оформяне и уплътняване на леглото на настилката; -полагане на нова трошенокаменна основа и профилиране; -полагане на изкуствена трева, пълнители и разчертаване. Строителни работи на игрище за тенис: - премахване на съществуваща изкуствена трева и пълнител; -полагане на изкуствена трева, пълнители и разчертаване. Заключителни работи: -почистване на прилежащия терен от отпадъци в резултат на СМР; -възстановяване на ограда и прилежащия терен.

Прогнозна стойност без ДДС
94167 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписване на договора. Възложителят определя условията и размера на гаранцията за участие в абсолютна сума в размер на 1 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка без ДДС, равняваща се на 941.67 лв., в съответствие с разпоредбата на чл.59, ал.2 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, като гаранциите се представят под формата на парична сума или банкова гаранция.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: - Оригинал на Банкова гаранция за участие - по образец, Приложение № 8 към офертата; - Копие на Документ, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена по сметката на възложителя: IBAN BG63SOMB 9130 33 58628200; BIC SOMBBGSF; ОБЩИНСКА БАНКА АД, ФЦ РАЗГРАД; - Копие на Документ, удостоверяващ внесена гаранция за участие по касов път, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена на касата на Община Разград, находяща се в административната сграда на общината на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403. Задържане, усвояване и освобождаване на внесената гаранция за участие съгласно разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. В хипотезата на чл.62а от ЗОП, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Всички разходи, свързани с гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на поръчката, са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати съответните такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че техният размер да не бъде по - малък от определените в настоящия раздел размери. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията за участие, са за сметка на възложителя. Участникът ще бъде отстранен от участие в поръчката, ако не представи гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от прогнозната стойност на поръчката без вкл.ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: - Оригинал на банкова гаранция за изпълнение; - Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена по сметката на възложителя: IBAN BG63SOMB91303358628200; BIC SOMBBGSF; ОБЩИНСКА БАНКА, ФЦ РАЗГРАД; - Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката , внесена в касата на Община Разград, находяща се в административната сграда на Община Разград на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Участникът може да представи банковата гаранция /за участие/ и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. Относно образеца на банковата гаранция за участие, задължителни за участниците са само условията, описани в нея, като....

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката се осъществява с кредитни средства, осигурени от Община Разград. Редът и условията на плащанията по обществената поръчка, са уредени в договора за изпълнение на поръчката, а именно: Авансово плащане в размер на 20% от договорената стойност на поръчката, след сключване на договор. Едно междинно плащане в размер до 80% от договорената стойност на поръчката, въз основа на двустранно подписани протоколи за реално изпълнените и измерени количества работи, от което се приспада преведения аванс. Окончателно плащане до пълния размер на реално изпълнените СМР в съответствие с договорената стойност на поръчката, дължими след завършване изпълнението на поръчката, обективирано със съставяне на съответен констативен протокол. Съгласно условията в проекта на договор и изискванията на възложителя е предвидено изпълнените СМР да се разплащат по договорените единични цени, при отчитане и удостоверяване на място на действително изпълнените видове и количества работи и при наличие на достатъчни по обем доказателства за качеството на изпълнените СМР и на вложените материали, по банков път, с платежно нареждане, въз основа на двустранно подписани фактури с приложени реквизити към тях, до 30 дни от подписването им. Когато изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, възложителят извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства от изпълнителя, че е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от него/ тях работи, които са приети по реда посочен в чл.45б, ал.1 от ЗОП - възложителят приема изпълнението на дейност по договора за обществена поръчка, за която изпълнителят е сключил договор за подизпълнение, в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя. Изпълнението на поръчката се извършва до изчерпване на обявените финансови средства, с които разполага възложителят. Предложените единични цени на видовете СМР са окончателни и не подлежат на актуализация за целия период на изпълнение на поръчката. При пропуски и несъответствия при образуването им, които биха довели до тяхното увеличаване, разликата се поема за сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице. Задължителен елемент от съдържанието на офертата е представяне на копие на договора за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение - чл.49, ал.1 от ППЗОП. Съгласно ал.2 от цитираната разпоредба - в случаите по ал.1, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 4 и 5 от ЗОП. Настоящето отбелязване е в съответствие с разпоредбата на чл.47, ал. 3 от ЗОП. 2. В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал. 8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал. 5 на цитираната разпоредба от ЗОП, което изключва посочените в Обявлението изисквания по ал. 2 по отношение на подизпълнителите. 3.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на тези обстоятелства с декларацията по чл. 47, ал.9 - аналогия разпоредбата на чл.48, ал.1 и ал.2 от ЗОП. 4.С офертата си участниците могат без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители - чл.56, ал.2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на обявените с документацията на обществената поръчка условия. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта за участие в процедурата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, с посочен върху плика адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът с офертата съдържа 3 /три/ отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: I.Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл.56, ал.1, т.1-5, 8, 11-14 от ЗОП, а именно: 1.Оферта, изготвена в съответствие с приложен образец 1 към документацията, в оригинал; 2.Представяне на участника, в оригинал, по образец, Приложение № 1 към офертата, което включва: а/Посочване на единен идентификационен код /ЕИК/ по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б/Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, по образец-Приложение № 2 към офертата, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по ал.1 и ал.5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2 на цитираната разпоредба и по чл.48, ал.2 относно липсата на обстоятелствата по ал.1, подписана от лицето/ата, което/които представлява/т участника според документите му за регистрация; в/Д-во за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 от ЗОП в съответствие с чл.56, ал.1, т.1, б.”в” от ЗОП–доказателства за валидна регистрация в Централния професионален регистър на строителя /удостоверение за вписване в ЦПРС и регистрационни талони и/или др. подходящи/.За подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал.5 на чл.47 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице - документите по чл.56, ал.1, т.1, б."а" и "б" от ЗОП /Приложения № 1 и № 2/ се представят за всяко физ. или юридическо лице, включено в обединението, а по б."в" - съгласно чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физ. или юридическо лице или техни обединения - съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП; 3.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника /по образец-Приложение № 3/, в оригинал; 4.Когато участникът в процедурата е обединение - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 5.Документ за внесена Гаранция за участие - оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл.51 от ЗОП, посочени в Раздел III.2.3) на обявлението; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице доказателствата по чл.51 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор; Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по чл.56, ал.1, т.5 /д-ства за техн.възможности/, които са на чужд език, се представят и в превод; 7.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП /по образец, Приложение № 9/; 8.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи, които ще се предложат на подизпълнители и съотвестващият на тези работи дял в проценти от стойността на общ.поръчка, и предвидените подизпълнители /по образец, Приложение № 10/..........продължава в Раздел "Допълнителна информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от ЗОП, Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от ЗОП, Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълненeно през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, в т.ч. и за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП /по образец, Приложение № 4 към офертата/, към който се прилага: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Участникът може да прилага или да се позовава на едно или повече от посочените в чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП доказателства, като участникът посочва конкретните документи, които прилага, или конкретни регистри, на които се позовава. 2. Декларация за осигурена доставка на изкуствена трева за изпълнение на обществената поръчка (по образец, Приложение № 5 към офертата). 3.Декларация - списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката /по образец, Приложение № 6/ в съответствие с чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или ръководните му служители, включитено на лицата, които отговарят за извършването на строителството. Участникът представя и декларация /по образец, Приложение № 7/, че предложеният технически ръководител на обекта, съгласно изискванията на чл.163а от ЗУТ, ще бъде назначен на трудов договор или ще остане назначен, ако вече е назначен на трудов договор за целия период на изпълнение на поръчката. При участник обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал.1, т.5 от ЗОП /доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка/, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с крителиите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документите по чл.56, ал.1, т.5, които са на чужд език, се представят и в превод.
Минимални изисквания: 1.Участникът да притежава опит в изпълнението на обекти, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, като има успешно и качествено изпълнен и завършен договор/и за строителство от сходен характер за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Навсякъде в документацията под "сходни с предмета на обществената поръчка", следва да се разбира: изпълнение на нови и/или ремонт на: настилки от изкуствена трева на спортни терени, обществени пространства и др.подобни. За покриване на минималното изискване се взема предвид само сторителство, което вече е изпълнено, а не в процес на изпълнение. 2. Участниците трябва да имат доказана осигуреност на доставките на изкуствена трева за изпълнение на поръчката. 3.Участникът да разполага с ключов персонал за организация и изпълнение на поръчката, както следва: • Технически ръководител на обекта – образование висше или средно специално – ландшафтен архитект или техник, строителен инженер или строителен техник- специалност строителство на сгради и съоръжения или еквивалентни; минимум 3 години професионален опит по специалността, от които поне 1 година като технически ръководител на подобен обект/и. • Отговорник (координатор) по здравословни и безопасни условия на труд – със съответен валиден сертификат съгласно действащата нормативна уредба. • Отговорник за контрола на качеството – висше или средно специално образование в областта на строителството, минимум 1 година професионален опит.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Техническа оценка - ТО- Гаранционен срок на изпълнените работи; тежест: 10
Показател: 2. Финансова оценка - ФО - Предложени единични цени за изпълнение на поръчката; тежест: 90

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на Община Разград с адрес: гр. Разград, бул. "Бели Лом" №37 А, ет.1, зала 102

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сгтрадата, в която се извършва отварянето. При представяне на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с нотариално заверено пълномощно, даващо право за това /оригинал или заверено от участника копие/, което след своето представяне се предава на Възложителя и става неразделна част от документацията на обществената поръчка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Продължениие на т.III.1.1) ...като Банковата гаранция за участие трябва да отговаря на следните изисквания: Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията; да е учредена в полза на възложителя - Община Разград; да съдържа неотменимо и безусловно задължение на банката гарант да извърши плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя; да има печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало; предвидената отговорност по гаранцията да е съобразена с валидността на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, следва да е със срок не по - малък от срока за изпълнение на договора; 2.Продължение на Раздел III.2.1/ ...9.Декларация от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката /по образец, Приложение № 11/; 10.Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП /по образец, Приложение № 12/; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларацията се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, декларацията, ако е на чужд език, се представя и в превод; 11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор на основание чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП /по образец, Приложение № 13/; 12.Изрично нотариално заверено пълномощно /оригинал или заверено от участника копие/ относно лицето/ата упълномощени за подписване на съдържанието на офертата в случай, че същата не е подписана от законния представител на участника; 13.Декларация за извършен оглед на място - по образец Приложение № 14 към офертата; II.Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката /по образец, Приложение № 15/, и ако е приложимо - Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП /по образец, Приложение №16/; III.Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника /по образец, Приложение № 17/ с приложена към него Калкулация за образуване на единични цени за 1 кв.м. настилки - Приложение № 1 към Ценовото предложение. Извън Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", и с посоченото по - горе съдържание, не трябва да е посочена и да се съдържа някаква информация от ценовото предложение на участниците. 3.Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за съответстващата на поръчката група и категория строежи. В съответствие с разпоредбата на чл.3, ал.3 от Закона за Камарата на строителите, когато физически или юридически лица се обединяват за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи по ал.2 от същата разпоредба, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра. 4.Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за "Професионална отговорност в строителството" по смисъла на чл.171 от ЗУТ. Изискването произтича от разпоредбите на Закона за устройство на територията. Полици за застраховка се представят от участника, определен за изпълнител, и неговите подизпънители при подписване на договора.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването е регламентирано в Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки /ЗОП/, като срока за подаване на жалби е определен в чл.120, ал.5 на ЗОП, включен в посочената по - горе глава единадесета. С разпоредбите на същия член са разписани и лицата, които могат да подават жалби.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618261, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

URL: www.razgrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ