Версия за печат

02711-2015-0108

BG-Балчик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF%E2%84%9628-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%81-%D1%82%D0%B5%D1%85/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез покупка на офис техника- настолни компютри в конфигурация, монитори и мултифункционално монохромно лазерно устройство за административната дейност на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място на доставка – административна сграда на ТП „ДЛС Балчик” гр.Балчик, обл. Добрич- ул. „ Черно море” № 9
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя следната офис техника: Настолен компютър в конфигурация – количество 4(четири) броя, Монитор – количество 3(три) броя, Мултифункционално монохромно лазерно устройство –печат, копиране, сканиране и факс – количество 1( един) брой с технически параметри, марка, производител и гаранционен срок, съгласно Приложение № 1, неразделна част от настоящия договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича " доставка". (3). Изисквания при изпълнение на поръчката: 1. Всички стоки, предмет на доставка, да са фабрично нови, неупотребявани, без скрити или явни дефекти, с етикети на български език, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им. 2. Всички стоки, предмет на доставка, да са окомплектовани със съответните захранващи и свързващи кабели. 3. При изпълнение на поръчката Изпълнителят представя гаранция от производител и търговска гаранция на предлаганите артикули която не следва да бъде по-кратка от поставените изисквания на Възложителя в Приложение № 3 от настоящия договор -за всеки артикул поотделно. ІІ. СРОК И МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ Чл. 2.(1). Срок за изпълнение на договора: 1. Срок на доставка - 5(пет) календарни дни след сключване на договора. 2. Краен срок на договора - 30.07.2015г. . 3. Място на доставка – административна сграда на ТП „ДЛС Балчик” гр.Балчик, обл. Добрич- ул. „ Черно море” № 9, с вкл. транспортни разходи за доставката. ІІІ. ЦЕНИ И ПЛАЩАНИЯ Чл. 3. (1). Пределната обща стойност за обекта на поръчката е в размер на 2563.50лв. ( две хиляди петстотин шестдесет и три лева, 50ст.) без вкл. ДДС. (2). Стойността на стоките е определена въз основа на единични цени съгласно Приложение № 2, неразделна част от настоящия договор, които са окончателни и не подлежат на промяна за срока на договора. (3). В цената са включени всички разходи за доставка, опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи определени франко място на доставката – гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 9

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213300, 33195100, 30232110

Описание:

Настолен компютър
Монитори
Лазерни принтери

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2563.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2015-0108

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 664372 от 29.04.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 33 / Обособена позиция №: / Заглавие:За„Доставка чрез покупка на офис техника- настолни компютри в конфигурация, монитори и мултифункционално монохромно лазерно устройство за административната дейност на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г.”
V.1) Дата на сключване договора
22.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД „ДЕЗОН - БГ” с ЕИК 200790030, обл.Варна, общ.Варна, гр. Варна 9010, р-н Приморски, ул. „Генерал Георги Попов” № 25, вх. А, ет. 5, ап. 51, адрес за кореспонденция: гр. Варна, ул. „ Генерал Скобелев” № 8, офис 3, партер, Република България 9000, Варна, Тел.: 0899 982710, E-mail: info@dezonbg.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2563.5 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят е провел открита процедура по реда на ЗОП в изпълнение на указанията, обективирани в Заповед № 288/02.12.2014г. на Директора на ДП „ СИДП” гр. Шумен. Стойността на обществената поръчка в рамките на стойностните показатели по чл.14, ал.3 т.2 от ЗОП, поради което процедурата е проведена по опростените правила на ЗОП, като цялата документация по същата е публично достъпна в "Профил на купувача" на обявения интернет адрес посочен в раздел І от настоящата информация.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

В определения срок за участие са регистрирани следните кандидати, подали оферта по реда на депозиране на документите за участие, съгласно представения списък на участниците, както следва: 1. ЕООД „ДЕЗОН - БГ” с ЕИК 200790030 с депозирана оферта вх.№ В-771/01.06.2015г. в 10.37ч., 2. ООД „СТЕМО” с ЕИК 817080126 с депозирана оферта вх.№ В-772/01.06.2015г. в 11.25ч., 3. ООД „ОФИС В” с ЕИК 124510429 с депозирана оферта вх.№ В-774/01.06.2015г. в 12.02ч., 4. ООД „ КОНТРАКС ВАРНА” с ЕИК 813147816 с депозирана оферта вх.№ В-781/01.06.2015г. в 15.11ч., 5. ЕООД „ЛАФИ” с ЕИК 124102185 с депозирана оферта вх.№ В-782/01.06.2015г. в 15.50ч.,


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор